Diskuze
Legendární škodovka pojede Dakar. Podívejte se, jak trénuje
Děkujeme za pochopení.
V80o44j76t90ě69c70h 48R80y54b26á72k
To je kára panečku. Tuhle kategorii bych rád sledoval v TV, snad budou alespoň sestřihy. To bude pokoukání.
M90i81r24o67s75l39a51v 71S22t22e88i14n14e26r
Konečně nějaký dobrodruh,
embéčko bylo zastaralé už když přišlo do výroby. Jenom amatér může táhnout chladící vodu po celém altánku až dopředu. Rozložení váhy bylo opravdu dobrodružné. V kategorii veteránů bude ale jistě spolu se Simcou 1000 a Záporožcem přitahovat zájem diváků.
Hlavně, vzadu vestavět velká světla! a spoiler! V metle jistě zajímavé.
P87e93t35r 94K77ů65l25a
Achjo chlape, že Vy máte vždycky chuť zúčastnit se každé diskuze a v ni interpretovat svoje plky a všelijaké vzpomínky, kolikrát naprosto vytržené z kontextu.
A29n67t37o29n61í81n 18B60ů81z15e20k
Já teda nevím, ale vstřikování tam nikde nevidím. Pouze 2x karburátor weber. Motor a celé auto je postaveno dle specifikace 130 LR. Nejdříve si o tom něco nastudujte a pak komentujte.
B66ě33l81a 79H60o34r86á39k40o67v55á
Uvařit 12,5 litrů vody v chlazení se při správné funkci termostatu a pumpy a ventilátorů jen tak nedá.
P71a86v53e81l 54O54b59d47r17ž48á64l61e56k
Ona tahle "známá nemoc" Škodovek 742 mezi lidmi vznikla tím že teplotní spínače sahary byly do roka mrtvé u 99% aut a majitelé to neřešili (pravda, ono nebylo moc jak, mimo zavedení ručního ovládání - náhradní díl nebyl a výměna byla obtížná).
Druhá věc je právě ten obrovský objem chladícího média, kdy u motoru už voda vařila, kdežo vpředu u chladiče ještě ne.
J39o56s77e68f 63Č61i39h82á93k
Je sranda číst diskuse jak je to zbytečné, jak nemají šanci, udělají ostudu atd.. Jsou lidé, kteří mají sen či cíl, který si chtějí splnit a jsou lidé, kteří dřepí doma u televize, počítače jen hloupě tlachají a své sny či životní cíle dávno vzdali.
M61a22r64t42i17n 98K62u15d31r67n12a
Tak nejak jsem smysl tohoto zavodu nepochopil a tedy ani motivaci tech, co to jedou. Podle me to stoji hodne penez a nic z toho.
V11o70j35t49ě13c56h 27R74y77b37á72k
Já to chápu, prostě se v klasice projet po trase nejslavnějšího závodu s tím, že to dám. Já třeba nechápu, proč lidé kouří. Cpou peníze továrnám na smrt. tohle je opravdu k nepochopení. Ale sportovcům všeho druhu rozumím, je to druh aktivity a chtějí něco dokázat. Dokonce i rozumím bijcům z MMA. Je to taky sport, férovka se kterou lezou do ringu oba.
P77e91t94r 27J42e98d25l94i38č62k68a
Naše 120 taky vařila. Podle mýho byl problém v technologicky odbytým systému. Hadice napojený na hrubý trubky, zavzdušňovalo se to. Bubliny se dostaly do vodní pumpy a tím pádem přestala cirkulace přes chladič. Ten byl studenej, motor vzadu přehrátej, tím pádem samozřejmě nespínal na chladiči ventilátor. Proč taky, voda v něm byla studená.
B73ě23l70a 69H11o55r17á25k90o33v56á
U mé 120LS stačilo vytočit motor na 4 tisíce otáček a bublina u termostatu utekla, ten otevřel a nebylo potřeba ani zastavit. Bublina v pumpě mne tenkrát nenapadla.
J16a40c95o60b 20D26v33o48r86a50k
A to pojede nejakej sranda zavod, ne? Tohle prece nemuze nicemu konkurovat 藍藍藍藍
T74o88m85a57s 73K32r29e57j85z67e47k
Tahle diskuze je na 100pro magnet pro automechaniky. Jednoho sikovneho hledam. Jsem z Praha Vychod. Ozvete se prosim pripadne na Tomas@dimensions.cz, dik!
M33i55c92h84a97l 76K52o52l76á94ř
Dneska je moderní vzít starou rachotinu, vytyčit si snový cíl, dát tomu nálepku "Trabant kolem světa" nebo "Tatra kolem světa" nebo "Škodovka na Dakar" a sbírat palce na sociálních sítích.
M86i80r49o11s51l27a25v 25S32i94n40d50e19l13a45r
Tak mate krásnou možnost to vše ignorovat :)
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...