Diskuze

Digitální Golf přijel. Má být autem pro všechny a etalonem pro konkurenci

Doma, v městě Volkswagenu, v dolnosaském Wolfsburgu představila automobilka svůj stěžejní model. Osmá generace Golfu má být opět jakýmsi standardem – etalonem obyčejného auta pro všechny. Do kategorie, které dal jméno – „golf třída“ – přenáší technologie větších, dražších a luxusnějších aut. Má být průkopníkem i popularizátorem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J80i27ř39í 34E29r81b14e25n

26. 10. 2019 21:12

Dotykové ovládání na hladkých plochách si neumím představit. Mechanický ovladač přepnu i poslepu, na dotykáč se musím dívat...

0 0
možnosti

P68e73t69r 58Č21e23r78m67á27k

27. 10. 2019 23:38

Otázka zní k čemu ty ovladače reálně potřebujete. Na klimatizaci či světla celý rok prakticky nesahám takže když ovladače “zhasnou” v době nepotřebnosti tak mě to vlastně nevadí, a radio šteluju stejně vesměs z volantu. Takže jako jo - nejsem fanatický zastánce dotykového ovládání v autech, ale že by nějak zásadně vadilo, to taky ne.

0 0
možnosti

R46a46d36e75k 27R63a13i59d10a

26. 10. 2019 9:04

Po Golfu V asi druhý nejošklivější.

1 0
možnosti

Připravte si kšiltovky a zlaté řetězy, je tu nový Golf.

1 0
možnosti

Mám G7 a i když by se mi digitální přístrojovka líbila, tohle je celkem hnus. Aspoň nemám nutkání upgradovat. Takže za mě vlastně díky, VW :D

1 0
možnosti

Nelíbí a to ani trochu a to jak zvenčí, tak i uvnitř. Předešlé generace se mi docela líbily - jsem konzerva a mám rád jednoduchý design (jak někdo říká "rovné plechy"). Celkově se mi zdá, že poslední dobou mají korejská auta čím dál víc evropský vzhled a evropská čím dál víc korejský. No, na vzhled auto nejezdí a možná bych si na ten prapodivný předek zvykl, proč ale všude cpou dotykáče, když v k ovládání většiny věcí v autě stačí několik málo "čudlů", které se nechají nahmátnout po paměti, to jsem nepobral (proč to udělat jednoduše, když to jde udělat složitě).

3 0
možnosti

J15o45s20e47f 40V71a80l31a

25. 10. 2019 15:23

tak vcera jsem se octl v noci uhnout z trasy a v mlze na zcela nezname silnici jsem musel ujet 20 km objizdky. Priznam se, ze jsem mel kapacitu jenom na sledovani dopravy, znaceni objizdek, navigaci a na dodrzovani prednosti v jizde. Jakakoli dalsi informace z jakehokoli dalsiho displeje by mne pouze rozptylovala. Cili prosim dalsi displeje neeeeee ! Nemluve o poruchovosti digitalnich pristroju

2 0
možnosti

I16v67o 66U90r84b55á77n71e39k

25. 10. 2019 12:15

Tak já nevím. Vlastně vím. Mně se auto musí líbit. A to se mi u VW stává čí dál míň...

7 0
možnosti

Konečně někoho napadlo zmenšit volič automatické převodovky. Trvalo to snad 15 let 8-o

0 0
možnosti

A59l25e72š 67V80í35t40e10k

25. 10. 2019 11:06

Jinak Škoda Scala je tedy větší a podle mne i o fous hezčí, i když asi na levnějším podvozku. (a bohužel nemá průvlak na lyže..)

2 1
možnosti

Už v době oktávek I byl tehdejší sourozenec golf IV auto úplně jiné kategorie. Lépe odhlučněný, s lepšími materiály v interiéru a spolehlivější. Bude to tak asi i teď. S tím rozdílem, že tenkrát ten cenový rozdíl mezi oktávkou I a golfem IV nebyl tak velký.

0 0
možnosti

A73l92e25š 74V24í80t94e40k

25. 10. 2019 11:01

Čelní plocha byla zmenšena na 2,21 m2 a součinitel aerodynamického odporu vzduchu (cx) díky tomu klesl na 0,275.

Ach ti novináři, co neumí fyziku. Čelní plocha se součinitelem aerodynamického odporu nesouvisí. Celkový aerodynamický odpor je dán součinem součinitele a plochy, takže ten samozřejmě s menší plochou pokledne, ale součinitel samotný závisí na tvaru auta a ne na čelní ploše.

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč

Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...