Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Mýdlová opera německých koncernů. Posel elektromobility táhne VW k debaklu

Ještě nedávno rozhodovaly o převaze ve světě aut hlavně tradiční disciplíny; třeba rychlost, výkon, možná rozměry. Dnešní digitální doba ovšem staví jiné překážky. Koncern VW chce změnit svět i sebe, jenže to drhne. Z mizérie by se chtěl vymanit s pomocí dalších německých značek. Problém jménem ID.3 začíná být závažný.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aby ten slavný ID.3 nebyl jen podvod. Nikde nejsou videa s nějakými testy, parametry a když je někdě tak jen vystavené. Jak s tím jezdí kolem kuželu jsem našel ale to mohl být překapotovaný e-golf.

Přece nejde navrhnout auto a pak řešit jak ho zprovoznit. Co když je blbě navržené a nepůjde to. Tím že tady píšou že namjí ani základní verzi softwaru značí, že to ještě nejezdilo.

0 0
možnosti

Okopírovali několik let stareho Citrouše a mají konečně modernější auto ;-)

2 1
možnosti

Pokud bude jednou z obětí Covid-19 elektroauto a další "ekologické" pitomosti,bude to jenom dobře.

11 6
možnosti

Takhle nějak mluvili zastánci koňské dopravy o automobilové konkurenci... a jak jim bylo dobře, víme.

3 7
možnosti

Konečně by v bruseli mohli udělat něco rozumného - odtroubit New Green Deal .

Jenže mám obavu, že se spíš chystají zdevastovanému průmyslu pomáhat pouze tehdy, pokud bude tahle zelená zvěrstva podporovat.

7 2
možnosti

a to je jistě správně, plíce zaneřáděné "černým zvěrstvem", aneb smradem z TDI jsou ideální "pastvou" pro coronaviry a podobné.....

0 4
možnosti

EU má svými nařízeními na elektromobilitu stejný vliv, jako na boj s koronavirem. I bez EU evropské automobilky dávno pochopili, že éra spalovacích motorů končí, a že o úspěchu bude u aut rozhodovat software, ne hardware. Tento článek to docela trefně popisuje. Spalovací motor – to je taková tlačítková Nokia... a kde jí dneska je konec.

2 2
možnosti

A teď jednoduchá otázka: uvážíte-li, že id3 má být pořád připojený k internetu, a že ten sw bude šitý hodně horkou jehlou, jak moc věříte, že bude čas řešit zabezpečení?

5 0
možnosti

Není důvod pro neustálé připojení, stačí se jen připojit kvůli aktualizacím.

0 2
možnosti
Foto

Ten předek... za svého dětství si pamatuji koncept z roku 1992 Futura a ten předek mi přijde skoro stejnej. Je to až neuvěřitelné.

0 0
možnosti

Zajímalo by mě, kolik lidí během toho koronavirového šílenství zemřelo na obyčejnou chřipku. Tipl bych si, že víc. Ale holt to teď není populární nemoc.

4 4
možnosti
Foto

EU se chytila sama. Automobilový průmysl je jedním z posledních odvětví průmyslu, kterým se Evropané mohou chlubit. Zaměstnává 11 miliónů lidí a oni toto odvětví popraví! Bože, ty to vidíš! Elektroauta stojí trojnásobek a vyprodukují za svoji životnost skoro stejné množství oxidu uhličitého jako auta se spalovacím motorem. Setba se seje na zimu a sklízí na podzim. Sklizeň začala. Bude smutno, neveselo!

8 5
možnosti

Tak nemyslím si, že by EU zamýšlela zaříznout autoprůmysl jako podsvinče, spíš byl záměr je přinutit dělat čistší auta. Ovšem udělala to naprosto špatně, jako ostatně mnoho věcí.

A názor, že elektroauta za svůj život vyprodukují více CO2 než spalováky je naprosto mylný. Třeba tady tvrdí opak.

https://theicct.org/sites/default/files/publications/EV-life-cycle-GHG_ICCT-Briefing_09022018_vF.pdf

2 5
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!