Diskuze

Česká specialita: Škoda Favorit jako veterán za sto třicet tisíc

Každá země s automobilovou tradicí má nějakou anomálii. V Německu šplhají do galaktických výšin ceny trabantů, Italové nevědí, kolik by si řekli za díly na staré fiaty. A v Česku najdete nabídku na Škodu Favorit za sto třicet tisíc korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J95a97n 72M28a59c79h24á83č

5. 11. 2019 18:08

Hlavně ta tyč mezi tlumičema,to byla dobrá vychytávka-dostali jste ránu na jeden z podběhů,a utrhnul se celej předek....

0 0
možnosti

Docela by mě zajímalo, za kolik to auto vykoupili od majitele. Tipnul bych si, že pokud na něj byli výkupci hodně hodní, tak za nižší desetitisíce.

1 0
možnosti

J98a13n 19D96l85o88u29h48ý

29. 10. 2019 8:18

To auto je realne prodejne sotva za 60 000kc

1 0
možnosti

J71a56k45u31b 67N19o45v58á38k

28. 10. 2019 22:22

Stotřicet za zkříženou kapotu, každej blatník jinak, blbě nalepený boční lišty, odřený a pomačkaný nárazníky... Takovej luxus to fakt není.

0 0
možnosti
Foto

Hrozné auto. Naučil jsem se na něm opravovat všechno. Motor, elektriku, základy autoklempířiny, dokonce jsem auto heverem natáhnul, když mi ho jedna paní o 6cm zezadu zkrátila. Dožil se 17 let a jezdil by i dál, ale nebavilo mě to před každou technickou látat dohromady. Jedna věc byla ale pozitivní. Vždycky dojel do cíle.

0 0
možnosti

Fáčko jsem si užil, coby služební auto až až, jak ve verzi hatchback, tak pickup. Ačkoliv jsem na něj nemohl říci křivého slova, tak bych to nechtěl ani jako veterána a poohlédl se raději po něčem zajímavějším.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Tenhle má cenu, kterou zatím nikdo ochoten zaplatit nechce. Třeba jim tam uzraje, za pět, deset let tu cenu mít může. Jako veterán to žádný unikát není.

4 0
možnosti

V15a46š97e27k 72Ř38í39h14a

28. 10. 2019 17:33

Dražšího favorita nenajdete protože to je blbost. Ještě jich jezdí dost na to aby to byl veterán.

1 0
možnosti

Veterán je dle roku výroby a ne podle počtu vozidel na silnicích.

5 0
možnosti

J71a11n 13H30u73t21a42ř

28. 10. 2019 17:31

Učil jsem se s ním jezdit, na to to bylo dobré, žádné posilovače, asistenti, elektronika, nic, člověk se dobře naučil vnímat auto. jenže záhy jsem přesedlal na Mitsubishi Lancer (r.v. 1992) což byl oproti Favoritu (r.v.94) úplně jiný vesmír po všech stránkách, výbavou, podvozkem, motorem, jízdními vlastnostmi. Ta technologická zaostalost Favoritu oproti Mitsubishi byla až neuvěřitelná.

2 0
možnosti
Foto

R38o77m81a84n 39K36o70z15e23l

28. 10. 2019 17:40

Ale také byl ten Lancer 2x dražší, ne? Já jsem zas slyšel, zvláště od holek, co dělaly autoškolu ve felicii nebo favoritu (model 1994 byl už už v podstatě felicia), jak se jim v tom dobře jezdilo a Š 120, kterou měli doma rodiče, jezdit odmítaly, že ten rozdíl je propastný.

0 0
možnosti

A60d61a85m 94P68r90a26ž78á88k

28. 10. 2019 16:55

Jsem asi blázen, ale jsem jediný, který v tom vidí velký investiční propadák? Koupím si auto za 84600 Kč + cena vozíku ? Kč, nesmím ho používat, přikoupit k tomu ideálně ještě garáž nebo mně bude zavazet v té, co teď mám. Občas se o to starat, čistit to a po 25 letech za to dostanu ušmudlaných 130 000 Kč? 8-o Jako je fajn, že za to dostal po 25 letech víc, ale jako investice naprosto o ničem. Popravdě horší investici těžko hledat. Možná někdy v daleké budoucnosti, kdoví. Zlaté stavebko, o nemovitostech ani nemluvě :)

10 1
možnosti

A77d47a41m 82P93r73a18ž22á15k

28. 10. 2019 17:01

A to je ještě bazarová cena. Takže jestli do toho vrazil 90 000 Kč a prodal za 100000 Kč ?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...