Diskuze
Nová octavia je v Česku. Do detailu ji prozkoumáte v Mladé Boleslavi
Děkujeme za pochopení.
P92e43t45r 14B29á34č80a
Na vesnickej dvorecek dobry, zase si budou myslet co nemaji za cesky brko
P43e81t28r 62H52o33r73á49k
S tím ceníkem to nějak natahují. Třeba tam dají i ty fleetové slevy, ať i běžný zákazník vidí, jaké to auto má reálnou cenu.
Š73i42m27o48n 31M12a94r73t15y55n46e66k
Kup si také třeba 20 stejných aut a dostaneš slevu.....
F27r35a36n10t81i81š68e26k 93N72á48v44a40r65a
1.4TSI jediné auto pod půl milionu se zrychlením 8s na 100km
P52e85t71r 28H43o95r73á43k
Cože? 1.4 TSI nová octavia snad mít ani nebude.
P43a58v28e38l 88K66r62ů16t55a
Škodovky jsou jistě kvalitně zpracované.
Ale chybí jim kapka invence a nápad. Jsou již 20 let stále stejně unylé.
Když k tomu přičteme nehorázné předražení jsou to nepoužitelná auta.
P85e81t77r 26D33l54o71u58h72ý
Ja vim, ze jsem konzervativni clovek. Dvojka byla parada, trojka me designem minula, neslana nemastna, ale tohle je Seat, tuctovka, trend dolu.. Sry..
P49e87t14r 16H84o37r84á58k
Tak to máme skoro stejně, dvojka mne chytla a dodnes na ní mé oko kolikrát zálibně spočine. Ale čtyřka mi připadne lepší než trojka, ubylo hran vzadu a přiblížilo se to dvojce. Žádné neúčelné hrany. Jen ten předek kolem masky, ten se moc nepovedl.
P70e49t90r 43M35a26r96š17o75u10n
Kašlu na fotogalerii. Na mobilu už hrůza, musím listovat nahoře na displeji vodorovné (jasně tam přece jednoduše dosáhnou palcem při držení jednou rukou, lepší než na výšku listovat dolů. Nojo, fotíme nastojato a koukáme na TV naležato, a na mobilu zase zavedeme vodorovné prohlížení. Hlavně tam narvem reklamu jak na blesku, no tak máte o zobrazení ode mne méně odteď. Trapaci neergonomicti).
A k tématu auta. Takže jen podle prvních pár fotek je ten čumák divnej. A nazdar, prémiová lupo.
M67i18r27o35s72l66a40v 93S39t62e17i31n67e96r
Myslím, že v Bruseli mají opravdu neinformované úředníky, kteří se snaží dávat evropským automobilkám nesmyslné předpisy.
Každé nové auto muší mít kontrolu tlaku pneumatik, podhuštěnou gumu s výjimkou žen z domácnosti pozná každý řidič podle reakce na pohyb volantu.
Daleko důležitější, zejména za špatné viditelnosti, je navigace, ta ulehčí koncentraci na situaci kolem vozidla a odbočování i v noci. Měla by patřit už k základu.
Telefonování je obecně nebezpečné, ani bluetooth moc nevylepší. Prostě odvádí pozornost.
Autorádia s app. bych nepovolil, za jízdy se řidič musí soustředit na 4 strany a na svoji techniku. Jediné, co bych doporučil, radar, který varuje před překážkou a případně přibrzdí. Hry a zábava za jízdy- to je riziko.
P69e50t68r 11M33a16r76š41o21u45n
No nejlepší je, když vám to podhusteni pak hlásá falešné info. To přidá na klidu. Zazito u skody ve dvou autech už 2x.
M74i25r76o47s27l15a30v 95S75t30e73i21n54e74r
U Škody rozhoduje hlavně spolehlivost a výdrž motorů z vývoje VW. Samozřejmě je i odolnost proti korozi pro majitele, kteří si nemění auta každých pár roků, důležitá.
Můj Yeti, dvoulitr TDI, Euro5, má už 120 tisíc najeto, ještě zanedbatelnou spotřebu oleje , spotřebu pod 6 litrů, i když je 4x4 a ani náznak rezu na karoserii. Ještě původní brzdové kotouče, jenom ty EGR- klapky a klimakompresor z Maďarska jsem už měnil.
Takže i kdo si tu novou Oktávku koupí, bude mít dlouho radost z jízdy. Já nemám ještě ten pytlík s močovinou (modrý zázrak) takže si to auto ještě pár roků nechám.
Doba je taková, že si mnozí své Oktávky budou ještě dlouho vážit- tu kvalitu a výdrž už hned tak nedostanou.
J43a98n 16K51o37t66l16í97n
Nějak nerozumím tomu "Nová Octavia je v Česku" - to není Škodovka? Z Mladé Boule? Tak je tady snad celou dobu, ne?
M50i93r61o30s97l29a24v 84S68t13e61i76n59e67r
Zajímavé je, že se opravdu začíná u V.A.G. globalizovat, výroba v Turecku nebo v Bulharsku, Škoda v Číně, takže brzo nebude opravdu jisté, kde to auto poskládali. Motory jinde, převodovky jinde, karoserie jinde, ostatně i BMW nebo Mercedes dělají.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Netradiční skladové prostory
Praha
15 000 Kč/měsíc