Diskuze
Největší slabiny ojetých dodávek. Přinášíme přehled nejporuchovějších vozů
Děkujeme za pochopení.
J91a80n 93M36a58c85h83á93č
To psal ,,odborník" ,který viděl dodávku třikrát na parkovišti....Motory 2,2 jsou tak nespolehlivé,že se montují do čtyřech typů dodávek už patnáct let.Asi tak.Repase vstřikovačů stojí už pod deset tisíc.Jedinej problém je,na žhavících svíčkách,které mohou zarůst do hliníkové hlavy.
To samé,jak autor píše,že jediná možnost,jak spravit motor VW T5 2,5TDI,je výměna za starší,to je pěkná blbost .Už několik let je možnost koupit v Polsku repasi bloku motoru se suchými vložkami,stojí 35.000,- . A nebo si to nechat udělat u nás.Dělají to v Letech u Prahy .
Přemýšlím,že začnu psát příspěvky do odborného časopisu o jaderné fyzice,to bude to samé.....
L44u10k11á47š 82V81e73v55e63r28k72a
Je důležité upozorňovat na problematický motor 2.2 u Fiatu Ducato, když Ducato žádný takový motor nemělo? 2.2 HDi se dávalo jen do příbuzných Jumperů a Boxerů, Ducato mělo výhradně 2.3 italský motor, to psal opravdu odborník..
M17i93r89o91s75l28a64v 82M53a33r38š33á84l
Citroën Jumper. Na třech kusech (první s motorem 2.2l, další pak třílitry) najeto za osm let téměř přesně jeden milion kilometrů. V režimu dovoz zboží z Německa (plné auto, náklad býval kolem 1,3 tuny), následně rozvoz po Praze.
Ani jednou mě auta nenechala ve štychu. Nákup aut a následný pravidelný servis a údržba - snad to sem mohu napsat - výhradně v C-Car Svoboda Kralupy nad Vltavou.
Důležité asi bylo nepřehlížet projevující se závady a opotřebení (pokud se začaly projevovat dříve, než na předepsaném pravidelném servisu). Nejdražší oprava, pokud si vzpomínám dobře, asi byla výměna spojky s dvouhmotovým setrvačníkem, jinak pouze běžné opotřebení, tzn. brzdy, čepy,... Spolehlivá, dobrá auta.
J49i61r79k21a 17N75o77v88á58k
mě v tom článku chybí nějaký pozitivní přístup a doporučení na nějakou dodávku, která trpí nejméně (či nejlevnějšími) neduhy.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...