Diskuze
Premiéra Octavie proběhla ve velkém stylu. Zhlédněte start věčné škodovky
Děkujeme za pochopení.
J77a65r16e63k 53B20o24h47d58a57l
Je to moc hezké auto, zvenku i zevnitř. Nepochybuji o tom, že bude stejně úspěšná jako ty předchozí.
P74e51t91r 54P30o97s95p84í81š30i47l
Koukám, že už mohli použít plynové vzpěry u víka motorového prostoru. Nikdy jsem nepochopil, proč Octavia 1 až 3 má tyčku a patnáct let staré Polo má plynokapalinové vzpěry. Vlastně pochopil...
Š54i31m92o96n 42M35a52r48t64y34n56e15k
Kolikrát máte potřebu se vrtat v motoru, že potřebujete vzpěru?
L53a25d83i24s50l53a77v 59K55a63l69o84u30s
Je to tak obrovské, že to nenarvu do garáže. Přestože silnice se nezvětšují, tak auta se vyrábějí větší a větší.Pokud v takovém voze pojede 1 osoba-řidič, tak těm kolonám se nelze vyhnout.Auto sice pěkné,ale buď jako stěhovák, nebo auto na dovolenou, výlety.
Š62i28m46o39n 13M46a22r31t23y21n72e56k
Ne každý preferuje to, aby měl jedno auto na popojížďky po městě, jedno na cestování na chalupu a třetí na dovolenou. Prostě se na všechno snaží využít pouze jedno auto.
J96a40r11o10m21í71r 48Š30t20o80h40a30n47s10l
Jo auto je to pěkné, ale sláva konečně někoho napadlo se zbavit šaltpáky...
J39a17n 24M26a16l85ý
Před pár lety mne zaujal Fiat Tipo. Scala a bohužel i tato oktávka, vypadá ze zadu jako Tipo..na silnici to ze zadu nerozeznáte... nechápu
L37a72d59i90s59l66a14v 32B39u13č21e66k
Pokud tyto vozidla nerozeznáte zajděte na oční.
M52a23r75c59e43l 91S31t64a19r81ý
exteriér opravdu parádní, výbava, funkčnost a kvalita bude tradičně na velmi vysoké úrovni, takže úspěch oktáfky bude evidentně pokračovat
K16a15r16e95l 14C85h52r69o13m38ý
Z toho videa by někdo mohl mít pocit, že to má horší emise než čerstvě nastartovaná avia v zimním období. Projede to a je za tím mlha. :-)
Vzhledově se mi to ale líbí. Jen bych v tom rád viděl i nějaký ten "neekologický" motor.
L49a30d21i81s25l87a50v 37B18u80č57e26k
2 litr turbo benzín i nafta :)
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Financial Controller (A12540)
AURES Holdings a.s.
Praha