Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Levný mladý veterán jako investice: šance na zisk je u neúspěšných modelů

Skvělou investiční příležitostí nemusejí být jen veterány, ale i novější vozy, takzvané youngtimery. Jak rozeznat bezcenný starý vrak od klenotu, který se jednou bude prodávat za slušné peníze?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Favorit ve verzi Henlein s alternativním pohonem na plyn... To by bylo terno ;-D

0 0
možnosti
JJ

J46a56n 79J47a43n60e48č66e16k

22. 10. 2019 20:36

Autoři: Vojtěch Med, Vladimír Javor

A v galerii Citröen, Autor Citröen

Děláte si srandu nebo se teď nově bude psát třeba Wolksvagen nebo Ferarri?

0 0
možnosti

Ještě před pár lety po Rapidech z 80. let neštěkl pes a většina lidí byla vedle ze Škody 110R. Jenže dnes ceny posledního kupé od Škodovky letí nahoru a táhnou sebou i "obyčejné" sedany 105/120/130.

Favority a Formany se do ceny dostanou. Jako problém u různých "Line" vidím některé náhradní díly. Například zadní kouřová světla a reflexní panel pod SPZ (na Solitairu), což jsou dnes už nesehnatelné díly. A takových "drobností" na těchto autech je víc.

0 0
možnosti
RS

Clanek me donutilo precist pouze to, ze je v jedne galerii k youngtimerum vedle sebe S2000 a favorit 8-o

1 0
možnosti
JZ

J47i88ř24í 80Z35ý85k32a

22. 10. 2019 1:07

tento článek je divný, motá se tam páté přes deváté. Osobně nesouhlasím s:

1. že masově vyráběné dále nijak zajímavé modely nemají potenciál na zhodnocení? To je divné, nejrychleji zdražujícími auty za poledních 20 let jsou naprosto masové VW T2, Citroen 2CV, Fiat 500, Brouk. Ano, teď jsou cenově nejspíše před vrcholem.

Masovost ještě neznamená nezajímavost. Tato auta jsou již kultovní.

2. No a naopak masovost neznamená, že z takového auta někdy kultovní bude. Třeba investiční Favorit mi přijde jako dobrý vtip. A edice na tom nic nezmění. Něco málo na tom vydělat půjde, ale to jde na každém autě. Z Favoritů mají cenu leda MTX cabrio, možná Eltra.

3. U Feldy má hodnotu jen L&K? A co Fun? Případně MTX cabrio?

4. Jaguar X ... X-type že bude jednou veterán? Vždyť těchto polomondeí vyrobili hromadu a ta auta nejsou ničím zajímavá. Nebo bylo myšleno tím X ... XJ?

5. Nelze obecně říci, že zmíněné limuzíny budou růst na hodnotě. Ne všechny. Jen ty s vrcholnou benzínovou motorizací, případně o stupínek níže. Diesely rozhodně ne. A SUV? Leda Lambo LM002. Nebo z těch levnějších Golf mk2 Syncro. Rozhodně to nebude Porsche Cayenne, s tím Vás nepustí ani na Porsche sraz, natož mezi veterány.

6. že Opel Astra F nemůže mít cenu? Zachovalá GSi už lezou přes 5000€, některé kusy i více. Zajímavé budou do budoucna i cabrio verze. Tahle auta velice často končila na vrakovištích, v rukou tunera, nebo je sežral rez.

7. netovární tuning je na překážku? A co Alpina, AMG (ano i ten býval netovární), Abarth (ten také), RUF, Gemballa, Irmscher, Artz ...

8. Ty vozíčky typu A2, 1007 ... obávám se, že než tato auta zestárnou do krásy, tak se veteránismus bude provozovat leda staticky, případně přestavbou na elektromobily.

11 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...