Diskuze
Výrobci autodílů v Německu budou propouštět, elektropohon je totiž jednodušší
Děkujeme za pochopení.
H98o42n87z48a 58T35a36r
V současné době Tesla zaměstnává v Evropě asi 5500 lid. Zejména v nizozemské továrně Tilburg, kde sestavuje elektromobily Tesla Model S a Tesla Model X, a ve společnosti Tesla Grohmann Automation v Prümu, kterou před lety koupila.
Po dokončení 1. fáze továrny bude nový provoz schopen vyrábět až 10 000 elektromobilů Tesla Model Y týdně. Vyrábět se tam budou baterie, elektropohony i samotná celá auta.
Už během první výrobní fáze zaměstná nová německá Gigatovárna Tesla až 12 000 nových zaměstnanců! A to jak z Německa, tak z okolních zemí i širší Evropy.
http://www.hybrid.cz/tesla-odhalila-nove-podrobnosti-o-gigatovarne-berlin
P22e51t62r 36H73a57r75i94p32r65a54s55a85d 14H52a89j47i17č
Přeškolí se na výrobu baterek, viz. https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/akumulator-baterie-clanek-lithium-nemecko-bmw-daimler-mercedes-vw-volkswagen-elektromobil.A200211_173318_automoto_fdv
T26o16m78á43š 39Z18e18m43a58n
A nový předseda Strany Zelených se nechal slyšet že je v pořádku že se Česko stane závislé na dovozu elektřiny ze zahraničí..
V53l97a37d64i24m40í83r 92K52r30á49l
Jo takovej pack s baterkama je fakt "jednoduchá" věc, po drátech tam teče víc jak 12V,elektromotor v autě také není to samé jako ve vibrátoru a topení, svícení, chlazení je také "jednodušší". Prostě výrobci ví že trh jde do kopru a je potřeba omezit kapacity
V60l53a37d90i20s22l90a14v 76B55u55r52y50š40e41k
výrobci mají vždycky lepší informace jako my, mají na to samostatné oddělení
L29a56d78i22s54l28a39v 98K31a95l93o10u40s
Totéž se bude dít na STK. První to odnese měření emisí, hlavně v Říčanech . Pak i ten zbytek.
V25l11a21d10i69s96l55a72v 77B87u33r26y26š13e66k
ty to semele, dopadnou jako koláři, co dělali na dřevěná kola obruče, je to s nimi blbý, ale co, pokrok nezastavíš, aelektrický auto měřit emise potřebovat asi nebude
J13a97n 55M86a33l81ý
Doporučuji všem, co se chtějí trochu podívat na jádro pudla v soběstačnosti výroby ee v ČR. A o jeho zkušenostech s německými politiky se i pobavíte.. https://radiozurnal.rozhlas.cz/otevre-se-v-roce-2036-novy-blok-dukovan-je-realne-soudi-jaroslav-mil-vladni-8147754
J21a36n 24M40a74l31ý
ČEZ letos odstavuje 1GW instalovaného výkonu uhelných elektráren (Prunéřov 1, Mělník 3, 1 blok Mělníku 2). Další budou následovat v roce 2036 a v roce 2040 je s uhlím amen. 11 GW. Míříme z pozice exportéra do pozice importéra....
P54e16t93r 25B21l60á88h74a
rozhodně se nic nestane, když budeme v budoucnu třeba 20% elektřiny dovážet, dovážíme plyn, ropu a taky se z toho nikdo nehroutí
M44i55r81o52s84l68a50v 68M55e94d
No... a pak zjistí, že o elektromobily není až takový zájem a tak budou propouštět i z továren na elektromobily. Já nevím - tak nějak mi připadá, že soudruzi z NDR se prostě rozhodli, že bude krize, tak prostě bude krize i kdyby se pro to mělo udělat cokoliv...
V37l24a72d95i32s50l17a76v 57B14u73r95y69š93e75k
tak jsou hloupí, vy ale víte jak to bude, tak třeba kdybyste jim to řekl, tak je ještě můžete zachránit, ještě nepropouští, ještě není pozdě
J28a70n 93M17a15c65h24á90č
V čem je vlastně elektromobil výhodnější a lepší než konvenční vůz ? I když je jednodušší na výrobu,tak je dražší,super ekoprovoz je také vyvrácený mýtus,dojezd je nedostatečný,požární bezpečnost je na draka,a tak dále.A nejsou baterie.....tak nevím.
P68e52t72r 44B48l22á69h67a
hlavní výhody: lepší jízdní vlastnosti (plynulost jízdy, akcelerace), žádný hluk z motoru, žádné vibrace z motoru, žádný smrad z výfuku, možnost dobíjet doma, výrazně nižší náklady na km a servis
G68e44o46r17g 57K57o83m52b18e44r12e84c
A zase podsunuta lez
Jedno z nejprodávanějších aut v Evropě. Jak se vyrábí Tesla Model 3
takticky se vynecha elektro a uz to je nejprodavanejsi auto v Evrope
Mimo jine Bosch sazi na palivovy clanek. Sice to je taky el.pohon ale ne auto na baterky. Naopak fa.Bosch vycouvala z vyvoje akumulatoru do kteryho puvodne chtela investovat 12 miliard eur, orientuje se na palivovy clanek ktery podle firmy ma budoucnost. viz napr.
Bosch setzt auf die Brennstoffzelle und baut Anteil an Ceres Power aus
Bosch-Experte: „Das Brennstoffzellen-Fahrzeug wird zukünftig das attraktivere Produkt sein
Bosch se zaměřuje na palivový článek a rozšiřuje svůj podíl v Ceres Power
Odborník společnosti Bosch: „Vozidlo s palivovými články bude v budoucnosti atraktivnějším produktem. A odkaz na clanek:
G11e47o84r87g 76K59o50m79b74e47r89e71c
koukam obhajci akuhracek dokazou akorat minusovat, nejaky argumenty by nebyly?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...