Diskuze
Česká specialita: Škoda Favorit jako veterán za sto třicet tisíc
Děkujeme za pochopení.
J95a97n 72M28a59c79h24á83č
Hlavně ta tyč mezi tlumičema,to byla dobrá vychytávka-dostali jste ránu na jeden z podběhů,a utrhnul se celej předek....
P42e28t68r 25Č18e62r49v84e22n76ý
Docela by mě zajímalo, za kolik to auto vykoupili od majitele. Tipnul bych si, že pokud na něj byli výkupci hodně hodní, tak za nižší desetitisíce.
J98a13n 19D96l85o88u29h48ý
To auto je realne prodejne sotva za 60 000kc
J71a56k45u31b 67N19o45v58á38k
Stotřicet za zkříženou kapotu, každej blatník jinak, blbě nalepený boční lišty, odřený a pomačkaný nárazníky... Takovej luxus to fakt není.
T51o88m96á59š 19Z58e44m40á12n81e12k
Hrozné auto. Naučil jsem se na něm opravovat všechno. Motor, elektriku, základy autoklempířiny, dokonce jsem auto heverem natáhnul, když mi ho jedna paní o 6cm zezadu zkrátila. Dožil se 17 let a jezdil by i dál, ale nebavilo mě to před každou technickou látat dohromady. Jedna věc byla ale pozitivní. Vždycky dojel do cíle.
M21a93r26e67k 25J30a21n28e85č98k22a
Fáčko jsem si užil, coby služební auto až až, jak ve verzi hatchback, tak pickup. Ačkoliv jsem na něj nemohl říci křivého slova, tak bych to nechtěl ani jako veterána a poohlédl se raději po něčem zajímavějším.
O83d98s21t17r67a48n21ě59n58ý 78U58ž34i97v95a24t27e89l
M53i73c66h82a16l 26J36a76r40o76š
Tenhle má cenu, kterou zatím nikdo ochoten zaplatit nechce. Třeba jim tam uzraje, za pět, deset let tu cenu mít může. Jako veterán to žádný unikát není.
V15a46š97e27k 72Ř38í39h14a
Dražšího favorita nenajdete protože to je blbost. Ještě jich jezdí dost na to aby to byl veterán.
P96a47v11e90l 95J28e51ř33á32b62e68k
Veterán je dle roku výroby a ne podle počtu vozidel na silnicích.
J71a11n 13H30u73t21a42ř
Učil jsem se s ním jezdit, na to to bylo dobré, žádné posilovače, asistenti, elektronika, nic, člověk se dobře naučil vnímat auto. jenže záhy jsem přesedlal na Mitsubishi Lancer (r.v. 1992) což byl oproti Favoritu (r.v.94) úplně jiný vesmír po všech stránkách, výbavou, podvozkem, motorem, jízdními vlastnostmi. Ta technologická zaostalost Favoritu oproti Mitsubishi byla až neuvěřitelná.
R38o77m81a84n 39K36o70z15e23l
Ale také byl ten Lancer 2x dražší, ne? Já jsem zas slyšel, zvláště od holek, co dělaly autoškolu ve felicii nebo favoritu (model 1994 byl už už v podstatě felicia), jak se jim v tom dobře jezdilo a Š 120, kterou měli doma rodiče, jezdit odmítaly, že ten rozdíl je propastný.
A60d61a85m 94P68r90a26ž78á88k
Jsem asi blázen, ale jsem jediný, který v tom vidí velký investiční propadák? Koupím si auto za 84600 Kč + cena vozíku ? Kč, nesmím ho používat, přikoupit k tomu ideálně ještě garáž nebo mně bude zavazet v té, co teď mám. Občas se o to starat, čistit to a po 25 letech za to dostanu ušmudlaných 130 000 Kč? Jako je fajn, že za to dostal po 25 letech víc, ale jako investice naprosto o ničem. Popravdě horší investici těžko hledat. Možná někdy v daleké budoucnosti, kdoví. Zlaté stavebko, o nemovitostech ani nemluvě :)
A77d47a41m 82P93r73a18ž22á15k
A to je ještě bazarová cena. Takže jestli do toho vrazil 90 000 Kč a prodal za 100000 Kč ?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...