Diskuze
Diesely budou osobní auta pohánět ještě dlouho, říká šéf Mercedesu
Děkujeme za pochopení.
P65e63t80r 11H21a37r28i33p46r47a29s53a39d 72H67a56j27i40č
Tak zrovna ten titulek moc neodpovídá tomu, co Mercedes předvádí. Desely budou samozřejmě jezdit ještě dlouho, ale mainstream to zanedlouho už nebude. http://www.hybrid.cz/mercedes-benz-evito-tourer-dojezd-421-km-diky-90kwh-baterii
M53a85r22t61i55n 93K84a53r36á12s40e39k
A on nekdo pocita s necim jinym?
R72a65d48e10k 12H59o95l12í34k
....toto prohlásit před rokem, tak ho eurohujeři dvakrát zastřeli a třikrát oběsili.....blýská se na lepší časy...
P85e44t52r 78H49a39r84i44p91r53a13s50a13d 17H86a25j66i10č
Eurohujeři jsou v klidu, pokud Mercedes nepodvádí a splňuje normy.
J26i91ř16í 29K55a87r89b71a65n
Proč ne, tam kde je to vhodné proč nepoužívat moderní diesel? Ale proč by měl používat diesel nebo benzín ten, kdo své auto požívá jen pro pojížďky ve městě či blízkém okolí a žádné dálkové cesty nepodniká? Pro toho je vhodnější elektromobil, a o to by mělo jít - prosadit elektromobilitu tam kde je to přínosné. Proč máme tendenci uchylovat se k extrémům, jako například "jedině spalovací motory" nebo "jedině elektromobily"?
P96a30v38e28l 42N15e64u69b58a42u73e85r
Má pravdu hoch a pak od dieselů plynule přejdeme na vodíkový pohon (články). Elektroodpad bude v muzeích jako slepá větev vývoje, jako třeba neandrtálci.
P71a55v94e35l 29V62a96l96e94n72t80a
Záleží kde bude větší technologický pokrok. Vodík je dnes od smysluplné realizace dál než baterie, má zásadní problémy se skladováním a výroba zpomocí elektřiny je neefektivní.
Ale podívejte se na to reálně, jaké jsou zásadní výhody vodíku? Asi hlavně to že se dá dotankovat rychle. Pokud se ale bude dobíjet na rychlonabíječkách třeba 350 kw (max rychlost dnes vytvářené ionity) tak dobijete za 10 minut 300km dojezdu. Tato výhoda tak už nebude pro běžné motoristy nijak zásadní (kamiony vlaky lodě letadla to je jiná).
U těch ty kteří jinak běžně nabíjí velmi levně a pohodlně doma, tam prostě vodík nemůže ekonomicky zvítězit.
Ale nevýhodou častého rychlonabíjení je degradace baterie, pokud se to nepodaří vyřešit tak je zde skutečně velký trh možných zákazníků. Pokud ale podaří, tak je jediným důvodem proč by vodík mohl být pro běžného motoristu zajímavý, prostě lepší cena za najetý km pokud vezmete celou životnost auta než u EV. Vzhledem k tomu že vodík nejdříve musíte vyrobit pomocí elektřiny s nízkou efektivitou, kdežto do baterie jde rovnou a ukládá se s vysokou efektivitou tak nevím nevím.
J24a53n 46K21a92v36a34n
Takový PR bláboly. Nafta i Benzín tu budou ještě pěkně dlouho.
P91e74t70r 34Č49e93r94m15á91k
To bezesporu, aktuální zásoby jsou na vysoké desítky let a pochopitelně že ten byznys nikdo jen tak zavírat nechce a ještě dlouho to bude dominantní zdroj pohonů.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...