Diskuze
ANALÝZA: Konec her, elektromobily je třeba začít prodávat
Děkujeme za pochopení.
M53i93k17u50l44á62š 41K28a30l65i82n34a
Elektro auto je pouze politická věc. Automobilky to podle mě ví moc dobře.
Je to dražší jako normální auto, nemá to takový dojezd jako normální auto a v současné době to nelze ani nikde nabíjet. (nedávno v létě se řešilo na ČRO, že je velký problém když se zapojí X klimatizací do sítě (energetikům to dělá vrásky)), nedovedu si proto představit, že se zapojí v 18 hodin večer třeba 1000 elektro aut na sídlišti.
Elektroauta jsou prostě jen vlhký sen rudozelených socialistů.
Osobně zůstávám u osvědčeného dieselového motoru (mám větší nájezd takže benzín se nevyplatí).
V16l44a47d75i76s79l85a16v 54A54d44a67m64e62c
Pochopil jsem to takto. Automobilky nesplní limity. Odvedou pokuty do EU. Tím budou mít malý zisk a neodvedou daně. Stát tedy nepřispěje do fondů EU, protože nevybere tolik daní. Ještě se stane, že automobilka bude krachovat a stát potažmo EU bude muset začít dotovat automobilky, aby se zachovala pracovní místa.
Prostě se budou přehazovat peníze, ale dokud nevzniknou nové technologie na akumulátory, tak ty elektromobily nebudou prodejné.
D37a44n80i54e70l 41T52o70m37e56k
"Sand in Getriebe" je úsloví, a tedy se nepřekládá doslovně, nýbrž odpovídajícím úslovím. To je v tomto případě "písek v soukolí".
R57i15c93h83a92r59d 55M40i92c73h44a54l65o41w73s62k86i
Elektrovozíky jsou jasným útokem na osobní mobilitu a následně na další osobní svobody. Nenechme se několika neschopnými ovládat a nenechme si to líbit.
G47u75s94t51a80v 45F17o89r49m29a73n
Ono to asi dopadne takto:
Ohromné dotace na elektroauta z našich daní.
Výstavba nabíjecích stanic za účasti státu z našich daní.
Zatížení spalovacích motorů vysokou daní. Omezení vjezdu.
Zdražení elektřiny celoplošně.
Výměna baterie po 8 letech v režii jejich majitelů.
Omezení individuální mobility.
Vymýcení otevřené společnosti.
Diktatura.
J91i32ř60í 94S87c37h70w88a91c88h
Sorry, ale individuální mobilita nevznikla s autem a tedy s ním ani nezanikne.
J24a22r95o78m64i18r 38H96o86b71l33i68k
Nejen že přichází doma imobilní, blíží se doba, kdy automobilky budou postupně krachovat, protože investice do vývoje a výroby elektrovehiklů jsou astronomické a z prodejů nadšencům a pár státním institucí (co to dostanou befelem) to nezaplatí. Každý normální se bude zdráhat si toto pořídit. Zvlášť, když pro masivní nárůst elektromobilů není plánováno žádné rozšiřování elektráren a přenosové soustavy. Důsledek - pád automobilek přivodí nezaměstnanost, dramaticky zvýší sociální dávky při současném výpadku daní od automobilek a jejich dodavatelů. Společnost celkově dramaticky zchudne.
Následující dva roky vidím na pořízení spolehlivého dieslu (tedy netuším, co by spolehlivostí nahradilo Octavii I) a vyčkávání, co se společností toto šílenství provede.
R85e55n83é 60H87a21l37l37a
A proč si nekoupíte normální auto? Věřte, že jsou mnohem spolehlivější auta než Octavia v dieslu. Navíc elektrické auto Vám vnucuje VW, jsou i jiné značky. Nulové emise jsou až 2050 a to už pravděpodobně nebudete řídit a pokud ano, tak třeba vodíkové auto. To by mělo vyhrát, protože se to více blíží pojetí života, jaký nyní vedeme.
K63a26r22e10l 70L64o10p13a70t20a
To je materiál. EU vydává nesmyslné limity, tlačí automobilky do elektriky a ty zase tlačí na vlády zemí aby stavěly pro tyhle zhovadilosti infrastrukturu. Všechno to zaplatí ti blbečci, kterým nakonec nařídí si ten krám koupit povinně.
R50a32d45e15k 20H37o48d59a60ň
Ten argument pana Luca de Meo je poněkud ohraný. Když smartphony začínaly, byly skutečně drahé, jenže šlo o technologický problém u kterého se předem vědělo, že cena půjde dolů - díky Moorovu zákonu, a díky masové výrobě.
Jenže u elektromobilů je tohle problém: karoserie i interiér se dělají i pro spalováky v masové výrobě a v zásadě se tam toho moc nemění, rozhodně ne nic co by způsobilo dramatický pokles ceny. Zůstává elektropohon a akumulátor, přičemž elektropohon žádným dramatickým poklesem ceny neprojde ani u té masovky, a jediná možnost je tak cena akumulátorů. A ta jakkoli jemně klesá, jsou to jednotky procent ročně. A ty navíc místo aby auto zlevnily jsou většinou vynaložené na to, aby se prodlužoval nájezd. A k tomu se přidává legislativa vyžadující různé "asistenty" což samozřejmě zdražuje celek kvůli nutnosti dalších čidel a procesorů. A hlavně ceny náhradních dílů. Rozsekat dnes přední sklo už není jen o té tabuli, ale i o snímačích značek atd. Buchnout předek znamená měnit čidla a tak dále.
R34a96d98e94k 17H10o17d34a36ň
Navíc ona ta idea že 80 % lidí dá za auto 20k nebo víc, 50 % 30k nebo víc - moc pěkný, jenže on jaksi Ford S-max za 24k eur je trochu jiná kategorie, než ID3 co "startuje" na 30k.
Z75d56e40n36ě77k 31P31a60v25l94i10š
Když budu chtít ušetřit koupím Dacii za nějakých 200 tisíc, dojede všude a nabito má za 1 minutu. Ve firmě máme jednu letitou Dacii v provedení van, stála míň než 200 tisíc najeto má více než 200 tisíc a ještě něco najede. Optimální investice.
R71a63d64e59k 47H29o94d92a42ň
No, jen teda jet v tom po dálnici člověka tak trochu vrací do éry Škody 120 GLS - kravál k sebevraždě.
R71e64n41é 77H82a35l62l13a
Já nevím, kde pořád chodíte na to, že se tak chová EU? Já vidím, že se tak chová hysterický VW. To on Vám vnucuje milion variant téhož a je závislý na prodejích v EU a Číně. No a teď se nám už hodně dlouhou dobu snaží vnutit svůj elektromobil. Japonci jdou jinou cestou a jsou relativně v klidu. A já si třeba myslím, že cesta Mazdy a Toyoty je správná a zvítězí.
O64d25s30t52r65a85n10ě19n95ý 66U82ž88i75v33a63t60e14l
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej RD 2+1 v centru s velkou zahradou, 326 m2 SLEVA
Nerudova, Břeclav
3 700 000 Kč