Diskuze
Země EU schválily novou bezpečnostní výbavu, promítne se do ceny aut
Děkujeme za pochopení.
J55i42ř33í 14S35c38h60m10i16d61t
Ovšem v článku není vše. Od poloviny roku 2022 budou všechna NOVÁ vozidla v EU, myšleno nová modelově, netýká se to tedy vozidel, která budou již ve výrobě, ta se budou moci ještě 2 roky vyrábět v nezměněném stavu a až od poloviny roku 2024 jimi budou muset být vybavena VŠECHNA nově vyrobená auta, takže ta skladová se také budou moci ještě doprodat, takže je možné, že si ještě koncem roku 2024 koupíte nové skladové auto bez těch serepetiček.
M87i87c38h63a43l 28D41r71á21s60a94l
Je to paradox. Čím víc jsou ty auta chytřejší, tím víc se bourá. Že by někde soudruzi v Bruselu udělali chybu?
V22l32a63d61i28s37l54a88v 29B58u35r33y83š81e51k
nebourá a neudělali chybu, chybu jste udělal vy, když nebyla auta chytrá, tak se jen u nás zabilo třikrát tolik lidí jako teď, když jsou chytrá a zabilo se jich méně, když k tomu připočteme to, že jezdí 6x vic aut, tak nám výjde, že neudělali chybu soudruzi, ale vy
O97d51s78t73r90a68n35ě35n81ý 41U77ž88i41v53a46t41e47l
O58d25s43t19r69a51n16ě11n15ý 20U85ž12i61v64a54t80e91l
V29l89a91d47i68s35l85a96v 80B29u49r47y23š45e81k
přesně tak, vlak nikdy nemůže nikam nabourat a je naprosto dokonalej, tak třeba to tak jednou bude, ale zatím to tak není a my se musíme snažit lidem zajistit bezpečí i bez kolejí
K27r86y74š68t48o41f 38H98o71g71e85r
rozkývaný návěs žádná elektornika nezastaví. nesmyslné nařízení, jen to otravuje život. např. hlídání pruhu - to musím vypnout,protože nemohu zatočit a reagovat na situaci na cestě. nebo nesmyslné vypínání motoru v koloně - to je cesta akorát do pekel. nesvoboda nás začíná obklopovat v nepředstavitelném rozsahu
V58l48a32d29i76s33l18a49v 33B56u48r10y88š88e56k
na druhou stranu nebýt nesvobody, tak jsme se na silnicíchch už dávno vybili, je to daň za to, ze nám je umožněno užívat společné státní silnice spolu s jinými lidmi dohromady v nebývalém rozsahu, kdo chce zůstat svobodný, tak může sedět v hodspodě a nebo chodit pěšky, jezdit vlakem a neužívat s ostatními státní silnice, v individuální dopravě jde dnes už o životy a zdraví a pro osobní svobody pak logicky není prostor, ten kdo chce jet mezi jinými po státní silnici musí obětovat část své svobody, aby ochránil sebe i ostatní
M22i87k32u65l62á91š 74K13a83l73i89n85a
Cokoliv co jde vypnout ihned vypínám. Bohužel to vypadá, že po nastartování budu muset vypínat 30 minut asistenty, o kterých jsem se nikomu neprosil.
Spíš by jsem šel opačnou cestou, zpřísnit testy v autoškole a nedávat ji každému. Aby řídili jen řidiči. Protože polovina lidí co dnes jezdí, nejsou řidiči ale majitelé ŘP.
V42l59a90d89i30s74l82a76v 47B73u60r51y26š39e73k
cokoliv co mně do auta namontovali nechávám zapnutý, nikdy nevím, kdy se to bude hodit, ušetřím 30 minut 15x denně a nemá s tím žádný problémy
M21i35l78o86s84l78a90v 28S49l75a15n18ý
Ony tyhle vyspělé asistenty dost často potřebují čáry na silnici. Dokud tedy bude stav značení na okreskách jaký je je polovina asistentů k ničemu. jenže vysvětlete to řidičům, že jejich asistent v tom případě nebude fungovat.. Oni na to prostě budou spoléhat.
V93l82a45d48i54s86l46a75v 88B42u65r27y34š15e21k
řidiči, který spoléhá na čaru která na silnici není nic vysvětlovat nebudu, na to nemám nervy, tohle je předem ztracený, takový řidič prostě ze silnice vyletí a bude po něm, my ho nemáme jak zachránit
M19i48c36h80a48l 33C28h63a77l14u86p14a
Neni jednodussi stanovit minimalni cenu auta na 5 milionu a ojeteho na milion? Skoro nikdo si to nekoupi, takze nebudou zacpy a pocet mrtvych taky dramaticky klesne. Kdo nebude mit auto, bude platit solidarni dan, aby neklesly prijmy z dani.
D40o50r23a 24V65e88s93e12l35á
Mám skoro plný ŘP, ač i s busem jsem uměla, nicméně již jezdím jen osobákem. V počáteční eufórii jsem jízdní, couvací, brzdící, upozorňující a nevímjaké asistenty (v osobáku) milovala. Byla jsem původně tak nadšena, tak šokována vyspělolu technologií, vše bylo prostě úúžasné!
Dnes, po 3 letech užívání je fakt nemusím. Nelze se na ně spolehnout, jsou to prostě "asistenti lekaví". Není se čemu divit, nepředvídají, jako člověk. Furt to pípá, troubí, hučí, zbytečně brzdí, nezrychluje, když to zrovna před stoupáním/předjížděním potřebujete, ... odvádí to pozornost od dění na silnici, neb se musíte podívat na palubní desku a mnohdy ještě i vedle na obrazovku ve středovém panelu, abyste vůbec mohli zjistit, proč zas ten nervák huláká.
Přitom nová Oktávka NEMÁ KONTROLKU SVĚTEL Jedete na automatické svícení a vůbec nevíte, jaká světla zrovna svítí! To lze odtušit jen z obrazovky navigace, která se pak dle světel přepne do nočního režimu. To považuji za skandální. Nepotřebuji vědět, že se blížím středové čáře (to vidím), ale potřebuji vědět, zda-li správně svítím v tunelu, v šeru, přítmí a pod.
Závěrem: co lze vypnout, vypnu, neb jsem zvyklá se spolehnout sama na sebe.
D61o62r78a 67V81e79s22e94l65á
PS pro řidiče, kteří občas zkouknou i teplotu oleje a podobně: je to k neuvěření, ale nemá ani kontrolku baterie. Kontrolky - ani ty nejdůležitější - zřejmě nikdo v novějších autech nekontroloval, neb kontroloval hlášení asistenta
J84i75ř28í 66A43n67d82e39r34l57e
Takže Brusele, platí to i pro Česko? Tak zařiďte aby česká vláda už konečně dala do pořádku silnice. Jinak se na těch stávajících, dělaných pro trabanty, můžete jít se zlepšováky vycpat.
V91l51a12d67i26s26l17a23v 30B26u68r68y43š85e18k
platí to i pro nás, schválila to česká vláda, takže to tu bude platit i taky, česká vláda zjevně nemá prioritu v opravách silnic, ale peníze dává rodičům, důchodcům a učitelům, pak samozřejmě na opravy silnic toho moc nezbude a na výstavbu nových už vůbec ne
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Šéf inovační platformy: Už i Bulhaři a Poláci mají víc bezemisních autobusů
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!