Diskuze
Počet nejstarších dovážených ojetin se za dekádu zdesetinásobil
Děkujeme za pochopení.
V50l73a83d43i95m25í10r 51R79e93t77t91i31n50g61e83r
Dle ženevské a opakovaně vídeňské smlouvy si státy navzájem uznávají vybavení vozidla a příslušenství platné v signatářském státě. Tyto smlouvy stále platí a mezinárodní právo je nadřazeno v případě podpisu nad národním. Proto jsou vysocí soudruzi souzeni za střelbu na hranicích po podpisu lidských práv v Helsinkách. Pak bylo vnitřní ČSSR právo v této oblasti překonané, neplatné.
L51a33d45i70s92l72a71v 49K91a29l76o52u92s
Třeba to nakupují proto, že nová vozidla by jim ani nedovolila se rozjet. Po usednutí za volant by jim to řeklo, že jsou asi opilí, že furt nadávají, že furt akcelerují, nebo brzdí , že se furt někomu lepí na zadek, nedávají přednosti, neudrží se v pruhu zabírají 2 pruhy, nebo přejíždějí z pruhu do pruhu bez blinkru, že neumějí zatočit doprava, ani doleva,furt se hrabou v mobilu.
L59i71b97o95r 47M61o15u46č20k82a
za poslednich 10 let 10x vic... kdo by to rekl, ze?
J12i34ř50í 33S75c75h67w18a10c54h
nj bohužel dnes už ani "socky" nechtějí chodit pěšky takže tři auta do rodiny, každé do 50 tisíc, pokud možno čoudící diesel, co jezdí skoro zadarmo...... Greta má pravdu, lidstvo z lenosti jde do pekla.......
G45e80o29r63g 14K63o77m11b44e50r76e47c
Zase nesmysl s kamerou za oknem v Rakousku. Samozrejme ze ji muzete mit a ne ze ne jak se v clanku pise.
J57i58ř29í 31E78r95b82e87n
Ten nesmysl pochází z vyjádření poslance Zdechovského, nejde o novinářskou tvorbu.
R55o47b41e49r42t 45M51a48t95u72l33a
Jestli to nebude tím, že nemají startstop a další nesmysly, která jsou k ničemu, ale oprava stojí víc jak to auto...
L20a76d96i56s78l52a44v 90K83a82l13o12u68s
To je jen ukázka toho, že ceny nových vozů v ČR neodpovídají kupní síle obyvatelstva.
J15i64ř75í 91E13r54b95e71n
Kupci hlavně vyjadřují názor, že auta z roku plusmínus 2004 považují za zachovalá, bezpečná a užitkově odpovídající jejich potřebám. Kousek od mého bydliště si jakýsi bazarista zřídil dovozní parkoviště takových ojetin, teď tam má kolem 40 aut a většinou to jsou velmi pěkné dvojkové octavie, semtam i nějaký superb, passat, golf nebo bavorák.
P35e21t98r 97Š48ť78a30s67t22n38ý
Tu jednotnou výbavu podepisuji. Mělo to být už dávno.
R15a70d27e66k 70H60o11d50a78ň
Však ona taky už dávno je - Vídeňská úmluva byla podepsaná roku 1968 (takže vlastně loni oslavila jubileum). Jen se to některým státům "nehodí", tak to obchází "povinnou výbavou řidiče" a podobnými výtvory.
P44e14t98r 15P52o45s72p43í77š68i58l
Pořád stejná pohádka o vyřazených filtrech atd...
Vždyť každý dovoz musí u nás projít STK. Tak kde je proboha problém?? Nebo to je opravdu pohádka, kterou nás krmí? V zemi, kde jsou třetinové platy oproti západu snad nečekáte, že si každý bude kupovat každé 4 roky nové auto??
J45i51ř76í 60Z83ý64k97a
k tomu stáří automobilů - zrušte u veteránů omezení na příležitostné podnikání (mimo stavebnictví a autodopravu - tam by se to zneužívalo), zaveďte historizující veteránské RZ (bez EU proužku), nastavte delší intervaly kontrol. Vyhlaste další "amnestii" na likvidaci neexistujících vozidel. Legalizujte stav registrace veterána bez dokladů - zamezíte kupčení s doklady a jejich setrvávání v registru. A uvidíte jak se ten registr pročistí. Hned bychom byli na průměru kolem 10let.
Sám náš registr "zatěžuji" veterány 47let a 25 let (youngtimer co již roste značně na hodnotě). Ono se to nezdá, ale musí existovat tři max. roční auta, aby to dalo průměr 15 let, resp. 7ks na německých "pod 9let". A takových aut jsou v registru statisíce (240t ks aut vyrobených před rokem 1980).
Pro tu legraci jsem si spočítal vážený průměr a vyšlo mi, že aby se ty veterány vyvážily novými auty na průměr 15let, muselo by existovat v registru 750t maximálně ročních aut. Dostat se na průměr pod 9 let znamená 1,55M maximálně ročních aut.
J58i39ř72í 23Z32ý70k54a
ještě pár zajímavostí OA s rokem výroby 1945 je u nás skoro 2000ks na běžných značkách. 60let starých s běžnými značkami je přes 4000ks. 50let starých je přes 13000ks, 40let starých přes 23000ks.
Vše čísla z běžného registru vozidel. Buďto je v tom registru neskutečný bordel, nebo jsme fakt národ veteránistů
R97a40d51e48k 92H25o89d61a74ň
Tak ono přiznejme si, většina lidí nejsou naprostí mimoni. Na jedné straně není nekonečné množství peněz, takže nový vůz je bohužel mimo možnosti, na stranu druhou ojetiny vyrobené kolem roku 2005 jsou často dobrá volba. Lze koupit motory které mají dostatečný objem a vyhly se downsizingu což znamená že mají ještě šanci spoustu let fungovat protože nejsou namáhané do extrému jak "moderní" litrové tříválce, chybí tam spousta dnes již povinné elektroniky která sice může být užitečná, ale občas může taky pěkně zaškodit/pěkně se prodražit, a současně už ta auta mají věci jako isofix...
Ono když jedete ve voze vyrobeném v roce 2019, vidíte že můžete mít přehled o značkách protože to umí číst, umí se to udržet v pruhu, umí to samo nouzově zabrzdit, super. Když v tom samém voze nejedete ale jezdíte, všimnete si že to čtení značek stojí za pendrek protože nechápe dodatkové tabulky, že dvakrát za rok máte krizovku protože asistent usoudí že před vámi je překážka která je ale ve vedlejším pruhu, jen se srolovalo dočasné značení - a zadupne vám brzdy atd., nebo se ze stejného důvodu v zúžení na dálnici přetahujete s asistentem udržení v pruhu, tak skončíte s tím že ty vychytávky začnete vypínat.
Někdy má 15 let staré auto i své výhody.
T60o67m36á16š 56Z61e75m45a52n
Naprostý souhlas.
Mimochodem, tento ekonomický jev se jmenuje mezní užitek.
Myslím že spousta lidí by si dnes klidně koupila dražší/novější auto, ale nemá proč?
Vyměnit v roce 2000 15 let starou škodovku (120/fávo) za novou Octavii byl obrovský posun ve všech směrech.
Vyměnit O2 za O3(4) je minimální přínos a obrovské náklady... To má smysl jen pro ty, které to auto živí.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej rodinného domu s garáží a zahradou v obci Stínava u Prostějova
Stínava, okres Prostějov
3 990 000 Kč