Diskuze

Výrobci autodílů v Německu budou propouštět, elektropohon je totiž jednodušší

Víc než polovina dodavatelů automobilových součástek v Německu plánuje snižování počtu zaměstnanců. Vyplývá to z výsledků průzkumu Německé průmyslové a obchodní komory, do kterého se zapojilo 167 podniků z automobilového průmyslu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

H98o42n87z48a 58T35a36r

23. 2. 2020 10:41

V současné době Tesla zaměstnává v Evropě asi 5500 lid. Zejména v nizozemské továrně Tilburg, kde sestavuje elektromobily Tesla Model S a Tesla Model X, a ve společnosti Tesla Grohmann Automation v Prümu, kterou před lety koupila.

Po dokončení 1. fáze továrny bude nový provoz schopen vyrábět až 10 000 elektromobilů Tesla Model Y týdně. Vyrábět se tam budou baterie, elektropohony i samotná celá auta.

Už během první výrobní fáze zaměstná nová německá Gigatovárna Tesla až 12 000 nových zaměstnanců! A to jak z Německa, tak z okolních zemí i širší Evropy.

http://www.hybrid.cz/tesla-odhalila-nove-podrobnosti-o-gigatovarne-berlin

0 0
možnosti

A nový předseda Strany Zelených se nechal slyšet že je v pořádku že se Česko stane závislé na dovozu elektřiny ze zahraničí..

0 0
možnosti

Jo takovej pack s baterkama je fakt "jednoduchá" věc, po drátech tam teče víc jak 12V,elektromotor v autě také není to samé jako ve vibrátoru a topení, svícení, chlazení je také "jednodušší". Prostě výrobci ví že trh jde do kopru a je potřeba omezit kapacity

1 0
možnosti

výrobci mají vždycky lepší informace jako my, mají na to samostatné oddělení

0 0
možnosti

Totéž se bude dít na STK. První to odnese měření emisí, hlavně v Říčanech ;-D. Pak i ten zbytek.

0 0
možnosti

ty to semele, dopadnou jako koláři, co dělali na dřevěná kola obruče, je to s nimi blbý, ale co, pokrok nezastavíš, aelektrický auto měřit emise potřebovat asi nebude

0 0
možnosti

J13a97n 55M86a33l81ý

19. 2. 2020 10:08

Doporučuji všem, co se chtějí trochu podívat na jádro pudla v soběstačnosti výroby ee v ČR. A o jeho zkušenostech s německými politiky se i pobavíte.. https://radiozurnal.rozhlas.cz/otevre-se-v-roce-2036-novy-blok-dukovan-je-realne-soudi-jaroslav-mil-vladni-8147754

0 1
možnosti

J21a36n 24M40a74l31ý

19. 2. 2020 10:00

ČEZ letos odstavuje 1GW instalovaného výkonu uhelných elektráren (Prunéřov 1, Mělník 3, 1 blok Mělníku 2). Další budou následovat v roce 2036 a v roce 2040 je s uhlím amen. 11 GW. Míříme z pozice exportéra do pozice importéra....

0 0
možnosti

P54e16t93r 25B21l60á88h74a

19. 2. 2020 10:40

rozhodně se nic nestane, když budeme v budoucnu třeba 20% elektřiny dovážet, dovážíme plyn, ropu a taky se z toho nikdo nehroutí

2 1
možnosti

No... a pak zjistí, že o elektromobily není až takový zájem a tak budou propouštět i z továren na elektromobily. Já nevím - tak nějak mi připadá, že soudruzi z NDR se prostě rozhodli, že bude krize, tak prostě bude krize i kdyby se pro to mělo udělat cokoliv...

1 5
možnosti

tak jsou hloupí, vy ale víte jak to bude, tak třeba kdybyste jim to řekl, tak je ještě můžete zachránit, ještě nepropouští, ještě není pozdě

1 0
možnosti

J28a70n 93M17a15c65h24á90č

19. 2. 2020 9:35

V čem je vlastně elektromobil výhodnější a lepší než konvenční vůz ? I když je jednodušší na výrobu,tak je dražší,super ekoprovoz je také vyvrácený mýtus,dojezd je nedostatečný,požární bezpečnost je na draka,a tak dále.A nejsou baterie.....tak nevím.

2 4
možnosti

P68e52t72r 44B48l22á69h67a

19. 2. 2020 9:43

hlavní výhody: lepší jízdní vlastnosti (plynulost jízdy, akcelerace), žádný hluk z motoru, žádné vibrace z motoru, žádný smrad z výfuku, možnost dobíjet doma, výrazně nižší náklady na km a servis

5 4
možnosti

A zase podsunuta lez

Jedno z nejprodávanějších aut v Evropě. Jak se vyrábí Tesla Model 3

Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/autodily-komponenty-autoprumysl-nemecko-propousteni-uspory-zamestnanec.A200217_163033_automoto_fdv

takticky se vynecha elektro a uz to je nejprodavanejsi auto v Evrope RvRv

Mimo jine Bosch sazi na palivovy clanek. Sice to je taky el.pohon ale ne auto na baterky. Naopak fa.Bosch vycouvala z vyvoje akumulatoru do kteryho puvodne chtela investovat 12 miliard eur, orientuje se na palivovy clanek ktery podle firmy ma budoucnost. viz napr.

Bosch setzt auf die Brennstoffzelle und baut Anteil an Ceres Power aus

Bosch-Experte: „Das Brennstoffzellen-Fahrzeug wird zukünftig das attraktivere Produkt sein

Bosch se zaměřuje na palivový článek a rozšiřuje svůj podíl v Ceres Power

Odborník společnosti Bosch: „Vozidlo s palivovými články bude v budoucnosti atraktivnějším produktem. A odkaz na clanek:

https://www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/autozulieferer-bosch-setzt-auf-die-brennstoffzelle-und-baut-anteil-an-ceres-power-aus/25460448.html?ticket=ST-4565319-VIDbA1OFIRS0CjZOTort-ap2

1 4
možnosti

koukam obhajci akuhracek dokazou akorat minusovat, nejaky argumenty by nebyly?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!