Diskuze
Mercedes GLB je SUV, co konečně dává rodině smysl. K tomu skvěle jezdí
Děkujeme za pochopení.
P59e68t80r 42Č84e81r40n51ý
U AMG hospodaří dvouspojkový automat se 400 Nm a trochu s nimi bojuje, takže je řazení chvílemi trhavé. To s dieselem je to jiná, mnohem hladší a plynulejší jízda. A v normálním provozu čistě pocitově ani ne o tolik pomalejší.
Jako že 140 kW v dieselu jede pocitově stejně jako 225 kW v benzinu?
P64e21t97r 94Č69e13r28m28á49k
V podstatě ano, resp. při běžné jízdě - točivý moment je stejných 400Nm a diesel ho má pochopitelně trochu níže umístěný a tedy snáz dosažitelný, takže při normální jízdě je skutečně rozdíl minimální. Výkonová převaha amg se začne projevovat pak v té špičce když se tomu bude šlapat na krk.
Z51d73e77n50ě69k 49H86á42j44e66k
Digitálni palubka, co největší multi. obrazovka a ještě svítící linky. Neměl by řidič hlavně za tmy co nejlépe vidět ven? Na fotce je vidět, že i za světla se to odráží v bočním okně, takže za tmy bude pohled do zrcátka radost.
O96n23d10ř15e36j 38F52r70a44n57c
Většina aut to má na noc dobře tlumené do černé barvy nebo to jde vypnout úplně či částečně. V tom bych problém neviděl.
P31e58t63r 69Č83e58r33m73á94k
Kodiaq bude mít problém. V těch nejčastějších konfiguracích je tohle jen cca o 10% dražší, užitná hodnota obdobná, zpracování atd mnohem lepší. Vcelku dobře zacíleno
O95n22d12ř94e90j 84F59r58a89n29c
U top výbav určitě, ale ta část lidí, co chce dát za SUV 4x4 cca třičtvrtě miliónu se spokojí se Škodovkou (nebo něčím podobným) a nepůjde do Mercedesu s cenovkou přes mega, byť má nějakou výbavu navíc.
I92v98o 49N25o17v54ý
Není to žádné MPV, a není to ani velké auto, jak se nám snaží v textu vnutit. Tak hlavně, že tam dám předmět o délce 266cm,když sklopím sedadlo řidiče. Tak to potom jo! Auto se sklopeným sedadlem řidiče, to je v redakci iDnes vlhký sen.
O50t21a91k67a40r 59F56u82k91a
sedadlo řidiče se jako jediné nedá sklopit. lépe číst (opěradlo řidiče)
O29n24d24ř79e84j 90F62r68a49n69c
Od vozu kategorie MPV očekávám vzadu tři plnohodnotné sedačky a trochu větší kufr než 560 litrů. Pro srovnání - o půl metru kratší Fabia má v podstatě totožných 530 litrů. Tohle je prostě jen trošičku jinak koncipované SUV, přirovnal bych to pojetím k Fiatu Freemont (Dodge Journey), ale MPV bych tomu fakt neříkal.
P20e93t28r 18Č30e75r78m62á51k
To je úhel pohledu, o třech plnohodnotných sedačkách se i u mpv dá zpravidla mluvit až od střední třídy výš, u menších to je vždy více či méně kompromis.
To samé kufr - malá kombi typu fabie jsou v podstatě exoti (proto se také téměř přestala vyrábět), malé auto s minimálním vnitřním prostorem ale a “baťohem” nedává zkrátka moc smysl, 560l (s tím že to je hodnota po okna, tzn. v reálu větší) je pro naprostou většinu lidí naprosto dostatečný prostor, opět to je třeba brát ruku v ruce s třídou - kdo bude potřebovat obrovský zavazadelník tak zároveň k tomu bude potřebovat i ten zbytek auta a koupí si větší model.
P50e57t81r 43N56e25m43e47c
příští model bude mít označení GLBT a bude v duhové verzi
P40e15t63r 46F65l28í12d71r
Také se vám tak nelíbí ty monitory co teď všichni dávají na vrchol středového panelu?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...