Diskuze
Značkovým servisům se daří přilákat starší auta, jezdí tam i felicie
Děkujeme za pochopení.
L20a56d22i71s71l64a76v 86K87a79l69o24u79s
Tomu se dá těžko věřit. To co zvládne servis, zvládnete taky a to co nezvládnete,tak servis taky nezvládne.
J32i32ř89í 51Z55ý75k67a
značkový servis? Jedině když vím co s tím je a nemám čas, prostor, nebo chuť si to opravit sám. Pak mám téměř jistotu, že to opraví dobře. Mají na to nářadí, postupy, dají kvalitní díly, dotáhnou to předepsaným momentem, pokud je zapotřebí zajištění šroubů barvou, tak to provedou ... kontroluji to po nich, a fakt to dělají.
U garážníků jsem se už tolikrát spálil, že je začínám ignorovat a považuji je za stejnou sortu lidí jako jsou taxikáři, politici, právníci ...
A pak je ještě jedna sorta autoopravářů a to jsou specialisté. Ať na elektroinstalaci, převodovky, motory, nebo třeba audio. Naštěstí jsem je nikdy nepotřeboval, ale pokud by se tak stalo, upřednostnil bych je před autorizovaným servisem.
J58i48ř33í 67Z64ý70k40a
při pročítání diskuze jsem si vzpomněl, že co se týče autorizovaného servisu Škoda, tak ty řadím také na úroveň garážníků. Dvakrát mě málem zabili, když zapomněli dotáhnout díly na podvozku a mě z toho při 130 vyskákaly šrouby. A jednou jsem přišel o brzdy po ujetí ani ne 100km po servisní prohlídce. Prý byly zkontrolovány, byly OK, nechápou, jak se mohly za 100km tak sjet, že vypadly. Samozřejmě poškozené kotouče a brzdič platil můj zaměstnavatel, servis svou vinu odmítl.
D16a52n33i44e13l 35P13a55n46e18k
Rekl bych to asi takhle. Dnesni auta maji tu nevyhodu, ze i pres pripojeni na diagnostiku vyhodi ruzne oznacene chyby. Garaz mistr co opravuje vsechno co mu prijde na dilnu, nemusi vedet co ktera chyba znamena a nez to dohleda nebo vyzjisti trva to zbytecne dlouho. Nebo nemusi znat spravny postup reseni. Zakladni ukony jako vymena oleje, filtru, lze delat svepomoci nebo prave v soukrome garazi. Samozrejme je tam vyhoda i v cene. Kdo si to udela sam, usetri i nekolik tisic.
Ma to i vedlejsi efekt. Auto pravidelne servisovane v autorizaku s kompletni serviskou se prodava lepe, jeho historie je kompletni a vuz se proda dle meho i za vyssi cenu.Ne kazdy je odbornik a tak razitko autorizaku budi vetsi duveru.
Nevyhoda, kdyz si clovek dela sam nebo to dela garaz mistr nekde a jede do autorizaku kvuli zaruce jednou za cas je ten, ze autorizak muze mit problem se servisem mimo jejich normy a o zaruku muzete prijit, stejne tak se muze stat, ze vas i ten malej garaznik bude chtit oskubat na dilech nebo ukon neudela vubec. To same ovsem plati i pro autorizak. Mnoho pripadu, kdy cloveku nauctovali nejaky dil ci ukon a pak se zjistilo, ze to vubec neudelali. Me osobne mrzi, ze spousta autorizaku nenabizi moznost jit se podivat na servis a podivat se co se s jeho autem deje. Sam jsem to zkousel se poptat a vsude jsem byl odmitnut, ze tam "civil" nemuze a ze bezpecnost a ja nevim na co se jeste byli schopni vymluvit.
Osobne do autorizaku jezdim, ale zaroven si pro radu (i rad zaplatim) chodim k odbornikum mimo i proto, ze ne vsemu na aute rozumim a nechci se nechat tahat za nos.
M46i65c10h31a98l 58K82r42č82á95l
Do značkového jsem přestal jezdit ve chvíli kdy jsem zjistil že mně prodávají litr oleje 4x dráž než ho koupím na e - shopu. O tom že si přivezu vlastní olej nechtěli ani slyšet a o tom že ze mě přestanou dělat blbce a prodají mě ho max 2x dráž taky ne.
P68e36t30r 51Č80e32r30m41á70k
Tak ono dost dobře nejde porovnávat fake polský oleje z netu a originál díl v autorizáku kde na něm logicky musí být marže protože ten servis není neziskovka. To že pak odmítají cizí díl je poměrně logické a časté - při dodržení normočasu nemají marži z dílu a nevydělají, při nastavení adekvátní sazby hodinovky zase nic neušetříte vy. No a pochopitelně velké riziko co to v autě udělá, pod to autorizák svůj podpis dávat nechce, a když tak nez garancí což zas degraduje auto při prodeji.
J33i53r16i 11D33o70b43r64ý
To ja na pravidelny jezdil do znackoveho, protoze auto potrebuji a kdyz pri prohlidce zjisti, ze neco potrebuje vymenu, bezne veci maji skladem. Rano jsem tam auto nechal, odpoledne vyzvednout. Pohoda.
Az do letoska. Servis me oznamil, ze mam "moc levne auto" a nemaji zajem ho servisovat. Napred jsem myslel, ze je to vtip. Toyota yaris, ktere pouzivam jako druhe auto "kolem komina".
D45a66n88i75e76l 85P81a15n89e75k
Zmente autorizak. Neni povinnost ho vozit jen k jednomu servisu.
V45í59t 89C49h35a81l73u71p78a
No naposledy jsem dal za výměnu oleje (CASTROL 5W30) +filtru + přehození kol na zimní na Fabii 1 1800 Kč v pneuservise. Za cca 40 minut byli hotoví. Ale značkový by to jistě udělal rychleji a levněji
V32l80a62d79i14s71l84a22v 63B39u64r75y60š65e93k
si nemyslím, mně měnili olej, filtr a svíčky a stálo to 11 tisíc, bylo to na počkání, takže to trvalo 4 hodiny, no samozřejmě včetně těch jejich všech kontrol
K47a75r93e30l 91S49t48r46ž90a56n84o80v80s82k28ý
Od té doby, co není vázaná záruka na nové auto návštěvami značkového servisu, tak tam nejezdím. Mám jeden kousek od baráku a nepoznáte, že nejste ve značkovém. Jak na chování a přístupu, tak na odvedené práci. Poznáte to až při placení. Občas se stane, že si s něčím nevědí rady a oprava nějakou dobu trvá, než si zjistí, co potřebují. Někdy nemají příslušné díly, tak je musí objednat, ale to je asi tak veškerá kaňka, se kterou se musí počítat.
V34l36a61d90i21s82l81a85v 83B13u90r72y27š74e35k
já si myslím, že záruční opravy jsou stále vázány na značkové servisy a pravidelné prohlídky, já proto raději do nich jezdím, člověk nikdy neví, co se stane a těch pár ušetřenejch korun mě za to nestojí
M38a83r44e71k 33J29a89n14e39č44k15a
O kvalitách práce a mnohdy i dílech značkových nebo neznačkových servisů vím svém a od doby, kdy si auta servisuji zásadně sám, nemusím již nic řešit znova, nebo se s někým dohadovat. Jedině u Hondy jsem se setkal opravdu s kvalitním servisem a velmi vstřícným cenovým přístupem u staršího vozu. U značek jako Škodovka katastrofa, Subaru katastrofa, Renault nemá smysl ani psát, prostě servisy děs a hrůza. Nyní vím, co jsem tam dal za díl, oprava provedena správně a slovo utahovací moment pro mne taky není sprosté slovo. Pak už se nedivím, že i pravidelně servisované ojetiny v ČR jsou často kasičky na peníze, když kvalita servisů je velmi bídná. Je také naivní si myslet, že značkový servis si bude hrát s opravou a dodržovat přesně pracovní postup, když má na jednotlivé úkony předepsaný čas
V37l24a68d54i20s65l88a20v 26B10u76r30y70š65e56k
pokud chce být servis úspěšný, tak musí levně nakupovat, draze prodávat a málo platit mechaniky, jinak je po něm a pokud se nejedná o žádné prémiové značky, ale o kie či dácie a nebo dokonce renaulty, tak tam to platí dvojnásob
M84a81r68t45i81n 81K61a36r47á20s62e63k
Ja jsem u auta presel na "stridavy servis" S ohledem na to, ze vetsina veci se meni az po 50 - 60 000km (v podstate vse krome oleje+filtru a kabinoveho filtru), tak jezdim co 15 000 na vymenu oleje do pneuservisu (celkem za 1 500), a pak po 45 000 nebo 60 000 (zalezi jestli je na aute i neco co je treba orpavit za tu dobu) zajedu do autorizaku, kde mi pak vymeni zbytek veci, neco poopravi apod....
Kabinovy filtr si menim sam, trva to asi 5 minut....
V23l86a43d82i68s96l84a26v 49B84u45r69y77š36e78k
u mýho auta taky měním střídavě i olej sám, trvá to 10 minut a stojí to tisícovku, v autortizovaným servisu to trvá půl dne, ale zase to stojí 4x tolik, no kvůli záruce to jednou za rok ale absolvovat musím, posledně mně tam dali o litr oleje navíc a ukázalo se, že přijímací technik neví, jak se hladina oleje měří, nastartoval motor, zastavil ho a rychle než olej stekl, tak ho měřil na měrce, nakonec to dopadlo tak, že jsem si litr odpustil a bylo po problému
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej rodinného domu s garáží a zahradou v obci Stínava u Prostějova
Stínava, okres Prostějov
3 990 000 Kč