Diskuze
Test staršího Superbu: slabý motor nevadí, problémy s korozí překvapí
Děkujeme za pochopení.
T96o93m63á43š 78D69o25m75i78n16i11k
"nemusíte se bát ani motoru 1.6 EcoBoost." Určitě? Běžně se měnily ještě v záruce.
M91i89c64h10a45l 53Z34e80t39e28k
Jediný pořádný motor v SUPu téhle generace byl benzínový V6. Bohužel, díky ekoteroristům, se už do dalších generací nedostal.
P69e13t53r 52Č50e71r17m56á55k
V6 byla bohužel jen v první generaci, v tomhle už byla jen vr6... Ale i tak určitě lepší než nic, bohužel koncern nyní nemá šestiválec schopný zástavby do mqb.
M45i37l57a63n 37G46á25l
Fotka číslo 11 a její popis:
TŘMENY ZADNÍCH BRZD nepracují správně. To je poměrně častý problém Superbů. Aby repase měla smysl, je třeba rozebrat celý třmen a vyměnit všechna těsnění, jinak se problém může vrátit.
No podle té fotky ta brzda už nepracuje vůbec. Po destičkách ani památky, kotouč na odpis. A jestli je na fotce číslo 18 to samé kolo zezadu, tak to teda pozdrav Pánbůh... Zarezlý závit šroubu bude ten nejmenší problém.
M82a78r53t36i21n 31H44o21r48á72k
Na snímku Superbu s pohledem do kufru je nepřekrytá polská SPZ (obr. 13/22).
Je to tedy český majitel a jeho zkušenosti nebo se jedná o polského majitele a jeho zkušenosti z Polska včetně plateb za pojistku, palivo apod.?
Pokud je článek v kolence Premium, tak očekávám, že se tam nebude lhát a čarovat, jako jeho majitel ve vládě.
T22o55m26á54š 25D34o75m77i33n59i89k
Je to přeložený článek z polského Motoru.
O35n29d53ř68e32j 59M65u57s44i35l
Spotřeba oleje litr mezi výměnami mi tedy úplně nízká nepřipadá, i když ve srovnání s tragickou 1.8 je to vlastně ještě pěkně. Kolik vlastně Škodovka uvádí - 1 litr na 1000 km? Ale zase to nemá žádné DPF...
P60e40t11r 29P12a80u84l13u86s
To je tak, kdyz ma nekdo s bidou na novou Dacii, ale kvuli sousedum si hraje na hogo fogo.
A povinny ruceni 75k Kc? To asi pan je hodne mladej nebo neumi jezdit ne? Ja platim 2 500 Kc, za 2.2.
P66e88t70r 77Č63e13r47m84á92k
Tak to je zase "premium". Působí to dojmem že autor článku si tak nějak odskočil z jiného magazínu a jinak se v tom neorientuje, jinak si to nelze vysvětlit. Tolik údivu nad motorem? Je to základní motorizace, a v době kdy o třídu menší octavia měla 1,2 to těžko někoho může překvapit. Navíc vzhledem k tomu že technicky velmi souzní (resp. ještě víc než dobový passat a golf), to není vůbec divné.
Pokud s tím majitel jezdí spíše poklidně tak pak zle i věřit tomu že se přes 9l nedostane.
Jen by to chtělo opravit ty pojistky, resp. uvádět to nějak srozumitelně (článek je evidentně převzatý) - 75tis povinné za 5 let je v našich reáliích hloupost.
P95e82t69r 96Č72e71r84m90á57k
A málem bych zapomenul - výrobce neuvádí nic ve smyslu toho že se má olej měnit po 30tis km, to si zase někdo plete pojmy s dojmy.
J30o51s93e18f 91Š58o45l54t62e49s
Otázkou je, jestli to auto nebylo bourané víc, než by kdo čekal. A majitel o tom vědět nemusí.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...