Diskuze
Už jsme projeli první škodovku do zásuvky. Vyplatí se nebrzdit
Děkujeme za pochopení.
T43o50m37á80š 31K47u73c93h75a98ř
"Citigo nemuselo podstupovat s přechodem na elektřinu znovu celkovou homologaci" Opravdu nechápu, jak to, že po takové zástavbě není potřeba nová homologace. Stačí ponechat stejný název a vůz lze vyrábět donekonečna bez homologace? Rozložení hmotnosti je nutně jiné, posilovač brzd či řízení možná bude jiný.. Ouřadům zřejmě stačí zjevně nepravdivé tvrzení výrobce, že změny jsou tak malé, že nemají vliv na jízdní vlastnosti a homologované parametry.. Ale vypadá to spíš jako podvod.
V98í63t 31O15ž67a54n52a
Tohle je 2 iterace elektromobilu Citigo, je to napsáno špatně.
R65o37m31a96n 46P92a72s37t82y31r62i90k
479 900 kc - proc ne 480000 kc - kdo porad ty idiotske ceny vymisli - vse konci devadesat - idioti nebo co
Š94i44m61o35n 80M57a53r92t63y56n54e52k
Jo, super. Ale zatím pořád ekonomický nesmysl.
V47l49a19d27i96s57l63a53v 48B25u21r12y18š54e59k
pro hodně lidí co si to koupí zjevně ne
P83a28v67e85l 24O78t42i85s45k
No jsem na to zvědav jak to půjde na dračku. Benzínové Citigo se dá koupit za 200 až 250k a vlastně se rozhodli to ukončit pro malý zájem stejně jako VW UP, tak už vidím jak půjde na dračku to samé v elektru ale jednou tak dražší
V20l21a25d83i88s67l15a46v 24B16u98r79y29š88e51k
podle mně se to bude prodávat tady blbě, nikdo asi nečeká žádnej velkej zájem, takže to spíš nebude žádný překvapení, určitě to nebude připomínat pořadníky na 125ku, kdy jsme se museli každý 4 hodiny hlásit u samosprávy, jinak nás bez milosti vyškrtli a to i v noci, tak tohle se nečeká
J14a84n 48D78l33o58u27h35ý
Z clanku se nedovim, z jak dlouho to jsem teda schopnej nabit, pokud mam doma 3 fazovou zasuvku. 12hodin z klasicke zasuvky na 80% je dost neuspokojive a na bezne jezdeni v podstate nepouzitelne. A predstava, ze si domu kazdej koupi "dobijeci stanici" za 50 a vice tisic je naproto zcestna
V96í78t 18O44ž87a67n38a
Umí to 7,2kW (asi 2x 16A). Wallbox nemusí stát 50 tisíc.
R68o16m32a81n 85Š46e47s68t58á57k
Fascinuje mne, kolik lidí si myslí, že elektromobil nepotřebuje žádný servis. To je stejná pohádka jako "liju do toho jenom naftu/benzín" a jezdím.
P15e65t92r 48B60l93á64h38a
tak servis má, zkuste si nastudovat, co vše v elektroautu proti salováku není, pak pochopíte
M81a38r39t63i62n 85Š92i84m28e15k
Tohle už bych si za své peníze koupil. Ale jakož to člověk bydlící v bytě jsem odkázaný na to, až ČEZ postaví na parkovišti dobíjecí stojan
V79á33c26l77a85v 46P92o56u46s13t15k65a
Vy byste za auto této kategorie dal půl milionu?
J25a88r31o27m91í34r 86H45l83u53b15e72k
Autor se zapomněl zmínit, že s každým cyklem dobíjení a vybíjení se kapacita baterie snižuje. Po sto cyklech neujedete ani 10 km, nedej Bože kdyby byla zima. Obávám se, že baterie je nejdražší součástkou celého auta, navíc má vysokou tendenci vzplanout.
V84l98a38d52i69s94l92a60v 28B63u78r33y88š87e16k
to každej ví, je to jak baterka v mobilu, 100x to nabiješ a pak už to na moc dlouhý kecání taky není, tak tady je to to stejný, akorát větší
M12a67r46t27i35n 20K26r22č50e41k
Do města možná dobrý, ale jak budu potřebovat vyjet z města ven, tak auto za chvilku zdechne...V tomhle jsou hybridy nesrovnatelně lepší, nemusím mít doma auta dvě - jedno do města a druhé na normální provoz..
V45l93a67d97i81s30l36a27v 53B92u85r18y49š86e51k
to musíš, já taky, ale zas jezdím skoro furt po městě, tak může téměř dvoutunový SUV 4x4 odpočívat v garáži a já si můžu zajet se psem do lesa, k doktorovi a nebo do tesca ID3kou, nejvíc se mně na tom líbí, že se to nemusí zahřívat hlavně v zimě je to otrava, ty spalováky, no uvidíme, na cesty do Řecka to zatím není
V20l53a46d61i19s96l38a14v 27B84u77r46y35š79e61k
raději čekám na ID3, tohle je ještě takovej polotovar, navíc je to malý
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...