Diskuze
Předjíždění aut a bicyklů: čtěte terén a buďte ohleduplní
Děkujeme za pochopení.
P11e87t70r 45B30á25č64a
Pry 1,5m Ostrikovac leda tak a pumpicky zakaz na silnice.
P47e55t88r 27M66i76c21h76a32l
Hlavně by měli pumpičkáři (neplést s cyklisty) dostávat flastry za sluchátka v uších. Pak neuhnou ani sanitce nebo hasičům. A brzdit 18 tunovou cisternu před horizontem ve stoupání na 15 km/h kvůli CENSORED není nic příjemného.
D65a56v81i80d 17M81a73t74e63j84u
To je tak, když pumpičkáři se zvonečkem místo mozku navrhují zákony :-(
M65i17c64h75a59l 89K96r18č45á47l
Jako že by měli místo zákonů navrhovat mozky?
L74u63m82í28r 96W18o13l58f
Článek má nadpis "Předjíždění aut a cyklistů ...." Přitom se v něm píše pouze o předjíždění cyklistů. O předjíždění aut ani slovo.
J79a55n 35C88h76l20u59b18n65a
Osvěty není nikdy dost. Zvlášť teď, když lidí na kolech masivně přibylo. Sám jsem letitý dojížděč do práce na kole přes centrum Prahy a je hodně zajímavé sledovat letošní změnu na silnicích a stezkách. Situace vůbec není tak špatná, jak se škarohlídi snaží šířit o jedné nebo druhé skupině. Hlupáky nebo prostě chybující účastníky provozu potkáte na obou stranách, ale když vy sami ctíte pravidla a ostatní kolem sebe, tak jste v pohodě. Špatných historek bych tady mohl vypsat román, ale těch dobrých x-krát tolik. Každopádně lidem na rekolech bych doporučil nosit helmu, jejich odvaha jezdit mezi auty a lidmi ve městě bez ní je obdivuhodná a čekat na první nehodu nebo pád z kola, to už může být pozdě. Všem ohleduplným účastníkům provozu, aspoň v místní diskusi, chci říct díky :)
L73i80b45o92r 12M56o91u65č77k85a
hlavne, cyklista nema povinny ruceni, na to by mel myslet
M67i48c96h56a52l 46K30r45č11á72l
Může mít pojištění odpovědnosti. Někdy do toho spadá i sdružené pojištění domácnosti.
K62a82r98e77l 25H94o17r58á76k
Osvěta je na nic, musí se to dát do zákona a jasně tam napsat, že nedodržení odstupu 1,5 m je ohrožení bezpečnosti jízdy jednostopého vozidla.
M39i54l26o51š 33S33e36t98í53k
Jasný. Řidiči, kteří formou spotřební daně za pohonné hmoty (plus silniční daně u firem) platí silnice, budou ze silnic cyklisty po chvíli vykazováni. Řidiči se musí chovat ohleduplně, rozestup 1,5 metru, zatímco cyklista si často jede jak prase bez jakéhokoliv ohledu k ostatním, v kolonách podjíždí zprava, div řidítky neškrtá o auto (najednou rozestup neplatí) a to je asi v pořádku, že.
M72i17c89h62a29l 32Š45t19r81u97n81c
V posledni dobe hlavne narostl pocet cyklistu kteri se chovaji jako uplny trotlove. Nedodrzuji nic, na nikoho neberou ohled a sami se chovaji jako by byli nezranitelny. To co se deje momentalne treba v Praze je neuveritelny. Sam na kole jezdim desitky let ale to co dotycni predvadeji uz me zacina fakt vytacet.
M51i55c73h57a44l 12P89e81t66ř77í16k
Klidně se z toho vypovídejte,ale vypadá to,že problémy jsou jen ve vaší hlavě.90% cyklistů v Praze jsou hobíci kolem 40 let,kteří mění kolo za auto a umí se v provozu pohybovat.Spíš mi přijde,že patříte k vyplašeným řidičům,kteří mají s provozem ve městě velký problém.
Š47i40m50o96n 73M33a26r46t76y72n93e81k
Špatný stav vozovky rozhodně neopravňuje cyklistu neomezeně kličkovat přes celý jízdní pruh. I pro něho platí, že na změnu směru (vybočení z jízdní dráhy) musí upozornit.
A ti zranitelní cyklisté o tom jak se předjíždí ví? asi moc ne, když s oblibou podjíždějí auta pravou stranou. Není lepšího než když se člověk táhne za cyklistou ,pak ho bezpečně předjede a na další křižovatce ho cyklista "mazaně" podjede zprava a za křižovatkou se situace s předjížděním opakuje.
O63n76d41ř15e22j 19V75a35l83o79u68š16e30k
Ano, máte pravdu, pokud cyklista pri vyhýbání se hrbolu chce změnit jízdní pruh, musí dát vědět. Jinak to není třeba.
A dále opravdu nemůžete čekat že cyklista (stejne jako motorkar) bude cekat způsobně ve frontě na křižovatce. Pokud je to možné a bezpečné, jede samozřejmě dopředu. Mnohdy jsou na to i křižovatky uzpusobeny.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...