Diskuze
Digitální Golf přijel. Má být autem pro všechny a etalonem pro konkurenci
Děkujeme za pochopení.
J80i27ř39í 34E29r81b14e25n
Dotykové ovládání na hladkých plochách si neumím představit. Mechanický ovladač přepnu i poslepu, na dotykáč se musím dívat...
P68e73t69r 58Č21e23r78m67á27k
Otázka zní k čemu ty ovladače reálně potřebujete. Na klimatizaci či světla celý rok prakticky nesahám takže když ovladače “zhasnou” v době nepotřebnosti tak mě to vlastně nevadí, a radio šteluju stejně vesměs z volantu. Takže jako jo - nejsem fanatický zastánce dotykového ovládání v autech, ale že by nějak zásadně vadilo, to taky ne.
J59a21n 23V94á95c43l88a20v45í23k
Připravte si kšiltovky a zlaté řetězy, je tu nový Golf.
M56a59r64e38k 57L77á45n87s69k79ý
Mám G7 a i když by se mi digitální přístrojovka líbila, tohle je celkem hnus. Aspoň nemám nutkání upgradovat. Takže za mě vlastně díky, VW :D
M82i21r47o22s79l12a10v 18M84e24d
Nelíbí a to ani trochu a to jak zvenčí, tak i uvnitř. Předešlé generace se mi docela líbily - jsem konzerva a mám rád jednoduchý design (jak někdo říká "rovné plechy"). Celkově se mi zdá, že poslední dobou mají korejská auta čím dál víc evropský vzhled a evropská čím dál víc korejský. No, na vzhled auto nejezdí a možná bych si na ten prapodivný předek zvykl, proč ale všude cpou dotykáče, když v k ovládání většiny věcí v autě stačí několik málo "čudlů", které se nechají nahmátnout po paměti, to jsem nepobral (proč to udělat jednoduše, když to jde udělat složitě).
J15o45s20e47f 40V71a80l31a
tak vcera jsem se octl v noci uhnout z trasy a v mlze na zcela nezname silnici jsem musel ujet 20 km objizdky. Priznam se, ze jsem mel kapacitu jenom na sledovani dopravy, znaceni objizdek, navigaci a na dodrzovani prednosti v jizde. Jakakoli dalsi informace z jakehokoli dalsiho displeje by mne pouze rozptylovala. Cili prosim dalsi displeje neeeeee ! Nemluve o poruchovosti digitalnich pristroju
I16v67o 66U90r84b55á77n71e39k
Tak já nevím. Vlastně vím. Mně se auto musí líbit. A to se mi u VW stává čí dál míň...
R54o16m45a60n 92S32t76r88e39j38č82e68k
Konečně někoho napadlo zmenšit volič automatické převodovky. Trvalo to snad 15 let
A59l25e72š 67V80í35t40e10k
Jinak Škoda Scala je tedy větší a podle mne i o fous hezčí, i když asi na levnějším podvozku. (a bohužel nemá průvlak na lyže..)
R93o15m47a17n 16S60t87r53e46j32č90e40k
Už v době oktávek I byl tehdejší sourozenec golf IV auto úplně jiné kategorie. Lépe odhlučněný, s lepšími materiály v interiéru a spolehlivější. Bude to tak asi i teď. S tím rozdílem, že tenkrát ten cenový rozdíl mezi oktávkou I a golfem IV nebyl tak velký.
A73l92e25š 74V24í80t94e40k
Čelní plocha byla zmenšena na 2,21 m2 a součinitel aerodynamického odporu vzduchu (cx) díky tomu klesl na 0,275.
Ach ti novináři, co neumí fyziku. Čelní plocha se součinitelem aerodynamického odporu nesouvisí. Celkový aerodynamický odpor je dán součinem součinitele a plochy, takže ten samozřejmě s menší plochou pokledne, ale součinitel samotný závisí na tvaru auta a ne na čelní ploše.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...