Diskuze

KOMENTÁŘ: Z autosalonu ve Frankfurtu zbyla jen ohlodaná kost

Zlaté časy autosalonů jsou dávno pryč. Ten letošní se ve Frankfurtu v tradiční podobě koná naposledy, myslí si František Dvořák, redaktor iDNES.cz, který byl letos na autosalonu v hesenské metropoli evropského obchodu po deváté. Jaký je letošní ročník vylíčí v pátek od jedenácti hodin v diskuzním pořadu Rozstřel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tu bídu mohu potvrdit: chodili jsme mezi prázdnými pavilony a vzpomínali na předchozí ročníky, kdy jsme se po 6h rozhodovali, co vypustíme abychom viděli vše zajímavé. V sobotu jsme po 4h neměli kam dál jít, takže jsme odjížděli již ve 14:30.

0 0
možnosti

A pritom se dneska ceka na nove auto klidne 6-8 mesicu..... Coz me prijde silene.

0 0
možnosti

No to ze lidi kupuji auta, nemusi nijak souviset s tim, ze uz nechodi na autosalony...

0 0
možnosti

německé chyby nebývají malé...

3 0
možnosti

Miluji tyhle nostalgické řeči. Prostě se smiřte s tím, že doba jde dopředu.

Noviny už nikdo nečte, protože jsou na internetu. Do hospody nikdo moc nechodí, protože existují sociální sítě. Veletrhy všeobecně upadají právě proto, že mi stačí 10 kliků a mám všechny novinky až u nosu, bez tlačení se v davech. Mladší generaci auta už také nijak extrémě nezajímají a ve velké většině jej mají pouze jako jakýsi symbol postavení případně prosté přibližovadlo. Automobilky si tohle uvědomují a veletrhy se drží už jenom jako jakási z nouze cnost. O evropský průmysl se nebojím. Aut jsme vyrobili nejvíce v historii. Pokud to bude o trochu méně v dalším roce, nic záasadního se nestane. Zato v číně je v tomto odvětví už solidní krize....

2 0
možnosti

Měl byste si vybrat. Buď je to "jakýsi symbol postavení" nebo "prosté přibližovadlo". Jsou to dost protikladné důvody. Mezi to pak napasujete absolutně všechno. ;-)

0 0
možnosti

Vtipné. Najskôr zakázali pekné baby opreté o silné autá. Vraj sexizmus. Neskôr zakázali silné autá. Vraj downsizing. Teraz zakazujú autá. Vraj aku mobilita.

Ale prečo o autosalón klesá záujem je hádanka.

10 1
možnosti

Kdo zakázal silné auta?

0 1
možnosti

alespon se ty plechovky nebudou tolik vyrabet - svet je zahlcen zelezem - kazdy ma auto a nikdo nedodrzuje predpisy - konecne neco pozitivniho - pryc s auty - auta hodne zdrazit aby se tohle silenstvi zastavilo!!

0 6
možnosti

A skutečně všude chodíte pěšky nebo na kole? Nebo máte jen obvyklé kecy těch všelijakých aktivistů, kteří "kážou vodu a pijí víno"?

1 0
možnosti

M43a73r61e30k 95R81a97b36a41n

12. 9. 2019 22:53

Kdepak, jezdim na veletrhy, ktere maji rok od roku vyssi navstevnost.

0 0
možnosti
Foto

Jestli se prosadi tohle, tak Nemcourum zbydou oci pro plac a nam s nima: http://www.osel.cz/10764-stane-se-hydrid-hlinity-klicem-k-pokladu-vodikove-energetiky.html

Ale Zelenaci musi prosadit nedovyvinute technologie za kazdou cenu, i kdyby na to mel prasknout cely evropsky prumysl. Baterky jsou nesmysl.

3 0
možnosti

P13e31t25r 95S98k25á66l82a

12. 9. 2019 21:56

e mobilům dávám rok

maximálně dva

jiří kodet :-)

1 1
možnosti

P93e90t24r 48S76k91á89l20a

12. 9. 2019 22:07

e autům, pardon, dopíjím sedmičku červeného

1 0
možnosti

M59a36r60t45i56n 22K58r52a43l

12. 9. 2019 21:51

Oni ten elektronesmysl snad protlačí, kdyby na sůl nebylo. Snad aby si člověk pro potěšení ještě rychle koupil Hellcata, než motory zakážou úplně. :-(

0 0
možnosti

kupujte, kupujte, nebudou......

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...