Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Evropský autoprůmysl potřebuje baterie pro elektrovozy, hrozí závislost na Číně

Koncern Volkswagen rozjel výrobu baterií pro elektromobily. Zatím se učí. Musí však spěchat, protože automobilky potřebují rozjet výrobu elektromobilů v Evropě co nejdříve. Jediný, kdo je schopen dodat bateriové články, ze kterých se akumulátory seskládají, jsou asijské firmy. Německý deník Handelsblatt proto varuje před závislostí na Číně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

M21i79r79e25k 75B71á37r12t54a

20. 10. 2019 8:41

Evropa kopíruje od Číny.......?:-)

0 0
možnosti
MT

"...osmdesát procent baterií montovaných do elektromobilů pochází z Číny..."

V pohodě! Veřím ze do deseti let Evropa Činu nejenom dožene, ale i předežene... R^

0 0
možnosti
JM

J76a46n 21M78a48c23h50á79č

19. 10. 2019 19:50

Ono těm ekologům nakonec vyjde,že nejekologičtějších vůz je diesel. To už ale bude pozdě,protože ekonomika EU bude v záchodě....

2 3
možnosti
MT

Syndrom "zatemnělosti politicky korektnich mozků EU" jim nedovoli, aby jim něco došlo... :-/

0 0
možnosti

Když bude VW vyrábět baterie v Německu a ne v Číně asi to bude také za jinou cenu. Kolik pak bude stát elektrovozítko velikosti Pola nebo Fabie? 1,5 miliónu? To až pak zakážou spalováky bude polovina lidí mimo města na pracáku, protože nepočítám že by stát nějak řešil dopravní obslužnost mimo velké aglomerace.

2 1
možnosti
PM

P61e97t48r 11M43i98c10h40a12l

19. 10. 2019 7:28

Nechci vidět ten průšvih, až tahle bublina praskne.

4 1
možnosti
GK

uz zacina mit trhliny. Predevcirem bezel v nemecke televizi dokument elektroauto verzus spalovaci motor. Srovnavali skoro vse co se tyka vlivu na zivotni prostredi, uhlikova stopa, etc. A brali opravdu vse od tezby ropy a jeji dopravy, zpracovani, distribuce, atd. Ale taky tezba lithia, kobaltu, jeho pracne ziskani ze zeminy, az po rukultivaci krajiny. Snazili se porovnat opravdu hodne a to co jim vyslo je opravdu jak pisete prusvih a sakra velkej.

3 1
možnosti
Foto

No - stačí jeden silnější elektromagnetický impulz na slunci - a na celé Planetě budou fungovat jen ty nejjednodušší diesly. jinak nic--co se elktřiny týče - a bude trvat - dle nejoptimistějších odhadů cca 6-7 let než se energetická sít celkově obnoví - mezi tím co vypukne za války - hladomory a epidemie - raději nepomyslet.

Problémy s CO2 a vším kolem - budou v ten moment natolik marginální že si na ně lidstvo pár století ani nevzpomene.

1 1
možnosti
Foto

Autoprůmysl nejvíce potřebuje aby jeho elektroauta vůbec někdo kupoval -

tedy bez dotací a úlev.

5 0
možnosti
DM

Lenko, Joint Venture se překládá jako "společný podnik". Google translator ti to asi neukázal.

0 0
možnosti
JS

To je tak, když se udělá chybný nebo nepromyšlený krok a včas se nekoriguje, automaticky to pak nabere efekt sněhové koule, která na sebe pak nabaluje další a další chybné a nepromyšlené kroky až to nabere takové obludnosti, že to už bezbolestně korigovat nejde.

5 0
možnosti
TK

Ne, ze by to zadnej expert davno nerikal. A Cina si s dopadama na vyrobu a dolovanim zabyvat fakt nebudem.

Ale my si budeme mlatit zadama dutkama, budeme lezt na strechy vagomu metra, ze je to vsechno nase vina.

Nejdriv se nam nelibi dar pritele Fisila a nakonec odsoudime dar pritele Lithia

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...