Diskuze
Příprava na elektromobilitu: prodejci budují karantény a obří powerbanky
Děkujeme za pochopení.
J43a61r21o42s36l76a96v 34A18d22a97m89e25c
Vzhledem k bezpečnostním rizikům , které EV představují, by se na prvním místě měli veškeré dotace směřovat do HZS a každý nový majitel EV by měl při koupi předložit neodvolatelnou přihlášku minimálně k dobrovolným hasiičům . Pokud ne , tak by povinné ručení mělo reprezentovat rizika a jeho výše by měla být x násobkem současného pov.ručení za 3,5 l motor.
L40a52d29i65s92l56a45v 11K15a52l17o88u37s
V Rakousku na uhašení 1-jednoho elektromobilu potřebovali slovy 50 hasičů.
G44e61o53r87g 81K41o14m24b89e54r91e35c
Zajimavy clanek vysel v nemeckym tisku. Fa. BOSCH ktera se chtela zapojit do vyvoje a vyroby akku pro auta a tim padem do toho nasypat ca. 20 miliard Eur se k tomu otocila zady a radsi vsadila na vodik (palivovy clanek) Nejpozdeji do roku 2022 chteji dodat na trh svuj palivovy clanek a podle nich by mohlo uz v roce 2030 jezdit s palivovym clanekem az 20% vozidel a to celosvetove. Vzlehedem k tomu ze BOSCH nejsou zadny orezavatka a v automobilovym prumyslu se pohybuji od zacatku a ne zrovna malou merou, tak jsem na ne zvedavej. cely clek je zde: https://www.dw.com/de/bosch-will-brennstoffzellen-in-serie-bauen/a-48528119
Dale vzniklo konsorcium kde je Linde, Air Liquide, Shell, Total, Daimler, etc. (taky zadny orezavatka) kteri se dohodli ze do konce roku 2020 postavi v Nemecku 500 novych cerpacich stanic na hydrogen (vodik). Navic nechapu ty narky kolem CO² kdyz z nasledijicich pohonu diesel, palivovy clanek a baterie ma do najezdu 200.000km nejhorsi CO² stopu prave to auto na baterie.
Z93d49e91n63ě64k 67M29o30r88á81v66e86k
To je naprostá utopie. Chtějí se vrhnout na výrobů palivových článků, proč ne, ale když nebude co v nich pálit, tak jsou k ničemu. V té omalovánce, kterou mají u článku přiloženou, je výroba vodíku prováděna elektrolýzou. To je ten nejhorší možný způsob z dosud známých. Pokud by veškerou energii, kterou použijí pro výrobu vodíku a přípavu k použití ve vodíkovém autě, uložili do baterie, tak elektromobil s ní ujede 4x dále než to vodíkové auto na takto vyrobený vodík.
Kdyby se BOSCH raději věnoval zefektivnění elektrolýzy , tak by to bylo přínosnější, ale stále to za elektromobily bude hodně kulhat.
T44o90m58á90š 53Z31e14m43a42n
Nezlobil bych se za nějaký soft-hybrid s elektromotory v nábojích zadních kol bez permanentních magnetů, které by rekuperovaly při brzdění, pomáhali při rozjezdu a na kluzkém povrchu a zároveň by odpadl problémový Haldex.
Místo baterií nějaké kapacitory/kondenzátory.
Ale elektromobil je pro mne problém - nemám garáž, nejezdím do práce autem, a cca 5% jízd je delších než 300km a občas parkuji daleko od přípojky elektřiny (a ikdyby byla blíž, nebude mít kapacitu na tolik EV kolik se tam obvykle sejde vozidel)
M45a79r29e40k 65B84a10r50t97o36š
Môj rekord je byť 8 v poradí na natankovanie. A i pri rýchlosti 5min/ auto to bolo o nervy. Ak by sme mali všetci akuautá čakal by som deň!!!
P17e13t61r93a 65B53r90o82d23o70v67á
Tak dneska nám Škoda představí novou Octavii, kterou neplánuje vyrábět jako ev, a zároveň se dozvíme že budují karantény a obří power banky.. Takže i škoda hraje na obě strany, pro jistotu :)
G49e58o91r98g 23K30o61m96b78e66r78e32c
on i VW si nechava otevrena zadni vratka. Ten blabol co tu psali ze VW vsadil vse na jednu kartu "na elektrohracky" vubec neni pravda.
M61i51k20u34l48á81š 16S14l14o62v96á40k
Dost lidí si tu neuvědomuje, že u elektromobilů nejde primárně o emisní stopu. To je až druhé v řadě. Na prvním místě je, že díky elektromobilitě nám snad konečně nebudou ve městech smrdět výfuky pod nos. Běžte si stoupnout ráno na zastávku MHD a pochopíte.
O80n51d24ř75e49j 81Č71a39p81k57a
Tomu neskutečně pomáhá "zklidňování dopravy" alias tvorba kolon (prostě snaha dostat lidi do MHD ne tím, že se pokusíme ji udělat pohodlnou a rychlou, ale tím, že zkusíme cestu autem udělat stejně mizernou). Plynule jedoucí auto má emise celkem bezproblémové, pokud neustále popojíždí v koloně, je to výrazně horší.
M77i47l56a48n 74C56h53a17l81u88p84a
Než budovat ty karantény pro nabourané elektrohračky, nevyšlo by levněji postavit pár izolací pro zapálené prosazovače elektrošílenství?
O52n27d21ř57e97j 53L22o24š17o37t95h
Bohužel žádný politik ani ekopomatec nikdy nepřízná svoji chybu.
R73o83b14e62r85t 73M34a61t95u31l72a
Ted ještě to nejdůležitější sehnat někoho, kdo to koupí
J88a70n 67M82a71l40ý
Ale to se již zařizuje. Dotace, poté restrikce. Otázkou je, jestli to bude stačit....
K16a62r72e76l 14K59u35č98e49r30a
Z toho jde strach.
Pokud se ukáže, že ty investice jsou zbytečné protože zákazníci o elektroauta nestojí, tak nastoupí tvrdý lobbing a bude jim kupovat to správné zboží fakticky nařízeno.
Takže nová totalita, zákazník neznamená vůbec nic, všechno se řídí podle toho jak mocní tahají za nitky.
V38l10a54d92i20s65l15a30v 54B39u82r23y22š44e41k
přesně tak, doba, kdy si na státních silnicích jezdil kdo chtěl čím chtěl pomalu končí, tato etapa vývoje se začíná uzavírat, do budoucnosti bude stát určovat, co na jeho silnicích ve veřejném prostou bude jezdit a co bude vypouštět, můj děda nemusel mít ještě řidičák, můj otec mohl po státních silnicích jezdit beztrestně opilej, já si mohl jezdit s autem bez STK a naše děti už budou muset jezdit v autech, která nevypouštějí smrad, pořád se to všechno zpřísňuje
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Alfa Romeo nemá na jména štěstí. S poetickým Duettem ustoupilo dezertu
Přejmenovat model poté, co jej slavnostně představíme? Patálie, kterou Alfa Romeo řeší s aktuálním...
Na mosteckém okruhu řádila porsche, zazářil terénní speciál i Carrera GT
O prodlouženém velikonočním víkendu bylo v Mostě opravdu rušno. Jen den poté, co na zdejší autodrom...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko
Zajistěte svému miminku to nejlepší hned od začátku s BEBELO® Milk 2, které je pečlivě vyvinuté pro harmonický růst a vývoj vašeho dítěte. Mléko...