Diskuze
Dieselům ještě neodzvonilo. Nové jsou čisté, úsporné a výkonné
Děkujeme za pochopení.
F19i65l89i54p 93M58a24t53u75s12k51a
Ano, nové! Jak to bude s těmito diesly jako ojetinami z třetí a další ruky, kdy vlastníci již moc neřeší údržbu, filtry apod.
Dále je díky oblibě dieslů opět větší hluk v ulicích měst. Pamatujete ještě na Mazdu a její reklamu “neslyším motor”? Už se zase těším na výlet do USA a jejich tiché “nepokrokové” benzíny.
M79a72r26t19i18n 53L59ž17i30č94a26ř
Mám Jeep z roku 2015 s 2.0 Multijet s Euro 6b a musím potvrdit článek, že opravdu nesmrdí
V94l20a14d24i54s15l55a73v 63B31u14r53y15š61e28k
já měl forda kugu z roku 2014 2,0 TDCi 110 kW euro 6 a můžu článek vyvrátit, smrděla strašně, takovej kyselej hnusnej smrad, když jsem s ní zajížděl do garáže, tak jsem rychle utíkal pryč, teď mám benzín a nesmrdí vůbec
P97e20t52r 42H38a44r68i62p42r34a77s64a35d 89H15a90j98i73č
Teď v zimě, kdy je každý druhý den ve velkých městech výrazná smogová situace, je to opravdu dobře načasovaný článek.
J53i33ř33í 43S21c33h86m43i85d47t
Jaké jsou provozní náklady a životnost těch super dieselů
M83a78r75t55i82n 84K30a18r64á60s51e51k
No dost podobne jako tech starych dieselu. Pul milionu normalne najedete, pokud nema nejakou konstrukcni chybu (ktere byvaly vdycky). Oproti staremu dieselu vam tam hrozi navic nejspis jedna vymena DPF (ne nutne, ale pul milionu je na DPF dost), a mozna nejaky servis u SCR, ale ty by s zivotnosti nemely mit problem...
Jinak ty motory uspesne prezivaji prodlouzene servisni internvaly a maji i lehce nizsi spotrebu, takze provozni naklady jsou nizsi....
V29l37a89d47i73s26l23a54v 40B18u93r32y49š85e85k
otázkou je, jestli budou čisté, úsporné a výkonné až za 15 let propadnou přes áčka na půjčku k nějakým vagabundům a oni se k nim nakonec ti vagabundi dostanou, to nevíme, jestli jim pak jejich vlastnosti zůstanou a nebo ne
V64í97t 52O95ž43a77n63a
Smrdí to už při tankování, nikdy bych si to nekoupil.
P31e80t50r 68H96a35r47i32p11r52a13s15a30d 85H22a26j72i91č
Při startování a když se o to majitel nestará, tak to smrdí permanentně. Pokud někdo napíše, že mu není není jasná korelace mezi smradem a škodlivostí, tak mám připravený výčet toho, co smrdí a co ne. V podstatě nesrnrdí jen CO2, CO a H2O.
M93a74r83t53i15n 96K97a65r19á22s64e17k
No za me radsi hybrid - cenove uz treba toytoty vychazi stejne jako naftaky, jako bonus ma clovek automat, a pohonny system, ktery je temer nerozbitny......
Š72i27m70o15n 19M95a15r29t86y16n17e17k
Měl jsem možnost porovnat dva motory (benzín - nafta) ve stejném autě na stejné trase.
Pravidelně jezdím od léta každý týden na školení do Brna (týdně cca 1 000 km), mám služební octavii 1.6 TDi - 85 kw. Teď po novém roce kvůli servisu jsem na dva týdny jel s 1.0 TSi - 85 Kw.
Pocitově je možná 1.0 TSI živější, ale musí se častěji řadit. S TDI se dá jet od cca 1 400 ot/min.
Spotřeba je u nafty lepší o 0,5 - 0,7 l/100 km., nafťák je o něco hlučnejší (v nižších otáčkách, za studena).
Osobně bych volil s tímto výkonem spíše TSI.
M28a43r64t10i51n 80K78a13r49á12s78e14k
No to castejsi razeni u 1,0 bude i tim, ze ma sestistupnovou prevodovku, zatimco tdi jen petistupnovou ne?
Navic TDI ma prevody orpavdu dlouhe i na diesel (coz nekoho stve, me to naopak prijde super, mam sice auto konkurecni znacky, ale taky s hodne dlouhymi prevody a nemenil bych)
A83n51t12o86n23í82n 24S37e35b41e10r21a
Kdyz jedu za naftakem tak vzdy musim zapnout vnitrni cirkulaci. At je to nevy nebo stary....
P88e17t96r 84H84á85j67e42k
no, vlastne i souhlasim - vzdycky kdyz od pohledu poznam, ze to prede mnou je diesel (a nemyslim podle oznaceni), tak je potreba zavrit klapku.
Nadruhou stranu u spousty aut nepoznate, ze jsou na naftu...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...