Diskuze
Škodovka má dobýt indický trh speciálními modely. Musí na to sehnat lidi
Děkujeme za pochopení.
P62e54t67r 79H35a78r40i55p47r13a14s12a45d 82H78a63j76i95č
Jestli něco Indie v dopravě potřebuje, tak je to jednoduchý, praktický, bezemisní a levný elektrický tuk-tuk, tdedy spíše bzuk-bzuk. S tímhle Škoda moc neuspěje.
J10o41z14e97f 36K97o78s93t87e42l53a79n23s56k93ý
Špecifikom indickej povahy je, že oni čas vnímajú (či skôr nevnímajú) úplne inak ako my. Indovia sa nestresujú kvôli pár minútam či hodinám. V podstate oni sa kvôli času nestresujú vôbec.
Rád by som vedel, ako si s tým koncern Volkswagen, kde všetko funguje systémom Just-In-Time, poradili...
P91e47t84r 90H49o44f33m11a17n84n
Lidi v Indii na motorkách jezdí hlavně proto, protože tam je normální, že na tříproudé silnici je jezdí v pěti pruzích, červená se bere jako doporučení dát přednost, musíte se vyhýbat kravám a tuktukům atd. A na to by vás auto moc omezovalo a zpomalovalo. Jestli chce někdo nakopnout trh s auty v Indii, musí se zbavit Indů.
J23o11z46e16f 65K83o76s26t32e62l45a90n43s67k11ý
Neviem, či si pamätáte, resp. ste niekedy videli zábery z mestskej dopravy v Číne z 80. rokov? Tisíce či desaťtisíce bicyklov, medzitým autobusy a osobné autá vo vlastníctve štátu, motorky žiadne.
A dnes? Ročný predaj viac než 20 miliónov áut. Najväčší automobilový trh na svete.
Tu je jedno také video. Ale to je z Pekingu - tam mali už vtedy široké cesty. V menších mestách to bývalo ďaleko horšie.
A tu je trochu novšie video - z roku 1994
J43a25k56u45b 72R22e13ž95n15ý
Škodovka tam nemá ani nejmensi šanci. Kdo tam byl, ví že v Indii vládne u aut Suzuki, případně jiní Japonci. Západní značky jsou spíše mercedes apod jako prestižní záležitost pro ultrabohaté. Na WW nebo škodovku prakticky nenarazíte, je to 1 z 1000. Co jsem se bavil s místními na téma Škoda, říkali že je to drahé a hlavně to má drahý servis. Ani o tom neuvažují. Oni potřebují tuk-tuk nebo něco s obrovskym odpružením na ty jejich silnice
M14a10r42e77k 25J20a76n39e95č22k22a
Tak udělat dobře prodejné auto pro Indii je opravdu oříšek. Musí být dosti levné a přitom vypadat k světu. Na nějaké vlastenectví ke značce tam může každá automobilka rovnou zapomenout. Třeba Tata Nano bylo levné, ale naprosto nevzhledný křáp, ve kterém se styděl jezdit i ten největší chudák a dávali přednost raději něčemu dvoustopému. To je i důvod, proč tam Jawa zabodovala. Trefila se nejen cenou, ale i jednoduchostí a vzhledem. U Škodovky jsem silně skeptický, protože nemá Indům co nabídnout za pro ně přijatelnou cenu, i kdyby to všechno oholila až na kost.
J95i41ř87í 31D57o76u62t89n92á58č
je jich jak hadů ...pokud chtěj v dohledný době prodávat nějakých 200-250 tisíc aut ročně, tak je to reálný
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!