Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Bez změny emisních poplatků se vraků nezbavíme, hájí návrh jeho tvůrce

Svaz obchodu a cestovního ruchu chce, aby se vrátil princip, podle kterého se emisní poplatky platí za auta starší deseti let. Za převod starších aut plnících emisní normy Euro 3 a Euro 4 by se měl platit ekologický poplatek deset tisíc, respektive pět tisíc korun, navrhuje svaz. Důvod, proč úpravu navrhli vládě, vysvětluje prezident svazu Tomáš Prouza.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už vím, na základě čeho vznikají na záchodech a podobných místech nápisy typu "Prouza je ..." ;-D

0 0
možnosti
JD

J73a92n 11D45l88o68u24h44ý

27. 10. 2019 18:27

Pan Prouza je predevsim amater v problematice autoprumyslu. Je to kecalek z Partners, jehoz kredo je zalozeno na presvedceni, ze on vi vsechno nejlepe. Kdo sponzoruje tyhle jeho “eko-blaboly” v idnes? On nerozumi ani pojmu “bezpecnost automobilu” a co to je “nebezpecna zavada” a tluce nam tu kliny do hlavy!

0 0
možnosti
LK
Foto

V76í63t 57C77h87a28l24u19p36a

17. 10. 2019 11:19

Tak já tedy budu jezdit svou Fabii 1 z r.2006 dokud mi definitivně "neexne"

1 0
možnosti
JD

J86a81n 27D63l24o72u73h87ý

27. 10. 2019 18:30

Marne cekam kdy my muj youngtimer klekne a on stale jezdi a prochazi STK naprosto v pohode :-D

0 0
možnosti
JK

J98a64n 30K51r53p30e74c

17. 10. 2019 9:30

me z toho clanku vychazi, ze pan Prouza nam sdeluje, ze stat nadale neni garantem technickeho stavu vozu via STK a potazmo emisi, stejne jako rezignoval na svou kontorlni a dohledovou funkci nad vozy ktere takovou kontorlou neprosly a nachazi se v provozu. a za tuto neschopnost statu, ktery se neustale bije v prsa jak se o nas obcany postara a jak maka, lidi budou platit dan.

slyste slyste, tot poselstvi pana Prouzy ktery nas ochrani dani a tim ze vezme lidem penize je donuti si koupit lepsi auto!

PS: paklize STK neni garantem jak vyse uvedeno, prepokladam ze pan Prouza se zasadi o ukonceni teto zjevne zbytecne kontroly.

1 0
možnosti
JD

J41a30n 89D21l41o79u73h37ý

27. 10. 2019 18:32

A tento pan Prouza je z Partners. To jsou ty chytraci, co vam udajne usetri penize a nauci vas fin. Gramotnosti :-D ;-)

0 0
možnosti
SN

Stane se tak, že krásnou octavii z roku 98, garážovanou a čistou budu provozovat já sám dalších deset let, dokud to bude ekonomicky dávat smysl, a to mi věřte, že bude ještě dlouho.

Protože si jí ode mě nekoupí ani student. Snad zdarma.

1 0
možnosti

Ale tak je to správné. Provozovat auto maximálně dlouho. Naopak je neekologické auto po pár letech sešrotovat.

1 0
možnosti
JS

J37a12n 76S56t22e54h27l86i28k

15. 10. 2019 8:28

Bič na chudé .

1 0
možnosti
PK

P30a29v97e24l 29K26r81ů53t75a

15. 10. 2019 7:39

Je to nesmysl a vozový park díky tomu ještě zestárne. O peníze jde vždy až v první řadě. Jak jsme se přesvědčili, tak i miliardářům.

1 0
možnosti

Samozřejmě, že jakékoli zdražení převodu starších aut celý trh jen zpomalí.

1 0
možnosti
OP

v cem jsou auta 15 - 20 let nebezpecna pro sve okoli??? pokud projdou STK, tak prece musi byt v poradku!

ale hlavne, ze v Praze po meste jezdi rolby i v lete......

4 0
možnosti
DP

D13u95š34a78n 22P87e35š50e88k

17. 10. 2019 15:21

Přesně tak.

V centru Prahy jezdí auta bez homologace s pochybnou STK, auta, která vůbec nemají co dělat na pozemní komunikaci,

a tady se navrhuje celostátní šikana majitelů youngtimerů.

0 0
možnosti

Autor článku musí být expert, když pohledem na auto zjistí, zda má mit DPF či nikoli.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!