Diskuze

Legendární škodovka pojede Dakar. Podívejte se, jak trénuje

Na startu dakarské rally potkáte nejrůznější dobrodruhy. Jedni s totálním zatemněním jedou za hranou rizika od startu do cíle, pokoušejí přízeň štěstěny a jedou „na bednu“, na opačném konci jsou výletníci, kteří si přijeli splnit sen a „přežít“. Ondřej Klymčiw je někde mezi nimi, teď na sebe ovšem vzal roli největšího romantika.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je kára panečku. Tuhle kategorii bych rád sledoval v TV, snad budou alespoň sestřihy. To bude pokoukání.

1 0
možnosti
Foto

Konečně nějaký dobrodruh,

embéčko bylo zastaralé už když přišlo do výroby. Jenom amatér může táhnout chladící vodu po celém altánku až dopředu. Rozložení váhy bylo opravdu dobrodružné. V kategorii veteránů bude ale jistě spolu se Simcou 1000 a Záporožcem přitahovat zájem diváků.

Hlavně, vzadu vestavět velká světla! a spoiler! V metle jistě zajímavé.

0 4
možnosti
PK

P87e93t35r 94K77ů65l25a

16. 8. 2020 11:09

Achjo chlape, že Vy máte vždycky chuť zúčastnit se každé diskuze a v ni interpretovat svoje plky a všelijaké vzpomínky, kolikrát naprosto vytržené z kontextu.

1 0
možnosti
AB

Já teda nevím, ale vstřikování tam nikde nevidím. Pouze 2x karburátor weber. Motor a celé auto je postaveno dle specifikace 130 LR. Nejdříve si o tom něco nastudujte a pak komentujte.

0 0
možnosti
BH

Uvařit 12,5 litrů vody v chlazení se při správné funkci termostatu a pumpy a ventilátorů jen tak nedá.

1 0
možnosti
PO

Ona tahle "známá nemoc" Škodovek 742 mezi lidmi vznikla tím že teplotní spínače sahary byly do roka mrtvé u 99% aut a majitelé to neřešili (pravda, ono nebylo moc jak, mimo zavedení ručního ovládání - náhradní díl nebyl a výměna byla obtížná).

Druhá věc je právě ten obrovský objem chladícího média, kdy u motoru už voda vařila, kdežo vpředu u chladiče ještě ne.

2 0
možnosti
Foto

Je sranda číst diskuse jak je to zbytečné, jak nemají šanci, udělají ostudu atd.. Jsou lidé, kteří mají sen či cíl, který si chtějí splnit a jsou lidé, kteří dřepí doma u televize, počítače jen hloupě tlachají a své sny či životní cíle dávno vzdali.

5 0
možnosti
MK

Tak nejak jsem smysl tohoto zavodu nepochopil a tedy ani motivaci tech, co to jedou. Podle me to stoji hodne penez a nic z toho.

0 3
možnosti
Foto

Já to chápu, prostě se v klasice projet po trase nejslavnějšího závodu s tím, že to dám. Já třeba nechápu, proč lidé kouří. Cpou peníze továrnám na smrt. tohle je opravdu k nepochopení. Ale sportovcům všeho druhu rozumím, je to druh aktivity a chtějí něco dokázat. Dokonce i rozumím bijcům z MMA. Je to taky sport, férovka se kterou lezou do ringu oba.

2 0
možnosti
PJ

Naše 120 taky vařila. Podle mýho byl problém v technologicky odbytým systému. Hadice napojený na hrubý trubky, zavzdušňovalo se to. Bubliny se dostaly do vodní pumpy a tím pádem přestala cirkulace přes chladič. Ten byl studenej, motor vzadu přehrátej, tím pádem samozřejmě nespínal na chladiči ventilátor. Proč taky, voda v něm byla studená.

2 1
možnosti
BH

U mé 120LS stačilo vytočit motor na 4 tisíce otáček a bublina u termostatu utekla, ten otevřel a nebylo potřeba ani zastavit. Bublina v pumpě mne tenkrát nenapadla.

2 0
možnosti
JD

A to pojede nejakej sranda zavod, ne? Tohle prece nemuze nicemu konkurovat 藍藍藍藍

2 3
možnosti
PJ

Prostě výzva, jestli dojede :)

2 0
možnosti
Foto

Tahle diskuze je na 100pro magnet pro automechaniky. Jednoho sikovneho hledam. Jsem z Praha Vychod. Ozvete se prosim pripadne na Tomas@dimensions.cz, dik!

0 0
možnosti
MK

Dneska je moderní vzít starou rachotinu, vytyčit si snový cíl, dát tomu nálepku "Trabant kolem světa" nebo "Tatra kolem světa" nebo "Škodovka na Dakar" a sbírat palce na sociálních sítích.

2 5
možnosti
MS

Tak mate krásnou možnost to vše ignorovat :)

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!