Diskuze
Škoda může zahýbat trhem elektroaut, dotované citigo trápí konkurenci
Děkujeme za pochopení.
M10i49r39e35k 73B30á80r31t45a
SUV jako elektromobil. Nedává mi to ani trochu smysl. City go dejme tomu, ale půl milionu za to, to je trochu moc, ne?
J80a53r23o38m80i61r 41H46o52b26l82i79k
Elektro-vozidlo mi dává smysl jako druhé auto do rodiny, která bydlí v baráku s vlastní garáží. Na jízdy do práce, na nákup, na návštěvu k tetičce na druhém konci města/okresu. Na tohle velikost Citigo stačí. Bohužel tento segment zákazníků není ta masa, co by si zelení politici přáli. Nevidím smysl elektrifikace u větších aut (Superb,...) - těžší baterky, vysoká pořizovací cena.... I tak je ta cena za Citigo vysoká, byť si myslím, že ze strany Škoda dotovaná.
Povídání, že se dá dostat s provozem na elektro na 0,50kč/km. OK, s úsporným dieselem bez spotřební daně jsem na 0,70 Kč taky. Kolik set tisíc km musím najezdit, aby se mi po 20 haléřích vrátil rozdíl pořizovací ceny mezi elektro a dieselem?
V68a41c60l15a73v 63V77a56v17r55a
360 objednávek z Čech zajistí práci v automobilce na celé 4 hodiny. Gratulace !!
Škoda může zahýbat mně tak svalem na levé tváři.
Toho skrčka bych si nekoupil ani místo skůtru. Cena baterie se z opatrnosti zveřejnit nesmí, její životnost už vůbec ne a v podobném Nissanu Leaf jsem se pár dní projížděl v areálech Forda spolu s elektrickými Focusy před 7-8mi lety a vím o čem to je. Do mé garáže to nemůže. Jinak ovšem jen good luck. Ani dva roky tomu nedávám. Tedy pokud EU rozumně nezakáže spalovací motory pro poddané.
T12o27m71á94š 69N68o95v83o18t41n51ý
Hey, Vávro, ale na rozdíl od těch vašich amerických sra*ek, které pro kazovost kupují jen zoufalci a patrioti, jsou zdejší Škodovky a VW na úrovni Japonské špičky. Vím o čem mluvím, něco jsem se jich tam naprodával a naopravoval. Proto vás taky Japonci válcují dodnes. Dokonce i ti 2 MIT experti a srandisti z Car Talk si dělali z amerických aut srandu pro jejich nespolehlivost.
Poslední kapka byla, když váš Chrysler byl odkoupen Fiatem, který je v americe považován za absolutní nulu neboli "butt of a joke".
M96i72c54h68a11l 20H37u46š90á93k
Ono neco jako trh s elektromobily vazne existuje ?
V93a90c79l96a74v 67V56a26v53r87a
sériově se vyrábí jisté malé množství elektromobilů, a vyzkoušela si ty svoje kdejaká automobilka.
Nissan, Toyota, Honda, Ford, Chrysler i koncern GM se svým Chevy Volt, jistě i v Evropě, ale o to nejde. Jde o princip elektroauta. Mnohé mají u motoru i benzínovou nabíječku v podobě dvouválce a pod. Nicméně elektroauto je něco zcela jiného než auto se spalovacím motorem (třeba i na vodík) a něco jiného než na auta s palivovými články, třeba na vodík. A lidi na to přicházejí. Výrobci v Evropě spolu s novináři se zhlédli v TESLE. A to je chyba.
Jenže perpetum mobile je o něčem jiném než vytřeštěně koukat na displey který ukazuje KOLIK máte šťávy a na kolik km když nebude pršet, mrznout, večer kdy je třeba svítit, jak je stará baterka, a kdy autíčko klekne. A kde. Elektroautíčko pojede okolo benzínky a nostalgicky vzdychne. Ta jeho hračka brzy klekne, a bude muset poctivě nabíjet až do rána bílého, aby ho ten šuplík dovezl celou cestu do práce která musí být značně nedaleko. A vytápění toho auta v zimě asi nebude jen tak zadarmo jako od teplé vody v chladiči. A při ceně elektrické energie v Evropě.......zlatá kapka benzínu. Zde v USA litr za 12Kč.
V20l20a19d66i71m77í56r 41R73e48t66t47i44n86g60e14r
Já se například novinkám nebráním a je mně celkem jedno co by to mělo být. Nicméně musí to být nějak použitelné. A to elektromobil není.Navíc je tu ještě jeden aspekt, kdysi bývala Felicie normální rodinné auto a já ji měl dost dlouho, ale změnila se struktura vozidel i se značně uvolnil provoz a začala být na silnici nebezpečná. To mně donutilo koupit auto o číslo větší. O adrenalinu v Toyote Aygo snad ani radši nebudu psát. Takže určitě za ty peníze nekoupím prdítko a po městě nepotřebuji elektromobil, tam chodím pěšky v případě malých měst, v případě Prahy MHD, zejména v podzemí.
J67o29s70e64f 17B32u79r24d72a
Jojo, nikdo asi netuší, jaká bude budoucnost.
Ani já nevím jestli to bude nadále elektromobil, ale to jak to bude zvládnu pokaždé ráno s nabitým autem. Není to sice CitiGo, ale o něco větší a pro mé jízdy dostatečný a zábavnější.
Né pro všechny, pro mne to bylo rozhodnutí finanční, kdy vyjde elektro levněji než benzín
P37a90t87r62i57k 98Š61i43l59c
Ta dotace je na prvních 500 aut to samé Superb
P29a55t34r41i61k 86Š17i51l64c
Ta dotace je na prvních 500 aut to samé Superb
P67a11v43e13l 87O38t51i98s83k
Pane Bláhovy si tak trochu pletete pojmy s dojmy. Ono totiž instalovaný výkon koresponduje se skutečnou vyvýrobou a spotřebou, zvláště ne u větrníků a slunečníků, tady je totiž zásadní problém a to že jste závislý na počasí denní době ale i na ročním období. Další problém jsme si vytvořili sami dotacemi formou garantovaného od kupu za garantované ceny. Takže zrovna Němci prodávají velmi často levně elektřinu, kterou ale draze vykoupili a naopak pak draze nakupují protože treba zrovna nefouká. A to Němci maji mnohem lepši podmínky zrovna pro větrníky než jsou u nás v české kotlině.
Z14d82e59n14ě89k 45P35a26v54l26i29š
V ČR se za 1. pololetí prodalo 128 000 osobních vozidel, počet prodaných elektroaut je naprosto zanedbatelný - na hranici statistické chyby pod 1%. Citigo to rovněž nevytrhne.
S70t80a15n87i76s55l81a20v 17K30r84e35j12c93a55r
Ano, máte pravdu 21333 prodaných vozidel za měsíc se nedá srovnávat s 350 Š Citigo iV . Zvláště když je stále vedena tak negativní kampan. Já to zase tolik špatné nevidím, a spíše se opravdu jedná o škodovácký úspěch v počátku nabídky. Zatím, at se zákazníci rozhodují pro to co jim bude vyhovovat- benzin ,nafta, cng,lpg .Ekologové a zelení mohou dávat přednost plynu před elektřinou, ostuda by u nich byla pokud by i oni volili benzin a naftu.
J46a95n 29J50i26r61a89k
jak to může výrobce trápit. škoda ,vw , Seat jedna firma. škodovka bude za rok po akci stát jako bratři 600 tisíc. což je za mrňouse docela rána když vw e golfa prodávají Němci za 460
J47o65s96e29f 37B24u20r82d68a
A máte nějaký odkaz na toho eGolfa za 460kKč? Rád bych ...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Útulný rodinný dům v klidné lokalitě
Petrovice, okres Znojmo
4 300 000 Kč