Diskuze
Audi míří k zásuvce: s hybridy dorazí elektromobily na nových základech
Děkujeme za pochopení.
V39l77a82d97i85m85í22r 10R96e36t50t15i58n44g77e52r
Nějak jsem nepochopil co je na tom elektromobilu tak ekologického, aby to snížilo tu uhlíkovou stopu. Při jeho výrobě je vyšší než u výroby spalovacího auta, nemá to dojezd, nabíjení trvá dlouho a většina elektřiny pochází z fosilních paliv v elektřině a tam kde ne, tam je zase problém jak zlikvidovat ekologicky mohutné pryskyřicové vrtule o desítkách tun z větrných elektráren, protože její rozřezání a odvoz by značně zvýšil opět tu uhlíkovou stopu. Fakt by měli rozhodovat lidé s technickým vzděláním a ne právníci a filozofové.
M83a87r45t89i63n 57K59a91r25á55s81e95k
Fakt verite tomu, ze rozhodnuti vyrabet auta na baterky prislo z pera filosofu a pravniku?
M43i59r20o65s26l11a56v 41M53e95d
Dovolil bych si polemizovat už se začátkem článku - mám na mysli tvrzení, že auta do zásuvky vypadají stejně, jako ta s výfukem. Mnoho hybridů a elektromobilů se vyznačuje tím, že mají rádoby futuristický design a jsou ještě mnohem ošklivější, než obdobné vozy (srovnatelné třídy a velikosti) se spalovacím motorem (což samozřejmě neplatí v případech, kdy je hybrid odvozen z čistokrevného "ropáku").
V89í34t 83K13o29u72b29a
V servisech Vám potvrdí, že 70% hybridů má při servisních prohlídkách nabíjecí kabely v nerozbaleném originál balení tak jak vyjely z fabriky. Kromě lidí, co mohou nabíjet doma v garáži, je nikdo nevyndá. A dát pro nic za nic za auto o milion více se nebude chtít ani velmi bohatým lidem. Hybrid měl šanci, dokud na něj bylo alespoň to parkování zadarmo, to už ale naplatí a znám dost lidí, co se je chystají po vypršení parkovacích karet poslat k čertu a vrátit se k naftě. při nájezdu 30 až 40 ročně je to nejekonomičtější a pravděpodobně také nejekologičtější.
H93o76n42z24a 50T12a27r
Jen 70%?
Nabijecí stojany maji v mnoha připadech vlastní nabíjecí kabel.
Většina majitelu si kupuje vlastní univerzální nabijecí kabel, který jim více vyhovuje a je prakičtější nez originální dodaný výrobcem .
Někdo použivá pro nabíjení 3f zásuvku, protože u té má nejsilnější přivodní kabel a jistič.
Také mouhou mít doma v garázi nainstalovaný wallbox, který má svůj vlastní kabel, takže ten originální od výrobce vůbec nepoužívají, protože ho prostě nepotřebují .
Ano jsou lidé, kteří provozují plug -in-hybrid jako by to byl jen klasický hybrid ten který nejde nabijet externím zdrojem ( zásuvka 1f 230/ 3f 400v).
M36i41r85e42k 51G89a79j51e80r
Na té fotce Q4 e-tron můžeme vidět, že aerodynamika je zajímá až na posledním místě. Koeficient aerodynamického odporu, ve kterém automobilky ještě v 90. letech mezi sebou soutěžily a v reklamách se těmito hodnotami chlubily, dnes raději zamlčují. Proto také není uveden zde ani u jednoho z plánovaných modelů. V podstatě je zajímá jediný parameter a to je zisk. O tom, jaká auta se budou vyrábět dnes tedy rozhodují hlavně nálady mezi zákazníky, tedy trendy tvořené především reklamami a kupní silou obyvatel a pak evropskými úřady, které rozhodují o pravidlech a pokutách za jejich nedodržení.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Pylová sezóna: Jak poznat alergii u svých dětí?
Alergie je nepřiměřená reakce imunitního systému na běžné, obecně neškodné látky v okolním prostředí. Taková látka, která vyvolává alergickou...