Diskuze
Evropa musí být jednotná, říká šéf Škody o koronavirové krizi
Děkujeme za pochopení.
J25a28n 49V79á76c98l12a20v73í79k
Škoda by se vzhledem k czexitu měla soustředit hlavně na Indii.
P85e23t16r 25Č47e72r64m37á78k
Spíš čínu, ale největším trhem i tak zůstane Evropa.
R39o20m43a56n 94K19r89a25t39o15c10h97v13í13l
Jednotná musí být, ale není.
L13i73b65o97r 42M33o46u17č61k21a
jednotka EU v udelovani dotaci na nesmyslne projekty soukromych firem? tak to myslel sef Skody? proste, pokud se na eCitigo neda vydelat, prodavajte ho za cenu, ktera je ziskova. Pokud to prodat nejde, proste to nevyrabejte. Necekejte na dotace narizene z EU a pokud nejde v EU podnikat , bezte proste jinam. Ale zadny natazeny ruce !!!
T54o77m16á20š 51S85v74o21b63o25d15a
Tak tenhle rozhovor se opravdu nepovedl. Umělé fráze.
D84a92v83i67d 19B86o80r67n
A Gré_a souhlasí? To už jako nemůžu do diskuze ani napsat slovo Gr_ta ?
J78i87ř20í 12S57c43h97w97a39c46h
Bohužel ne. Asi proto, že ta hňupovina, co jsi právě napsal, už tu byla asi tisíckrát a cenzor to už nechtěl číst po tisícprvní....
D91a12v81i44d 50B40o82r14n
Doufám, že když propouštět tak napřed agenturní Ukrajince, Mongoly, Číňany, Slováky, Poláky, Moldavce a další verbež zaplevelující Mladou Boleslav.
L35u85b49a 87O61b28u80c80h40o33v45á
Agenturní Číňany? Tenhle pán opravdu o šanghajské fabrice Volkswagenu nerozhoduje.
P65e49t81r 33Š43í74d57l75o
"Evropa musí být jednotná..."
.
Ne, fakt nemusí. Stále nás ještě nevlastníte. A jestli si vy germáni myslíte, že tohle bude ta poslední rána, po které se vám konečně, v rámci Čtvrté EUroříše, všichni podvolíme, tak ne, nebude.
Udělejte si pořádek doma. Zločinci jako Merkel a její poskok(yně) Leyen, francouzští vlezdoEUdelkové, to jsou ti, na které se máte soustředit.
P53e87t45r 74C83u32ř13í12n
EU má velikou šanci prokázat především v období rekonstrukce po utlumení epidemie svou užitečnost a nezbytnost.
P57e42t36r 35Š82í92d48l53o
Jako že všechny očeše o další peníze, něco málo natiskne a pak tady s tím vším bude "užitečná"?
Ať začne ochranou unijních hranic. Reálnou ochranou a ne pokoutným importem proEUropských ilegálů. Až dokáží bruselní parazité tohle, tak se mohou pokusit znovu dohodnout s Brity. A až dosáhnout tohle, tak zklidnit Francouze. A pak mohou postupně a pomalu konsolidovat EU.
Začal bych zrušením Lisabonu.
I23v95o 25N26e26n97t22w43i35c62h
Hlavně rychle otevřít hranice pro lidi i zboží. Evropa není stavěná na to, aby se státy uzavřely za svými hranicemi.
P10e21t17r 65Š35í37d43l40o
Zboží normálně přes hranice proudí, nechápu, proč někdo neustále tvrdí, že ne.
A naopak, Evropa rozhodně nepotřebuje nesmyslně otevřené vnitřní hranice. ani v době epidemie, ani v době, kdy Němci do EUropy zvou miliony Afričanů a muslimů.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...