Diskuze
Odhalte tajemství znaků automobilek. Volkswagen ho právě mění
Děkujeme za pochopení.
J61i16n55d74ř96i72c70h 30Š18k84o40p66e73k
Jak vyházet zbytečně prachy...
G11e16n55e 19H19a80m75m42o17n71d
No a Volvo to bude mít brzy nahnuté. Logo totiž není genderově vyvážené ...
Z71d93e67n22ě13k 61H98á54j17e85k
Moc tajemství jsme se nedozvěděli, tak třeba:
Znak Volva je sice původně symbolem Marta, ale majitelé firmy tento znak zvolili jako označení železa, protože pracovali v železářském průmyslu a tímto symbolem chtěli zdůraznit kvalitu jejich výrobků.
Renault měl původně kulaté logo s nápisem Renault, protože předpisy tehdy požadovaly překrývat klakson mřížkou. Spojení povinosti a praktičnosti. Posléze došlo ke změně na kosočtverec(diamant), protože na přídích, které byly uprostřed zalomené, vypadal kulatý znak méně esteticky než nově vytvořené kosočvercové logo.
U Toyoty jsou dva vnitřní ovály symbolem srdce firmy protnutém se srdcem zákazníka a vnější ovál je svět který to obklopuje. Navíc je každý ovál jinak silný jako odkaz na japonské umění kaligrafie. A zakladatel firmy se jmenoval Toyoda, ale používá se jméno Toyota pro odlišení od jména rodiny a protože to je v japonštině napsáno osmi znaky a osmička je šťastné číslo.
VW, tady je to snad jasné, volkswagen, lidový vůz. Což byl původní záměr. Ne vždy to však vyjde.
Škoda, podle veselejší verze je to hlava indiána v čelence, kterého si přivezl jako sluhu tehdejší obchodní ředitel. Umírněnější verze je stylizovaná traverza nesená na křídle, protože tehdy věnovali v plzeňské Škodovce stavbám mostů. Dnes Škoda uvádí, že šíp je symbolem rychlosti, křídlo pokroku a oko je symbolem pro přesnost výroby.
Peugeot původně vyráběl pily a výrobky z válcované ocely. Lev tedy symbolizuje tvrdé a odolné zuby, čepele pružné jako tělo šelmy a rychlost řezání jako rychlost predátora.
U Oplu má blesk ve znaku odkazovat na nákladní vůz Blitz, který firma začala vyrábět po válce a který ji postavil na nohy.
Nissan měl původně kruh červený, který odkazoval na vycházející slunce na japonské vlajce.
U Mitsubishi je spojení dvou slov mitsu(tři) a hishi(kosočverec) při spojení se h mění na b, ale logo je zároveň vizuálně kombinací znaku rodiny Ywasaki (zakladatele) a rodiny Yamauchi, jeho prvního zaměstnavatele. A už mně to nebaví. Nazdar
J37i27ř64í 64D93o71u92t37n24á37č
jj .. u toho oplu jsem se zasmál .. o kole blitz jsem v životě neslyšel, ale náklaďák byl nejpoužívanějším vozem wehrmachtu ... takže ten blitz se vyráběl už před válkou .. akorát netuším, co z něho zbastlili rusáci, když po válce odvezli komplet fabriku .. žádnej z těch zilů, zisů a bůhvíco ještě mi ho nepřipomíná
P10e58t44r 42S15v73o73b13o95d79a
Kdysi sem cetlmze BMW znak je vrtule proti nebi. Dělali dřív motory do letadel.
Z24d48e54n43ě83k 80H39á59j67e68k
A ony to jsou opravdu barvy Bavorska. Ta vrtule je obecně rozšířený mýtus, vycházející z toho, že předchůdce BMW, firma Rapp Motorenwerke, vyráběla letecké motory.
M19i40c32h80a46l 82T51a90r25n47a87j
No Mitsubishi opravdu neznamená tři diamanty.
Znak vznikl spojením dvou rodových znaků:
Iwasaki - 3 na sobě položené listy vodní rostlinky zvané kotvice plovoucí
Yamauchi - "trojlístek" dubových listů
Použil se tedy trojlístek a místo dubových lístků byli použity listy kotvice(kosočtvercový tvar).
"mitsu" opravdu znamená tři, ale "hishi" ("bishi") je japonské označení pro kotvici.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?
Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Autoatlas Itálie. Opel, ferrari a fordy vzdaly hold známým městům a místům
Potomci Leonarda da Vinciho dali světu skvělé těstoviny, fantastická vína, skvostný parmazán,...
Cestovatelský speciál Harley-Davidson mění po padesáti letech tvář
Úplně předělat legendární design, který se jen s minimálními změnami vyráběl víc než padesát let,...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...