Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Milujeme dinosaury. ASX má dvoulitr bez turba, přímého vstřiku a filtru

Pro značku Mitsubishi mají motorističtí nadšenci slabost. Vyrábí youngtimery, na které vyznavači starých pořádků s láskou vzpomínají. Když po devíti letech výroby jednoho ze svých nejdůležitějších modelů ASX s druhým výrazným faceliftem dají autu nově atmosferický benzinový dvoulitr, jsou v sedmém nebi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dvoulitrová atmosféra za 415k je hodně dobrá nabídka. Škoda jen, že Mitsubishi už nabízí jen SUV. V Lanceru bych to bral okamžitě. I tak ale je tohle rozhodně kandidát na moje příští auto R^

1 0
možnosti

Ta maska je ošklivá (IMHO).

Ten dvoulitr už alespoň trochu odpovídá velikosti auta. Ta předchozí 1.6 byla pro to auto prostě málo.

1 0
možnosti

v Australii je ASX 2.0 l a 2.4 litrovy, nikdy ne pod 2 litry.

0 0
možnosti

Ve vyšší výbavě na velkých kolech to vypadá dobře, ale v základu za oněch 415000 je to nic moc. Příď působí masivním dojmem, opticky převažuje utnutý zadek a malá kola tu nevyváženost jenom podtrhnou.

0 0
možnosti

A jak je to se servisem ? Dneska je třeba si pečlivě rozmyslet, jakou značku. Aby se nestalo, že servis z Vás sedře kůži.Cena náhradních dílů, přístup servisů. Jestli je vůbec možné servisovat svépomocí, nebo je na všechno milion přípravků,speciální diagnostika apod.

0 0
možnosti

J16i98ř35í 72S23e47h39n57a40l

21. 11. 2019 17:39

Muze byt dobre udelana a muze mit vicemene linearni prubeh kroutaku. Vicemene a muze. Trik je v tom ze preplnovanej benzin pokud je trochu slusnejsi tak je schopen dat mnohem vetsi kroutak nez na co je konstrukcne delany. Proto je kroutak umele omezeny a proto take je ne skoro konstatni, ale je proste uplne konstatntni v pomerne velkym rozsahu otacek. Ta krivka ma vrsek naprosto plochej jak podle pravitka. A v tom je to kouzlo. Dynamika auta je dana integralem z tech krivek a ten je nejlepsi z tech uplne plochejch. A to i pro nalozeny auto, na tom se nic nemeni. Tim ze je ta krivka uplne placata tak to s vama nijak neclouma, takze subjektivne tu silu tolik nevnimate.

Jedinej problem tech preplnovanejch motoru je, ze ta kouzelna spotreba je zalozena na optimalizaci motoru pro nizsi zateze. Kdyz tomu budete nakladat hodne, tak to pak uz s tou spotrebou neni tak slavny. Ten vykon se nekde vzit musi.

Taky tady kdosi srovnaval litrovy turbo s dvoulitrovym TDI. to pak samozrejme fakt nepojede, protoze to nejsou stejne vykonny motory, navic TDi neni benzinova atmosfera. Tam skutecne pocit chybejiciho vykonu bude, protoze tam ten vykon fakt objektivne neni. Ale to nesrovnavame stejne vykonny motory. Momentalne v soucasny produkci ma 2.0 TDI typicky 150 koni a to je potreba srovnavat s 1.5 TSI ktery ma taky 150 koni a ne s 1.0 TSI ktery je zhruba o tretinu slabsi

3 2
možnosti

Souhlas, jen si myslím, že když bude v tom použitelném rozsahu otáček u atmosféry kolísat krouťák +/- 5% tak to ani nezaznamenáte, cloumání se nekoná. Z toho pohledu je vyladěná přímka u turbomotoru jen hezký obrázek.

Zase u toho turba se může stát, že ho zastihnete neroztočené a pak si na ten výkon chvíli počkáte. Extrémní případ

https://youtu.be/VVt1IjIdLxY?t=56

1 0
možnosti

K45a32r78e54l 78H10o94r41á74k

21. 11. 2019 17:29

Motor co je do tří tisíc mrtvola je k ničemu, blbě se s ním jezdí, o spotřebě nemluvě.

0 3
možnosti

J79a56n 95M30a24l53ý

21. 11. 2019 18:22

Spotřeba nepřímovstřikového benzínu je logicky větší než přímovstřiku který umí jezdit na chudou směs. zase neřešíte zakarbonování motoru, EGR a vstřiky. Unových motorů tak prostě zálěží na tom jak se výrobci povedla konstrukce. těch průšvihů bylo docela dost. Jinak je to spíše o tom, že jsme si odvykli na točivé atmobenzíny. Jste jako moje žena. Jezdila v R5 2,4 JTD, R4 1,9 JTD. A teď v maleém MPV Lancia Musa 1,4 16V 95PS 6-speed. Jede na šestku 80, točí 2000 otáček...chce předjet....dá plný plyn a diví se, že se nic neděje :-D Já podřadím na 3, motor šoupne na 3500 otáček, dám kickdown a během pár vteřin jsem na 120 km...a točím 5500 otáček. Maximální výkon při 6200. A to je to rozmezí, kde ten motor jeden, přotože krouťák má max na 4500. tyhle motory mají vysoké otáčky rády. Netřeba se obávat.

3 0
možnosti

Motor vítám, ale ten vzhed..:-/ První ASX ušlo, ve stříbrné vypadalo docela evropsky, trochu jako BMW, ale pak dali na masku to směšné "X", no a tohle pislední už vypadá jako origami tamagoči. Tahle auta už po pěti letech vypadají jak Korejec z roku 1990..

3 1
možnosti

Chápu, že vzhled je limitujícím kritériem. Mně se tenhle vzhled docela líbí, klidně bych to šel vyzkoušet. Podobný motor mám v Mondeu, nikdo už dlouho nic podobného nenabídl, tak bych klidně změnil značku.

A korejci z roku 1990 byl sice hnus, ale srovnávat je s tímhle ASX je fakt mimo.

0 0
možnosti

První cesta na nástřik podvozku a dutin (aby nebyl podvozek dle zvyklostí po třech letech zespodu ohnilý), druhá cesta na přestavbu na LPG (nepřímý vstřik R^), třetí cesta na výlet ;-) Když si odmyslím odporný design téměř všech SUV, tak za mne 1*R^

0 0
možnosti

Nejsem si jistý, že je tento motor pro LPG vhodný. Myslím, že minimálně bez úpravy hlavy (sedla) bude mít krátký život. Ale už jsem se o to nějaký pátek nezajímal, třeba už to neplatí.

0 0
možnosti

Skoda, ze je to tak male auto. Je vysoke a pritom tam je nad hlavou min mista jak ve Fabii.

0 1
možnosti

tak to je divný, asi je sedadlo moc vysoko, zkuste ho dát níž a bude to dobrý

1 0
možnosti

A tady už není potřeba dodržovat emise.

0 1
možnosti

mozna podle noveho mericiho cyklu vychazi emisne 2l atmo stejne jako 1.0 T 3valec

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...