Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Těžká zkouška. Testovali jsme, jak se chová plně naložené auto

Za jakých podmínek se plně naložené auto chová bezpečně, a kdy může řidiče naopak nemile překvapit? Pro většinu řidičů je nosnost auta omezena pouze tím, kolik se toho dá do něj naskládat. Ale to je cesta do pekel. Nebo spíš do příkopu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ještě by bylo fajn pokračování článku s porovnáním jízdních vlastností vozidla s plně naloženým připojeným vozíkem (popř. s nevyváženě naloženým vozíkem), to dělá taky "psí" kusy ...

0 0
možnosti

Článek hezkej a každej by si z něho měl vzít zásadní ponaučení, že je opravdu potřeba dofouknout kola pokud jsem naloženej a po vyložení zase upustit. Škoda že v testu nezkoušeli auto s podhuštěnejma kolama. A kdo nevěří, tak ať si zkusí upustit tlak u jízdního kola a potom se na něm projet. Ale opatrně hlavně v zatáčkách ať se nepřizabijete.

6 0
možnosti

Tak nevím. U mého auta výrobce stanovuje tlak v pneu naprosto stejný pro prázdné i plně zatížené.

0 0
možnosti

F52i70l15i82p 83T57ř11e35b77a

28. 11. 2019 10:47

Mě by ze všeho nejvíc zajímalo, jak se testujícím podařilo "kombíka" plně naložit tak, aby zůstal nedotáčivý.

0 0
možnosti

Že je auto plně naložené, snad pozná každý už při rozjezdu (línější), pokud ne u nastupování (nižší). A snad každému absolventu čtvrté třídy základní školy musí být jasné, že s plně naloženým autem musí jet jinak. Nebezpečné je auto podle "nákladu" na sedadle řidiče, na ostatním tolik nezáleží.

Nicméně ta brzdná dráha mne překvapila, zvlášť na mokru jsem čekal, že setrvačná hmotnost značně převládne nad zvýšenou přilnavostí. Ale to je taky dost otázka rozměru pneu a stavu brzd, řek bych že u starého auta se opravdu dost prodlouží.

2 0
možnosti

Tam je i podstatné, že natlakovali víc penumatiky na vyšší zatížení a kdo tohle z lidí dělá, že dojde dotlakovat pneu, když ví, že pojede s plně naloženým autem? A tam by to zase dělalo další jiné věci nechat je natlakované málo jako na prázdné auto.

3 0
možnosti

Prosím, nepište ve shrnutí o “řidičích” ale o “držitelích řidičského průkazu”. Nepoznat, že mám naložené (přeložené) auto, to by se řidičům stávat nemělo. Ale je fajn, že děláte osvětu R^

2 1
možnosti

Pozná to každý, ale někdy až když je pozdě. Hlavně když je někdo zvyklý jezdit jednu trasu s prázdným autem a pak najednou s plným, případně s vozíkem. To pak vidíte auto jak třeba odbočuje, ale vozíku se to nelíbí a chce pokračovat rovně.

0 0
možnosti

Já můžu auto naložit jak chci a světlá výška se mu nesníží. Na STK se mi už dvakrát stalo, že technik nevěřil mému tvrzení, že auto nemá regulátor výšky světel a tvrdošíjně šmátral na spodní straně přístrojovky.

5 0
možnosti

Kdyz mate treba xenony, tak se svetla nastavuji sama.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...