Diskuze
Změny v autoškole. Příští rok přibudou videa a hodiny na polygonech
Děkujeme za pochopení.
P81e84t18r 78K90o62v68a57ř27í15k
Já si myslím, že pro žáku autoškoly polygon moc nedá. Absolvoval jsem jej a podle mě má smysl, až má člověk auto aspoň trochu v ruce, má řízení zautomatizované a je schopen tedy plně reagovat (a učit se reagovat) na podněty na polygonu, nikoli všechnu svou pozornost soustředit na to, aby vůbec zvládl řídit auto.
R73o44b33e30r25t 43M39a48t88u60l96a
Jak jiné testové otázky vyřeší neschopnost ovládat auto a orientovat se v prostoru nemám tušení. No a stejně tak nemám tušení jak pomůže dělat smyky na polygonu, když většina lidí je ráda, že zvládne jet dopředu a do ničeho nevrazit. No a ti co auto zvládají si po jízdách na polygonu budou připadat ještě nezranitelnější než předtím. Z těchto důvodů bych si nedělal žádné iluze, že se nějak změní nehodovost.
Lidé získávají zkušenosti postupem času a nelze je do nich nalít za jedno odpoledne jak do nějakého robota. Většina tohle období přežije bez úrazu a někteří mají prostě smůlu, ale není nic co by s tím šlo dělat.
D37a64n74i20e91l 39P17a54n72e51k
Povim vam jak pomohou smyky a bezpecna jizda na polygonu. Za 1) Budete vedet jak se chova vase auto, kdyz ke smyku predni nebo zadni napravy dojde. 2) Instruktor vas nauci jak se z takoveho smyku dostat se zdravou kuzi nebo alespon minimalizovat nasledky nasledneho narazu. 3) Kazdy kdo prisel na polygon si myslel jak umi sve auto zvladat a kazdy se presvedcil, ze ho absolutne nezvlada. 4) Poznate hranice vozu v bezpecnem prostredi. 5) Az se vam nekdy neco takoveho stane v provozu, budete vedet co delat a jak to udelat spravne.
Cely den na polygonu pod dozorem instruktora, vam da vic nez 10let jezdeni po silnici s minenim jak dobry ridic jsem a pritom nikdy nemuset resit krizovou situaci.
A za 6) uvedomite si, ze ke smyku staci opravdu malo, ale dostat se z neho se zdravou kuzi uz je docela drina. Tak co pane Matulo, skocite si taky na polygon overit si vas nazor, ze cas je nejlepsi sberatel zkusenosti?
J26a23k56u42b 66F49e23i60f83a41r
Dobrým řidičem se člověk stane pouze praxí.
Když jsem před 30 lety dostal řidičák a koupil si první auto, také jsem si myslel, že mi patří celý svět. Až když jsem to tu a tam odrbal, zjistil jsem, že to tak není. naštestí se nic nestalo a byly to jen plechy a barva.
Dneska mám najeto možná 3/4 milionu kilometrů a co vídám na silnicích je přišerné.
Já osobně bych navrhoval kromě testů z pravidel také pořádnou testovací jízdu v délce pár hodin, kde by se projela kombinace města, dálnice, okresek a samozřejmě parkování a za každou chybu "trestný" bod. Při určitém počtu bodů prostě konečná a opakování všeho.
P46e60t86r62a 56B33r29o68d66o18v14á
Hlavně bych se zaměřila na výuku, protože to co teď autoškoly, co slyším a níže je i uvedeno, dělají, tak bych asi byla bez řidičáku dodnes, neb bych na to neměla nervy. Už chápu, že kolegové dospívajících děti víkendy tráví na parkovištích a učí je zacházet s autem, aby neměli strach je po absolvování autoškoly pustit do provozu. On ten trenažer, pak nějaká dvouhodinovka na parkovišti nebyla zavedena jen tak. Ne každý to má v ruce hned... Mě to taky trvalo, učitel byl ze mě svým způsobem nešťastný, říkal vy to dáte, ale potřebuje více času. Dneska střídám auta, jezdím v zimě hory.. (i když ze sněhu a ledu a mokra mám respekt pořád..)
P79a79v26e73l 53M72a31t76o11u91š17e16k
Jasne, chapu, v osobacich jsou mladi prilis nebezpecni, lepsi bude, kdyz se nejdriv nauci jezdit v autobusech.
P11e72t98r 74M98i22c37h80a64l
Problém je úplně jinde. Dřív, kdo neuměl ovládat auto, nešel ke zkouškám. Dneska jde do jiné autoškoly a prostě to "uchodí". A když vidím některé "učitele" autoškol, kteří by ani sami neměli mít řidičák, nedivím se vůbec ničemu.
No a čerstvý absolvent takové výuky si koupí na splátky nějaký starý střep, který ovšem zvládne stovku pod deset vteřin, a výsledky jsou jasně předvídatelné.
P28a24v33e38l 81Z83a34j14í84č18e19k
stary strep hmm, zrychleni vozidla je take prvkem pasivni bezpecnosti.... ono jezdit s autem ktere ma par kw je docela ridicsky narocne (odhad, razeni) treba pri obcasnem predjizdeni... neni to tak jednoznacne jak pisete. ale ano zaci autoskol by meli mit zazite nejake navyky a ne jak vidim denne ze treba brzdi v zatacce
V83á62c86l33a49v 16P21o19u38s70t53k53a
Ostrý provoz, to jediné naučí řídit. videa a polygony jsou nanic.
M80a93r54e59k 30T92ů67m95a
Nedělám si přehnaný iluze o stavu výcviku v autoškolách, ale myslím si, že tohle tomu zrovna moc nepomůže.
Já osobně si myslím, že těch hodin v autě za volantem v ostrém provozu by mohl být vyšší než je, ale samozřejmě by pak společně s tím šla nahoru cena výcviku, a bylo by potřeba více kvalitních instruktorů...
J75a90n 24M60a11l50ý
Polygon je jistě super. Nicméně si troufnu tvrdit, že ani pár hodin na polygonu člověka nenaučí ke správným reakcím. To v tom člověku buď je a nebo ne. Každý prostě neodkáže v krizové situaci udržet čistou mysl a zvolit správné řešení k dané situaci.
O24d89s47t52r96a17n97ě96n82ý 48U85ž74i35v92a11t28e51l
D92a73n70i51e44l 37P33a13n20e26k
Jestli ta planovana zmena ma prinest zkusenejsi a pripravenejsi nove ridice, tak jedine dobre.
J21i42n92d47ř35i31c98h 90Š30k71o85p73e46k
Video je fajn, ukazuje běžné porušování předpisů....
- snaha předjet za každou cenu - část odbočování mimo komunikaci
- ignorace značek motorkáři - část motorkář za dodávkou
A na závěr ten cyklista, co se snaží nacpat se zprava vedle auta, která odbočuje vpravo
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Pronájem novostavba byt 1kk, CP 35 m2, Brno-Veveří, ul. Lidická
Lidická, Brno - Veveří
15 000 Kč/měsíc