Diskuze
Fiatu je 120 let, na oslavy do Prahy dorazil i dvoutaktní Maluch
Děkujeme za pochopení.
M48i96r45o24s54l75a21v 78S30t21e23i41n49e32r
Fiatů jsem měl několik, všechny měly nějakou vadu. U Fiata 500 Familiare se asi po 56 tis. km. vylomil kousek zubu v olejovém čerpadle, čerpadlo se zaseklo a očesalo i ozubení na vačkové hřídeli. Vadná ocel, použitá na to ozubené kolečko čerpadla. Oprava mi dala na půl roku práci, náhradní díly nebyly ani v Tuzexu.
Další model byl Fiat 850, to jsem byl už v Německu, tomu zase netěsnilo těsnění mezi hlavou a blokem, utíkal tudy olej do vody. Nepříjemná byla špatná přístupnost k zadní straně motoru.
Následoval tehdy krásný Fiat 124S, bohužel se mu už po krátké jízdě podpálil ventil. Nový ventil jsem zabrousil, zajel, když mi z blatníku vypadl prorezavělý kus zvíci padesátikoruny. Zespoda to bylo jasné, chybělo tam jakékoliv lakování, i základ. Na tom místě lakýrníkovi vadilo gumové těsnění mezi podběhem a prostorem před ním.
Tím jsem své experimenty s Fiatem ukončil a přešel k Fordovi 1600 Taunus coupé.
To bylo ovšem už docela jiné auto.
J33o11s13e46f 73V86o72s53i19c50k83y
Tohle mi nikdo nechce verit : Po valce byl FIAT daleko nejvetsi automobilkou v Evrope, hlavne diky modelum 600, 500, a 850. Tech 850 se vyrabelo 2000 denne !
K19a75r81e22l 72S64l29a77v21í69k
Popisky k fotkám bych zvládl taky a to nejsem ani novinář ani příznivce Fiat.
K20a75r63e57l 15K69o85v16a37n88d24a
Tak něco takového mě taky napadlo. Kdyby popisky zněly - "auto" tak by měly stejnou vypovídací hodnotu...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!