Diskuze

Dieselům ještě neodzvonilo. Nové jsou čisté, úsporné a výkonné

Jsou neekologické, poruchové, časem vás s nimi nepustí do města. Všechna podobná obvinění u dieselů už dávno neplatí. Nové nafťáky jsou čisté, úsporné a výkonné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FM

Ano, nové! Jak to bude s těmito diesly jako ojetinami z třetí a další ruky, kdy vlastníci již moc neřeší údržbu, filtry apod.

Dále je díky oblibě dieslů opět větší hluk v ulicích měst. Pamatujete ještě na Mazdu a její reklamu “neslyším motor”? Už se zase těším na výlet do USA a jejich tiché “nepokrokové” benzíny.

0 0
možnosti
ML

Mám Jeep z roku 2015 s 2.0 Multijet s Euro 6b a musím potvrdit článek, že opravdu nesmrdí

0 0
možnosti
VB

já měl forda kugu z roku 2014 2,0 TDCi 110 kW euro 6 a můžu článek vyvrátit, smrděla strašně, takovej kyselej hnusnej smrad, když jsem s ní zajížděl do garáže, tak jsem rychle utíkal pryč, teď mám benzín a nesmrdí vůbec

1 0
možnosti
PHH

Teď v zimě, kdy je každý druhý den ve velkých městech výrazná smogová situace, je to opravdu dobře načasovaný článek. ;-)

0 0
možnosti
JS

Jaké jsou provozní náklady a životnost těch super dieselů?

0 0
možnosti
MK

No dost podobne jako tech starych dieselu. Pul milionu normalne najedete, pokud nema nejakou konstrukcni chybu (ktere byvaly vdycky). Oproti staremu dieselu vam tam hrozi navic nejspis jedna vymena DPF (ne nutne, ale pul milionu je na DPF dost), a mozna nejaky servis u SCR, ale ty by s zivotnosti nemely mit problem...

Jinak ty motory uspesne prezivaji prodlouzene servisni internvaly a maji i lehce nizsi spotrebu, takze provozni naklady jsou nizsi....

2 0
možnosti
VB

otázkou je, jestli budou čisté, úsporné a výkonné až za 15 let propadnou přes áčka na půjčku k nějakým vagabundům a oni se k nim nakonec ti vagabundi dostanou, to nevíme, jestli jim pak jejich vlastnosti zůstanou a nebo ne

2 0
možnosti
VO

V64í97t 52O95ž43a77n63a

13. 1. 2020 10:06

Smrdí to už při tankování, nikdy bych si to nekoupil.

1 1
možnosti
PHH

Při startování a když se o to majitel nestará, tak to smrdí permanentně. Pokud někdo napíše, že mu není není jasná korelace mezi smradem a škodlivostí, tak mám připravený výčet toho, co smrdí a co ne. V podstatě nesrnrdí jen CO2, CO a H2O.

0 0
možnosti
MK

No za me radsi hybrid - cenove uz treba toytoty vychazi stejne jako naftaky, jako bonus ma clovek automat, a pohonny system, ktery je temer nerozbitny......

0 1
možnosti
Foto

Měl jsem možnost porovnat dva motory (benzín - nafta) ve stejném autě na stejné trase.

Pravidelně jezdím od léta každý týden na školení do Brna (týdně cca 1 000 km), mám služební octavii 1.6 TDi - 85 kw. Teď po novém roce kvůli servisu jsem na dva týdny jel s 1.0 TSi - 85 Kw.

Pocitově je možná 1.0 TSI živější, ale musí se častěji řadit. S TDI se dá jet od cca 1 400 ot/min.

Spotřeba je u nafty lepší o 0,5 - 0,7 l/100 km., nafťák je o něco hlučnejší (v nižších otáčkách, za studena).

Osobně bych volil s tímto výkonem spíše TSI.

2 0
možnosti
MK

No to castejsi razeni u 1,0 bude i tim, ze ma sestistupnovou prevodovku, zatimco tdi jen petistupnovou ne?

Navic TDI ma prevody orpavdu dlouhe i na diesel (coz nekoho stve, me to naopak prijde super, mam sice auto konkurecni znacky, ale taky s hodne dlouhymi prevody a nemenil bych)

0 0
možnosti
AS

Kdyz jedu za naftakem tak vzdy musim zapnout vnitrni cirkulaci. At je to nevy nebo stary....

2 5
možnosti
PH

P88e17t96r 84H84á85j67e42k

13. 1. 2020 9:53

no, vlastne i souhlasim - vzdycky kdyz od pohledu poznam, ze to prede mnou je diesel (a nemyslim podle oznaceni), tak je potreba zavrit klapku.

Nadruhou stranu u spousty aut nepoznate, ze jsou na naftu...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...