Diskuze
Prosazováním elektra Evropa likviduje autoprůmysl, říkají čeští ekonomové
Děkujeme za pochopení.
R55i30c55h98a49r31d 65M95i26c97h24a88l21o16w92s37k27i
Nikoliv Evropa, ale konkrétní neschopové a šmejdi.
M34i38l17a61n 52N66e80t49r92h
Protekční Klaus-mládežník Mojmír Lempl a uprskaná Ilona "éé mlask hé" Švihlíková nerozeznají kladivo od šroubováku, ale ze svých kanclíků rozumí všemu.
R74a48d95o60v34a14n 12B40u29r88k20o95v43i40č
Tak to byste tam musel pane Nedomo taky, do té elektrárny, protože ta Vaše nafta neprší z nebe, na výrobu 1 L nafty se jen v rafinerii spotřebuje 1,3 kWh elektřiny. Na to ujede elektromobil rovnou 10 km. A bez elektřiny si naftu ani nanatankujete na benzínce z podzemích zásobníků do auta. A o dopravě ropy do rafinerie soustavou elektrických čerpadel na ropovodu nebo v cisternách vagonů tažených elektrickou lokomotivou asi už nemá cenu se ani zmiňovat.
J52a12n 11N24o73v13á59k
Ale na vyrobu elektriny se zadna nafta nepotrebuje, ze?
R67a31d12o75v48a18n 20B59u13r62k73o58v56i56č
Spotřebitelé nechtěli a nechtějí elektromobily, to je nesmysl. V tom se oba dva ekonomové převelice mýlí.
Spotřebitelé chtěli a chtějí čistý vzduch bez smradu, kraválu a vibrací. A bylo jim víceméně jedno, jak se toho dosáhne. Třeba i lepšími spalovacími motory, benzínem místo nafty, plynem místo benzínu, hybridními pohony. Proto ta 12 let stará legislativa EU naplánovala přechod k nim, pozvolný a postupný.
Spalovací automobilky to jako už před lety nabídly, nechávaly si za to platit a nosit se na rukou v záři reflektorů. Pak se zjistilo, že jen podváděly a zasírají vzduch možná ještě více, než předtím. Ve zkratce Dýzlgejt, vyšetřování, soudy, pokuty, vězení. Takže výsledkem je to, že se občané a politici naštvali a zvolili do parlamentu a komise EU tvrďáky, kteří se nezakecají a jdou po podvodnících.
V Česku brečíme, protože jsme hodně závislí na automotive, ale i my jsme přispívali a pro podvodníky radostně vyráběli. Takže si to holt vyžereme s nimi. A kromě pár malosériovek typu Kaipan jediné plně elektrické auto v ČR v roce 2020 vyrábí sériově masově korejský Asiat Hyundai, Konu. V tom je celý náš problém, ani TPCA, ani VW/Škoda nedělají nic. Hybridy nepočítám, s těmi měli přijít před 5 lety. No a VW/Škoda proto, protože se u nás vyrábí i věci pro části koncernu jako třeba Seaty. Opět jen spalovací.
Takže závěrem zopakuji, už 12 let se ví, co a jak. Namísto produkce čistších vozidel evropské automobilky podváděly platnou legislativu a nyní mají portfolio i dodavatelské řetězce nastaveny jen na smradlavé spalováky a brečí. 12 let promrhaly, čistější vzduch ani méně hluku nedodaly.
Z27d10e64n73ě20k 86P80a85v14l26i30š
Pane Burkoviči, píšete o tom co chtějí spotřebitelé, zřejmě to chcete vy, měl byste se zbavit velikášství a vyjadřovat se v jednotném čísle a sám za sebe. Já osobně neznám nikoho, kdo by měl požadavky jako vy. Vy si jezděte ve vašem elektrickém autíčku a já si budu jezdit ve své čtyřkolce s naftovým třílitrem, mimochodem má velmi příjemný zvuk. Ve vašem oboru podnikání vám možná stačí i kolo.
P96e63t58r 51H51a17r45i42p16r26a92s84a84d 94H90a79j26i35č
Vážený pane Hample a paní Švihlíková. Dochází k technologické obměně v automobilovém průmyslu. Dříve nebo později to budete muset přijmout jako skutečnost, a zaitegrovat tento jev do svých ekonomických kalkulací, protože v globálním měřítku s tím nic neuděláte a pokud to někde můžete ovlivnit, tj. v ČR, projeví se to v budoucnu jako krok špatným směrem.
J46a47n 85Š83e35s12t45á49k
Soudruzi si prostě myslí, že když šalina co jde ze zásuvky do elektromobilu není cítit třeba jako beneli, tak je to ekologické
M62a25r78t81i27n 85S55e56d20o55n11a
To jsou ale kecy. Nikdo elektrifikaci aut na politicke urovni nenaridil ani neprosazuje. Legislativa pouze urcuje mnozstvi zplodin, jak limitu dosahne vyrobce je jeho vec.
Za me je elekrifikace spatna cesta, reseni bych videl ve vodiku.
R60a21d65o22v23a50n 10B17u79r87k25o94v10i68č
Jenze vodikem pohanene auto je taky elektromibil. Proc zatim vodik ne zde wwe.asep.cz cast Proc uplne dole.
M77i78l82a14n 23V37a56l16á11š54e30k
Nejhorší vynález poslední doby -elektromobil
Z63d34e98n16ě38k 38M83o44r78á65v24e80k
Je to vynález starší než spalovací motor (asi o 50 let).
R34a72d43e35k 93P64a61n47c30h77a22r48t16e72k
to říká každý, kdo má mozek v hlavě
M51i96k28u53l53á19š 20K91a58l25i10n10a
EU tou zelenou cestou likviduje i svůj těžký a lehký průmysl.
Ale ať žijí socialisti!
Největší sranda je jak říkaj, že se k nám ostatní země přidaj až uvidí jak to tu máme krásně čisté, jen neříkají kde budeme vyrábět.
V59l40a59d31i13s63l97a57v 41B79u12r61y50š49e17k
my se přidáváme k ostatním zemím, tam likvidují průmysl ještě víc než my, my ho tady likvidujeme málo, podle toho to tady taky vypadá
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...