Diskuze

Dotyková obrazovka je nebezpečnější než konopí či alkohol za volantem

Automobilky se často zaklínají slovem digitalizace a interiéry svých vozů vybavují stále většími dotykovými obrazovkami, přes které se ovládá podstatná část funkcí. Britský výzkum ale ukazuje, že užívání infotainmentu zkracuje reakční dobu řidiče mnohem víc než některé omamné látky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

Celkem souhlasím, v tomto opravdu Tesla zaostává, Model 3 a Y zvlášť, u ostatních aut ovládáte většinu důležitých věcí přes volant nebo pár tlačítky ale v Tesle ne.

0 0
možnosti
MF

Pokud bych to měl shrnout, tak je zde jeden ortodoxní zastánce dotykáčů v autě, asi 2 - 3 kterým to ani tak nevadí a asi 7 kteří to odmítají. Zajímavé je, že ta číala korelují s názory u nás ve firmě. Bohužel marketingové všeználky názor většiny uživatelů vůbec nezajímá.

1 1
možnosti
VB

bych to shrnul výstižně tak, že jsou lidé, kterám vůbec tak nějak vadí jezdit autem a mají spoustu problémů nejen s displeji a pak jsou ti, kteří si z displajů nic nedělají, sednou do auta a bezpečně jedou, jak s disleji, tak bez nich

2 0
možnosti
OU
VB

tenhle směr je prostě pokrok, když lidi displeje a funkce v autě chtít nebudou, výrobci jim rádi auta bez těchto funkcí nabídnou, lidé, kteří mají problémy s ovládáním moderních aut si je také nemusí kupovat

1 2
možnosti
VB

ono je to složitější, vždycky když koupím nový auto, tak jsou ty obrazovky nebezpečnější než konopí a alkohol, nejhorší je to prvních pár dnů, když se na displejích objevují různé kraviny doprovázené houkáním, bimbáním či pípáním, když se tím snažím pak něco ovládat, tak je to nebezpečný, ale jak si na to zvyknu, tak už zase moji reakční dobu víc zpomaluje alkohol a konopí

0 0
možnosti
Foto

No jo - lidé vymýšlejí takové věci aby se ukázali co zvládnou a o ostaním nepřemýšlí. Řekne mi zde někdo kdo to prvotně přinesl na světlo světa? Byl to Elon Musk a ostatní ho kopírují nebo to bylo jinak? Nikdo jiný mě nenapadl a tím nemyslím osobu ale třeba automobilku. K tomu je potřeba také dodat - kolikrát za jízdy měníte nastavení klimatizace a nebo něco jiného. Není to tím, že opět se tím tabletem ovládají funkce k jízdě zcela zbytečné?

Druhá oblast, co aut týká, jsou snahy o autonomní řízení - tam si opět ajťáci chtějí nahonit svá ega a "žerou" jim to lidé líní i řídit auto.

0 0
možnosti
OU
Foto

P45a20v77e14l 27B80r69u67s

5. 4. 2020 10:31

zdá se to jako blábol, ale není. pokud mám zakázáno v ruce držet mobil i jen držet, jak je možné, že dotykáče, které jako mobil fungují stejně, jsou ok. stačí spárovat přes BT. něco na tom je, určitě nejsem zastánce telefonování při jízdě, hrozně mne to irituje. ale tohle má některé podobné rysy. je to taková řekněme složitější situace ;-D

4 1
možnosti
MF

Budu kupovat Kamiq a bude to Ambition, protože jedině tam je klima na čudlíky.

3 1
možnosti
OU
MN

Stačí kompromis, fyzická tlačítka po stranách displeje, jak to mají bankomaty, nebo klasické mobily.

1 0
možnosti
OU
MB

Tak ne každej je takovej borec jako Vy a ne každé auto je tak uživatelsky přívětivé jako vaše.

2 0
možnosti
RK

Základní věci mají mít svůj mechanický ovladač.

17 1
možnosti
EK

však taky mají. ovládání hlasitosti rádia, ladění. příjem hovoru i klimu mám v novém oplu na tlačítkách. bohužel taky vypínání asistentů je na tlačítkách, navíc umístěných tak, že musím sklopit oči. to pak o vypnutí žádám spolujezdce.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

PAMÁTKY TÁBOR, s.r.o.
Přípravář staveb/rozpočtář

PAMÁTKY TÁBOR, s.r.o.
Jihočeský kraj
nabízený plat: 40 000 - 50 000 Kč