Diskuze

Škoda může zahýbat trhem elektroaut, dotované citigo trápí konkurenci

Elektrické citigo je na trhu zhruba měsíc a v Česku sesbíralo na 360 objednávek. To je podle Luboše Vlčka, šéfa českého zastoupení Škody, úspěch. Citigo do zásuvky s českou cenou 430 tisíc korun vzbudilo pozornost na celoevropské úrovni.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

M10i49r39e35k 73B30á80r31t45a

10. 11. 2019 18:49

SUV jako elektromobil. Nedává mi to ani trochu smysl. City go dejme tomu, ale půl milionu za to, to je trochu moc, ne?

0 0
možnosti
JH

Elektro-vozidlo mi dává smysl jako druhé auto do rodiny, která bydlí v baráku s vlastní garáží. Na jízdy do práce, na nákup, na návštěvu k tetičce na druhém konci města/okresu. Na tohle velikost Citigo stačí. Bohužel tento segment zákazníků není ta masa, co by si zelení politici přáli. Nevidím smysl elektrifikace u větších aut (Superb,...) - těžší baterky, vysoká pořizovací cena.... I tak je ta cena za Citigo vysoká, byť si myslím, že ze strany Škoda dotovaná.

Povídání, že se dá dostat s provozem na elektro na 0,50kč/km. OK, s úsporným dieselem bez spotřební daně jsem na 0,70 Kč taky. Kolik set tisíc km musím najezdit, aby se mi po 20 haléřích vrátil rozdíl pořizovací ceny mezi elektro a dieselem?

0 0
možnosti
VV

360 objednávek z Čech zajistí práci v automobilce na celé 4 hodiny. Gratulace !!

Škoda může zahýbat mně tak svalem na levé tváři.

Toho skrčka bych si nekoupil ani místo skůtru. Cena baterie se z opatrnosti zveřejnit nesmí, její životnost už vůbec ne a v podobném Nissanu Leaf jsem se pár dní projížděl v areálech Forda spolu s elektrickými Focusy před 7-8mi lety a vím o čem to je. Do mé garáže to nemůže. Jinak ovšem jen good luck. Ani dva roky tomu nedávám. Tedy pokud EU rozumně nezakáže spalovací motory pro poddané.

2 3
možnosti
TN

Hey, Vávro, ale na rozdíl od těch vašich amerických sra*ek, které pro kazovost kupují jen zoufalci a patrioti, jsou zdejší Škodovky a VW na úrovni Japonské špičky. Vím o čem mluvím, něco jsem se jich tam naprodával a naopravoval. Proto vás taky Japonci válcují dodnes. Dokonce i ti 2 MIT experti a srandisti z Car Talk si dělali z amerických aut srandu pro jejich nespolehlivost.

Poslední kapka byla, když váš Chrysler byl odkoupen Fiatem, který je v americe považován za absolutní nulu neboli "butt of a joke".

2 0
možnosti
Foto

Ono neco jako trh s elektromobily vazne existuje ?

3 0
možnosti
VV

sériově se vyrábí jisté malé množství elektromobilů, a vyzkoušela si ty svoje kdejaká automobilka.

Nissan, Toyota, Honda, Ford, Chrysler i koncern GM se svým Chevy Volt, jistě i v Evropě, ale o to nejde. Jde o princip elektroauta. Mnohé mají u motoru i benzínovou nabíječku v podobě dvouválce a pod. Nicméně elektroauto je něco zcela jiného než auto se spalovacím motorem (třeba i na vodík) a něco jiného než na auta s palivovými články, třeba na vodík. A lidi na to přicházejí. Výrobci v Evropě spolu s novináři se zhlédli v TESLE. A to je chyba.

Jenže perpetum mobile je o něčem jiném než vytřeštěně koukat na displey který ukazuje KOLIK máte šťávy a na kolik km když nebude pršet, mrznout, večer kdy je třeba svítit, jak je stará baterka, a kdy autíčko klekne. A kde. Elektroautíčko pojede okolo benzínky a nostalgicky vzdychne. Ta jeho hračka brzy klekne, a bude muset poctivě nabíjet až do rána bílého, aby ho ten šuplík dovezl celou cestu do práce která musí být značně nedaleko. A vytápění toho auta v zimě asi nebude jen tak zadarmo jako od teplé vody v chladiči. A při ceně elektrické energie v Evropě.......zlatá kapka benzínu. Zde v USA litr za 12Kč.

0 3
možnosti
VR

Já se například novinkám nebráním a je mně celkem jedno co by to mělo být. Nicméně musí to být nějak použitelné. A to elektromobil není.Navíc je tu ještě jeden aspekt, kdysi bývala Felicie normální rodinné auto a já ji měl dost dlouho, ale změnila se struktura vozidel i se značně uvolnil provoz a začala být na silnici nebezpečná. To mně donutilo koupit auto o číslo větší. O adrenalinu v Toyote Aygo snad ani radši nebudu psát. Takže určitě za ty peníze nekoupím prdítko a po městě nepotřebuji elektromobil, tam chodím pěšky v případě malých měst, v případě Prahy MHD, zejména v podzemí.

0 0
možnosti
JB

J67o29s70e64f 17B32u79r24d72a

20. 10. 2019 20:36

Jojo, nikdo asi netuší, jaká bude budoucnost.

Ani já nevím jestli to bude nadále elektromobil, ale to jak to bude zvládnu pokaždé ráno s nabitým autem. Není to sice CitiGo, ale o něco větší a pro mé jízdy dostatečný a zábavnější.

Né pro všechny, pro mne to bylo rozhodnutí finanční, kdy vyjde elektro levněji než benzín

0 0
možnosti

P37a90t87r62i57k 98Š61i43l59c

16. 10. 2019 18:01

Ta dotace je na prvních 500 aut to samé Superb

0 0
možnosti

P29a55t34r41i61k 86Š17i51l64c

16. 10. 2019 18:01

Ta dotace je na prvních 500 aut to samé Superb

0 0
možnosti
PO

P67a11v43e13l 87O38t51i98s83k

16. 10. 2019 17:05

Pane Bláhovy si tak trochu pletete pojmy s dojmy. Ono totiž instalovaný výkon koresponduje se skutečnou vyvýrobou a spotřebou, zvláště ne u větrníků a slunečníků, tady je totiž zásadní problém a to že jste závislý na počasí denní době ale i na ročním období. Další problém jsme si vytvořili sami dotacemi formou garantovaného od kupu za garantované ceny. Takže zrovna Němci prodávají velmi často levně elektřinu, kterou ale draze vykoupili a naopak pak draze nakupují protože treba zrovna nefouká. A to Němci maji mnohem lepši podmínky zrovna pro větrníky než jsou u nás v české kotlině.

0 0
možnosti
ZP

V ČR se za 1. pololetí prodalo 128 000 osobních vozidel, počet prodaných elektroaut je naprosto zanedbatelný - na hranici statistické chyby pod 1%. Citigo to rovněž nevytrhne.

5 0
možnosti
SK

Ano, máte pravdu 21333 prodaných vozidel za měsíc se nedá srovnávat s 350 Š Citigo iV . Zvláště když je stále vedena tak negativní kampan. Já to zase tolik špatné nevidím, a spíše se opravdu jedná o škodovácký úspěch v počátku nabídky. Zatím, at se zákazníci rozhodují pro to co jim bude vyhovovat- benzin ,nafta, cng,lpg .Ekologové a zelení mohou dávat přednost plynu před elektřinou, ostuda by u nich byla pokud by i oni volili benzin a naftu.

2 2
možnosti
JJ

J46a95n 29J50i26r61a89k

16. 10. 2019 13:05

jak to může výrobce trápit. škoda ,vw , Seat jedna firma. škodovka bude za rok po akci stát jako bratři 600 tisíc. což je za mrňouse docela rána když vw e golfa prodávají Němci za 460;-D

1 0
možnosti
JB

J47o65s96e29f 37B24u20r82d68a

20. 10. 2019 20:38

A máte nějaký odkaz na toho eGolfa za 460kKč? Rád bych ...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...