Diskuze
V Monaku shořelo ikonické Ferrari F40, v dražbách stojí desítky milionů
Děkujeme za pochopení.
R59o18m19a26n 30Š28e71s78t53á45k
To je debil. A majitele tím nemyslím.
J37o90s76e17f 22M22i73k97e81l
Ale ten Countach nebo Diablo jsou stejně hezčí.
F13r19a72n74t44i34s81e27k 26L49i76s32k17a
Uplne na me dychla doba kdy jsem mel skodu 120. Ty budiky a ta vune motoru :)
M80i30c23h64a45l 86K77r65á34s37n91ý
Tak to dopadá Enzo, když šetříš na elektroinstalaci.
H40o27n44z85a 48T46a77r
Ferrari Bohužel nehořlaví nevyrábí
https://www.garaz.cz/clanek/proc-shorelo-ferrari-v-praze-a-nejcastejsi-pricina-pozaru-21000144
J66i58ř66í 22S97c85h43w73a91c47h
Nj, majitel to předělal na ty fuj baterky a tahle dopadl.....
J11o54s38e76f 23Z30d19r55a93h56a76l
Vlhký sen mého mládí a auto, které si představí asi každý chlap, když uslyší slovo Ferrari...
Je to ikona ikon. 288GTO před ní, F50, Enzo a LaFerrari po ní byly a jsou skvosty, ale ikona je pouze F40. K článku bych dodal pár zajímavostí. F40 má dvě víčka tankovani paliva a namísto nádrží závodní gumove vaky, které se musí měnit každých 7-10let a stojí kolem 10.000GBP? Pouze US verze mají origo Alu nádrže. Jejich celková kapacita je úctyhodných 120l. Říká se, že na každém autě jsou pouze cca 2l barvy, takže veeeeelmi jemný film, kvůli snížení hmotnosti a proto je skrz ni vidět karbonová struktura karosérie. Mimochodem, k mání byla F40 pouze v 5 barvách: rosso corsa (červená), giallo modena (žlutá), rosso barchetta (tmavě červená), argento nurburgring (stříbrná), and nero daytona (černá).
A poslední dotaz: ví nekdo, proč je logo F40 na křídle vyraženo pouze z pravé strany?
M32a36r30i71a94n 39K63r78a97l
Jo, včera jsem koukal na to video. Škoda ho.
J24i27r96k34a 40S54v89a11č79i37n50a
Jo nakreslili to taloši pěkně, ale jak se dívám na to provedení uvnitř tak to je fakt hrůza. Když to porovnáte se stejně starým Mercedesem, BMW anebo Porsche tak je to plečka.
M43a26r14i98a55n 12K51r32a75l
Však taky to nikdy nebylo vyráběno za účelem luxusu, ten kompromis je tam nastaven úplně jinak. Napriklad dveře se tam otevírají zatazenim za drát.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....