Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

VW musí šetřit a změnit se. Podle šéfa na to má jediný pokus

Volkswagen se musí urychleně transformovat, aby se nestal další Nokií, kterou na trhu mobilních telefonů převálcoval Apple. Vyššímu managementu německého koncernu to řekl generální ředitel VW Herbert Diess.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
PHH

Herbert Diess hraje vysokou hru.jen on sám ví, do jakého rizika se pouští. Možná to nebude on, kdo to dotáhne, ale nastartoval VW správným směrem. V:-)

0 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MK

už to zavání náboženstvím...!!

2 0
možnosti
TK

No co, ještě pár let podojí stát, pak zavřou, zhasnou a značku s dvojitým vé prodají Číňanům. Ti ji nalepí na nějaká srandovní vozítka a pošlou nám je do Evropy. :-P

1 0
možnosti
LK

No nazdar. Poslední dobou nedělám nic jiného, že furt nabíjím baterie-akumulátory. Vyměňuju jednu baterii za druhou. Teď jsem řešil aku packy u 2 aku šroubováků. Baterka v hodinkách taky kaput. Jsou toho plné přístroje, PC, ... Asi doba elektrická. Asi mě budou muset elektroauto vnutit NÁSILÍM na obyvatelstvu.:-)

1 1
možnosti
RH

R48o32m26a41n 54H61o50r95k39ý

20. 1. 2020 15:47

Poradím Vám, naučte se s bateriemi lépe zacházet a ony se Vám odvděčí. ;-)

0 0
možnosti
AK

Tak pokud her direktor veri, ze muze porucit vetru, desti, VW ma smulu. Auticka na baterky se nikdy ekonomicky neprosadi, tak proc netlacit co umi?!

3 3
možnosti
Foto

Věřil byste, že stejné hospodské řeči byly i o turbodmychadlech (že to žere a odejde po 100k km), elektricky stahovaných oknech (že se to porouchá) a o vlacích (že rychlost nad 36 km.h^-1 vás zabije)?

2 0
možnosti
PV

VW vsadil svůj osud na elektromobilitu, ale obávám se ale že svůj osud nemá tak úplně ve svých rukách.

Elektromobilita potřebuje zlepšení baterií, dojezd, výdrž nebo rychlost nabíjení už potřebují jen mírný pokrok aby to bylo dobře použitelné (Tesla model 3 už má všechno na solidní úrovni).

Co je ale průšvih je cena. Aby se z toho mohla stát masovka tak je potřeba rapidní zlevnění baterií které tvoří asi 50% ceny auta. Bez toho to prostě bude jen pro pár nadšenců a to VW nezachrání. A bateriím bych řekl VW nerozumí natolik aby tohle mohli v brzké době uspokojivě vyřešit. Musejí doufat že to vyřeší někdo jiný a oni to převezmou a že to bude rychle. Což je teda solidní gamble.

Nezbývá než doufat že to nějak zvládnou protože pád VW by byl velký průšvih i pro ČR.

2 0
možnosti
MK

Tak za 10 let spadly ceny clanku do aut o skoro 90%, a dalsi potencial tam urcite je....

1 0
možnosti
AK

A45d47a75m 89K41u20r53t10z

20. 1. 2020 13:20

Tak to jsme v perdeli vašnosto.

Rychle pryč od výroby aut.

0 0
možnosti
JB

J28i77ř56í 48B26á70r46t50ů

20. 1. 2020 11:19

Vyjádření toho šéfa chápu, nic jiného ani dělat nemůže, snad kromě podpory vodíkových aut. Volkswagen je nucen za drahé peníze vyrábět elektroauta která nikdo nechce a u toho se tvářit dostatečně zeleně aby nikoho nenaštval.

2 0
možnosti
MK

VW je tlacen nejak jinak nez kterakoli jina automobilka?8-o

1 0
možnosti
RP

ona myšlenka stát se lídrem tím, že se budu pokoušet dělat něco jako někdo jiný...je sama o sobě ptákovina a vlastně se tím sami pasují nejlépe do pozice dvojky.

1 0
možnosti
MK

Tak pokud to udelate podobne ale lepe, tak klidne lidrem byt muzete....

Apple zacal s dotykovymi telefony kdyz uz byly na trhu celkem dlouho, ale udelal je lip a doted je leader trhu (ve smysl vydelanych penez), a android pokud se nemylim prisel az po applu, taky v podstate obleshnul zakladni pricipu a stal se obrim naskokem lidrem do poctu kusu v provozu...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!