Diskuze
Dotyková obrazovka je nebezpečnější než konopí či alkohol za volantem
Děkujeme za pochopení.
P47a73v67e37l 86M78o52r65a58v39e71c
Celkem souhlasím, v tomto opravdu Tesla zaostává, Model 3 a Y zvlášť, u ostatních aut ovládáte většinu důležitých věcí přes volant nebo pár tlačítky ale v Tesle ne.
M12i87c96h70a54l 58F88r41ý98d90a
Pokud bych to měl shrnout, tak je zde jeden ortodoxní zastánce dotykáčů v autě, asi 2 - 3 kterým to ani tak nevadí a asi 7 kteří to odmítají. Zajímavé je, že ta číala korelují s názory u nás ve firmě. Bohužel marketingové všeználky názor většiny uživatelů vůbec nezajímá.
V23l64a85d48i60s62l31a92v 32B44u73r12y41š71e44k
bych to shrnul výstižně tak, že jsou lidé, kterám vůbec tak nějak vadí jezdit autem a mají spoustu problémů nejen s displeji a pak jsou ti, kteří si z displajů nic nedělají, sednou do auta a bezpečně jedou, jak s disleji, tak bez nich
O70d40s64t27r92a77n73ě39n50ý 27U23ž43i54v17a45t58e22l
V54l12a59d12i50s48l28a88v 44B65u16r37y37š85e65k
tenhle směr je prostě pokrok, když lidi displeje a funkce v autě chtít nebudou, výrobci jim rádi auta bez těchto funkcí nabídnou, lidé, kteří mají problémy s ovládáním moderních aut si je také nemusí kupovat
V98l19a86d57i76s81l96a66v 49B34u45r31y46š29e76k
ono je to složitější, vždycky když koupím nový auto, tak jsou ty obrazovky nebezpečnější než konopí a alkohol, nejhorší je to prvních pár dnů, když se na displejích objevují různé kraviny doprovázené houkáním, bimbáním či pípáním, když se tím snažím pak něco ovládat, tak je to nebezpečný, ale jak si na to zvyknu, tak už zase moji reakční dobu víc zpomaluje alkohol a konopí
I84v86a84n 60V56e38s21e41l29ý
No jo - lidé vymýšlejí takové věci aby se ukázali co zvládnou a o ostaním nepřemýšlí. Řekne mi zde někdo kdo to prvotně přinesl na světlo světa? Byl to Elon Musk a ostatní ho kopírují nebo to bylo jinak? Nikdo jiný mě nenapadl a tím nemyslím osobu ale třeba automobilku. K tomu je potřeba také dodat - kolikrát za jízdy měníte nastavení klimatizace a nebo něco jiného. Není to tím, že opět se tím tabletem ovládají funkce k jízdě zcela zbytečné?
Druhá oblast, co aut týká, jsou snahy o autonomní řízení - tam si opět ajťáci chtějí nahonit svá ega a "žerou" jim to lidé líní i řídit auto.
O91d46s37t58r22a66n12ě22n41ý 57U44ž44i30v86a81t40e56l
P45a20v77e14l 27B80r69u67s
zdá se to jako blábol, ale není. pokud mám zakázáno v ruce držet mobil i jen držet, jak je možné, že dotykáče, které jako mobil fungují stejně, jsou ok. stačí spárovat přes BT. něco na tom je, určitě nejsem zastánce telefonování při jízdě, hrozně mne to irituje. ale tohle má některé podobné rysy. je to taková řekněme složitější situace
M65i40c53h47a54l 81F32r33ý89d88a
Budu kupovat Kamiq a bude to Ambition, protože jedině tam je klima na čudlíky.
O84d41s64t10r12a30n10ě92n11ý 63U24ž73i65v67a90t41e47l
M44a12r30t56i66n 62N30e51r85m18u90t
Stačí kompromis, fyzická tlačítka po stranách displeje, jak to mají bankomaty, nebo klasické mobily.
O38d55s80t37r90a84n35ě25n29ý 49U55ž38i43v84a24t51e90l
M73a85r56t22i43n 72B87a86r68t37u74n12ě78k
Tak ne každej je takovej borec jako Vy a ne každé auto je tak uživatelsky přívětivé jako vaše.
R60o43m90a12n 72K18r43a46t73o81c64h26v28í19l
Základní věci mají mít svůj mechanický ovladač.
E88l73i85š70k52a 20K39u76č10e61r77o93v81á
však taky mají. ovládání hlasitosti rádia, ladění. příjem hovoru i klimu mám v novém oplu na tlačítkách. bohužel taky vypínání asistentů je na tlačítkách, navíc umístěných tak, že musím sklopit oči. to pak o vypnutí žádám spolujezdce.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Přípravář staveb/rozpočtář
PAMÁTKY TÁBOR, s.r.o.
Jihočeský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč