Diskuze
Elektroniro by bylo výborné rodinné auto, Kia ho však nestíhá vyrábět
Děkujeme za pochopení.
J70a52r51o35s56l96a28v 59P13r47o39c49h75á61z46k20a
Ještěže ty nabíjecí kabely v kufru plném věcí vůbec nepřekážejí.
J55i91ř39í 60R25y80m14e33š
Většina rodin při pořizování nového vozu hledá v kategorii do 400 tis. Kč a tam se žádný elektromobil nenabízí. Bohužel. Až bude (pokud možno bez dotací), tak do toho třeba půjdu.
J27i48ř86í 46R31y90m87e19š
Líbí se mi to auto. Ale za prachy by mě zlákalo asi nějaké jiné auto (asi se spalovacím motorem) a při mém ročním nájezdu by se mi drahý elektromobil ani nevyplatil.
T65o94m79á72š 48Z72e74m79á37n10e26k
Prostě je to báječná laciná kára, která u té jediné rychlonabiječky EONU neudělá sbému majiteli ostudu.
P18e96t65r 51B21l57á76h16a
pro zajímavost: v Norsku se v lednu prodalo k dnešnímu dni 58 ks e-Nira, Škody Citigoe iV 57 ks
P35e44t17r 21M89i48c27h17a17l
Už jsme se těch statistik prodejů v Norsku nemohli dočkat.
P19e80t37r 22M58a29l82i79š81k73a
Když si koupím obdobné auto se spalovacím motorem za 600 000 tak mi zbude 600 000 na provoz. Takže proč řešit spotřebu?
P71e81t26r 58H33a24r64i94p36r60a95s75a88d 54H84a62j73i58č
Za prvé, vy ty peníze nemáte, respektive nemáte palivo za ty peníze. Budete to kupovat postupně a vůbec nemůžete odhadnout, za kolik dude cena pohonných hmot třeba za pár let. Jedním za způsobů, jak omezit emise, je zvyšovat spotřební daň.
Za druhé, musíte počítat s tím, že budete platit zvýšenou sazbu za údržbu. Emise se budou pořád víc hlídat. S neseřízeným a spávně ošetřeným vozem budete platit zřejmě dost vysoké pokuty.
Za třetí jste vzal nejlepší a nejhorší variantu. Těch 600 000 je po slevě, 1 200 000 je bez dotací. Za pár let může být všechno jinak.
J83a89n 34T31a65r67a69b55a
E niro jsem měl půjčené. Po městě to skutečně plusminus za 14kWh na sto jezdilo, takže tady OK. Bohužel, na dálnici je to úplně jinak, pokud se nechcete ploužit mezi kamiony. Dálniční limit 130km/h je nad 22kWh/100. A dojezd katastrofa.
V71l13a59d76i82s70l39a83v 14B33u18r85y83š95e35k
elektrická auta jsou logicky nejměně vhodná pro lidi co jezdí často po dálnici, to není nic niového a většina lidí to ví, s auty elektrickými spíš lidé počítají na ježdění po městě na krátké vzdálenosti, kde jsou v nevýhodě zase auta turbodieselová, celý tento problém jsem se v budoucnu rozhodl řešit tím, že na delší cesty po dálnicích použiju auto s zážehovým pístovým motorem a na pojíždění po městě zase elektromobil, taková kombinace mi příjde vhodnější než hybrid
M21a43r91e82k 37K95l55u34f95a
Eniro by možná bylo dobré auto, kdyby na jedno dobití ujelo víc než 230 km.
V90l48a49d26i58s88l76a52v 60B44u59r77y35š45e15k
no a protože s ním najeli reálně bez omezováni s topením přes 400 km, tak asi dobrý fakt bude
J49i60ř53í 87J74i86r63k80ů
Tohle E-Niro se mi líbilo na E-salonu nejvíc ze všech vystavených, takové optimálně vyvážené. Nikdy bych do Kia neřekl, že bude jednou dělat jedny z nejlepších elektro aut. VW ID3 byl chudý příbuzný, navíc stále nejde koupit a představené ceny jsou hrozné. Jinak srovnejte si parametry Tesla Model 3 za stejné peníze. Model 3 je za 1,2 - 1,6 milionu Kč, můžete ho ihned objednat na českých stránkách Tesly a budete ho mít doma v ČR na začátku března... Letošního března...
M40a19r56t36i63n 87K75a62r31á57s73e47k
No tak ten ID3 je pro podobne velikosti interieru, kufru, a lepsich parametrech zaroven o dost levnejsi ne?
J44i63ř16í 59S95c16h53m73i18d40t
Až se cena dostane na šul nul s klasikou, tak možná se kupci najdou, kterým výhody převáží nad nevýhodami, ale do té doby to zůstane jen okrajovým segmentem a řeči, že linka nestačí vyrábět, aby se navodil dojem, že se to prodává skvěle jsou také poněkud k smíchu, jednak je to bez udání výkonu oné linky a trhů, kde se to prodává poněkud zavádějící informace, protože mnohé trhy jsou deformovány dotacemi.
V77l84a97d86i43s75l51a66v 59B19u37r67y19š17e12k
líp bych to neřek, prodává se to blbě, linka jede pomalu a dotace to deformují, raději jeddit do smrti mým TDI, než tohle
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...