Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nová strategie skupiny VW. Škoda jako levnější a Seat prémiová značka

Volkswagen si bude hrát s elektromobily. Ze Seatu bude playboy, jako jeho šéf Luca de Meo. A Škodovka na to všechno vydělá. Tak lze s nadsázkou parafrázovat nový záměr a upřesnění rolí jednotlivých objemových značek koncernu Volkswagen.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Inu, slogan "Simply Clever" lze mimo jiné volně přeložit jako "Jednoduše prostáček"... tím je asi řečeno vše.;-)

0 0
možnosti
Foto

V.A.G. nakonec opustí akumulátory s zakrveným nosem.

Škoda by měla zůstat u už vymakané techniky, RS a pod. nejsou zrovna trhák. Už vzhledem k omezení rychlosti na dálnicích v ČR (a stavu D1) nemá smysl, jít do větších výkonů. Udržitelná budoucnost je v nízké poruchovosti, nízké spotřebě paliva, tím směrem je třeba jít.

SUV jako předohraby 4x2 , ale s vyšší polohou sedadel asi získají podíly na trhu. Škoda udělala s Yetim dobrou zkušenost- méně módy, více oken, větší prostor, flexibilní zadní lavice. Ale navigace je důležitější, než klimatizace. To musí být už v základu.

0 0
možnosti
Foto

JICH budou zrovna poslouchat! Vědí co? Jdou tam dělat poradce... ;-D

0 0
možnosti

P11e87t63r 38K11l35o12s

8. 10. 2019 18:08

... tak. a konečně je to tu. němčouři sestřelili svého největšího konkurenta. a najde se tady ještě někdo, kdo mi bude tvrdit, že na spojenectví ze silnou (mj. nacistickou) značkou je pro škodu ku prospěchu ... ?!!

;-D;-D;-D8-o;-€;-O RvEURv

... za vším hledej politiku. tak jako kdysi s rvhp, tak teď s EU ... !!

0 0
možnosti
Foto

Nevím, kde na tu informaci chodíte, Němci nejsou už dávno nacisti, vládnou tam SED- komunisti, už kancléřka vedla organizaci FDJ na jejím pracovišti.

0 0
možnosti

Autor článku to zplácal dost páté přes deváte.

1)Pro začátek - nikdo nechce dělat ze Škody lowend typu Dacie, nedávalo by to žádný smysl - Škoda už dnes prodává a vydělává (jakkoliv částečně pouze uměle) násobně více než Dacie, ta naopak zase tak obrovský úspěch není, ač se nám to novináři snaží opakovaně vnucovat, ale velikost produkce a zisk mluví za vše, svůj podíl na trhu to má ale žádný extra trhák to není, proto se tomu roky nestaví žádná konkurence.

2)Poznámka o tom že by změnu směřování měla zaplatit Škodovka je hodně nadsazená - její zisk se podílí na zisku koncernu jen cca 9% a to ještě do jisté míry díky nastavení nastavení finančních toků v rámci VW - jinak řečeno VW zde uměle cíleně nechává více zisku než by odpovídalo (proto ta vysoká ziskovost). Pokud by se soustředila na levnější auta tak naopak spíše půjde dolů.

3)Úsměvné je pak opakování PR mantry Škodovky že staví auta mimo třídy - nesmysl, ta auta jsou zpravidla v rámci svých tříd prostornější či jinak z hlediska praktičnosti lepší, ale nic mezitřídního na nich není. Právě proto je octavia jako kompakt nositelem prodejů.

4)Těžko říct co v autorově hlavě v souvislosti s Yetim bylo tak nezařaditelné, každopádně trh to zařadil zcela normálně mezi kompaktní SUV.

Jistý smysl by větší diference značek skutečně dávala a prospěla by všem a Škoda je zcela logický adept na soustředění se na lowcostový trh - její dnešní cenová politika je stejně prakticky na úrovni VW a přestává tak dávat smysl. A že třeba zmizí z nabídky nějaké top verze? Svět se nezblázní, stejně mívají okrajové prodeje. Každopádně je to zatím pouze hodně ve hvězdách.

2 0
možnosti

J24a50n 49M37a12l73ý

3. 10. 2019 12:33

Piech chtěl vždy koupit AR. Protože tam ten sportovní duch a šmrnc proste je. SEAT ? Vypadá to stejně jako VW a ŠKODA. Stačí vyměnit znak....ale sportovní nádech, resp. nějaké emotivní kouzlo ? Kdepak....Milovníci Alfy či lancie vědí co je Cuore SportivoV

1 0
možnosti
Foto

SEAT, Fiat, Alfa, to jsou auta na zábavu, na ježdění po servisech, ale ne na práci.

0 0
možnosti

Pred pár týždňami som mal česť na cca 10 dní jazdiť s novou Škoda Oktávia Combi ...Iba utvrdila moje rozhodnutie o tom že VW group už nikdy. Tak odťažité auto bez charakteru, vŕzgajúce a buchotajúce som ešte nezažil - vzhľadom na nájazd ani nie 1000km!!! ́Užasnutý som zostal pri pracovnej ceste aj v cca štvorročnej Škode Superb jedného známeho (jeho vlastné,malá firma s nábehom cca 30t km), ktorému počas jazdy vŕzgalo niečo pod palubnou doskou a od dverí vodiča.. Na otázku prečo to nerieši odpovedal že už nemá síl. Jedno vŕzganie odstráni, ukáže sa ďalšie a keď odstráni to, začne vŕzgať to staré a k nemu sa pridá ešte aj niečo nové.

Už za hlbokého totáča som mal Škodu 130LX (5-kvalt, samonavíjacie pásy, viacprvková zadná náprava,..) a môžem sem zarátať aj jedničkovú fábiu (14 rokov, z toho posledných 5 ju dodieral syn) - s týmito autami som bol spokojný. Odvtedy som síce zostal verný VW group, ale pokaždé nespokojný!!! Terajšie súkromné auto (vw group) ide z domu (po 7 rokoch od kúpi - nového! a to mám nájazd iba 60t km!!!) a idem ku konkurencií...

1 1
možnosti

Vidím, že se to tu hemží špičkovými managery....;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Na těhle diskuzích je úsměvné,jak uživatelé Škodovek necítí potřebu nějakého dohadování s partičkou místních exemplářů.Prostě si jezdí kvalitním autem a necítí potřebu něco si léčit v téhle nebo jiných diskuzích.;-)

0 0
možnosti
Foto

Rikam to pořád a pi tomto už definitivně. Škoda Octavia III Laurin Klement byla moje první a poslední Škodovka.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...