Diskuze
Šéf VW hledá rázného klimaaktivistu, potřebuje pomoci prosadit elektro
Děkujeme za pochopení.
S72t64a20n26i79s22l12a75v 22N80ý53v46l36t
Klimaaktivista jako regulérní profese.
Proc ja studoval tolik let na vývojáře, když se dají vydělávat penize nadáváním a prezentací svych postojů.
R10i66c60h46a61r39d 48M49i92c17h21a72l60o22w98s86k57i
Tak wagen byl symbol svobody a dnes se z něj stává symbol absolutního lúzrovství, takže VW již nikdy!
M70i34r81e83k 97G10a22j75e95r
Tak at rovnou napisou, ze zamestnaji kouzelnika.
J17a88n 19M78a48l12ý
No to jsou mi věci :-D To bude něco jako marketing bo co?
J75i90ř42í 69P14o81k81o67r12n42ý
Bude mít služební A6 nebo jen Passat?
M78a57r97t53i28n 98S12l88a64b20a
jestli nebude mít výsledky, dostane Tatru V3S
Š28t64ě51p11á65n 47K70o64p32ř58i39v24a
Aktivista ve funkci aktivisty. Jeho úkolem bude vlastně co? Nejspíš být na výplatní listině a k dispozici mainstreemu, aby na otázku, zda je fauvé dostatečně zelená firma, rázně zařval, že ano.
O68n19d95ř68e79j 39L81o74š87o65t79h
Management VW je úplně mimo, děsný. Ten Diess mi přijde, že neví kudy kam.
J51i29ř52í 24J31e76l17í86n30e24k
Vzhledem k tomu, že EV dost hlasitě odmítal a pak během půl roku zcela otočil a vsadil na ně budoucnost VW, tak je buď máte pravdu a skutečně neví kudy kam nebo byl "politicky" usměrněn a holt mu nic jiného nezbývá... Zaměstnávat profesionálního aktivistu je už úplný úlet...
J37a82n 21V48á40c13l66a21v26í45k
Spíš by měli najmout někoho z Toyoty, která dokáže ta elektroauta skutečně prodávat běžným motoristům.
V32l61a83d10i81s22l33a48v 87N24o71h18e10j40l
Ano šéfe, odvětví kvůli tlačenice elektro šmejdů krachne. Již brzy.
P35a83v29e48l 35M24o63r70a30v36e48c
No možná by pomohlo kdyby konečně vyřešili problem s ID.3 a začali je dodávat.
J64a63n 34T74a26r87a24b24a
jaký problém máte na mysli? Při představení vloni v létě uvedli, že prodej začne v létě 2020. A nic nenasvědčuje tomu, že by začít neměl.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.