Diskuze
Jak se starat o turbomotor? Důležitá je častá výměna oleje a filtru
Děkujeme za pochopení.
T45o46m69á78š 93K96n45a56i83f88l
Ten článek vypadá, jako by ho někdo překládal z čínštiny... a to ještě google translatorem.
A74r31t72u18r 45N82o39v40a15k
Asi tak nejméně 10 let mají všechna slušná auta automatické dochlazování turba pomocí elektrické pumpy i po vypnutí motoru. Takže se o turbo stará řídící jednotka a ne řidič.
V38l61a16d26i56s59l79a69v 76B68u71r89y86š65e74k
pokud turbo je chlazený vodou, což jistě všechna turba co jezdí nejsou
I25v80o 17J24a62n25á14č30e69k
Ach jo, zase ty obecné nesmysly o časté výměně oleje a ještě horší o tom filtru sání vzduchu. Ach jo...
V77l72a84d74i82s79l87a29v 96B57u40r39y39š30e22k
naopak, častá výměna oleje životnost motoru prodlouží, starý olej nedokáže už tolik rozpouštět karbon a ten jak se začne v motoru hromadit, tak nic dobrýho nepřinese, naopak většina věcí tam je blbost, vzduchovej filtr pokud se mění po 50 tisíci kilometrech, tak to obvykle stačí a na turbo vzduchovej filtr nemá žádnej vliv, pokud tedy není děravej
J28i24ř36í 68S87c21h98m87i64d96t
Tak já jsem se o turbo postaral tak, že jsem si koupil auto bez turba a tím mám jedním šmahem vyřešeny všechny výše zmíněné problémy.
D91u63š75a25n 76V89e33s40e45l48ý
Už to pchaju všade.Stare atmosfericke motory dali mimo hru koli emisiam. To iste auto s motorom s turbom plus 3 tisicky EUR.
M74i15c86h95a79l 52F91r38ý35d44a
Článek psal očividně někdo, kdo o konstrukci automobilů alespoň něco ví. Takových je ale výrazná menšina.
Pane Dvořáku, k autorovi běžte do učení nebo si od něj nechte ty své výtvory alespoň kontrolovat. Neměl by to být problém, vždyť jste jedna redakce.
Ale vlastně problém to bude, a veliký, protože vy jste její šéf. Tak zase nic...
P84e60t93r 94Č48e87r44m42á58k
Bohužel přesně naopak - článek poskládal amatér co se vůbec neorientuje v problematice a jen poskládal obecné teze a přidal pár hospodských nesmyslů. Je fakt že s místnímy autory si sice můžou podat často ruce, ale přecejenom..
P77e83t29r 76Č89e26r21m13á30k
Škoda toho amatérismu autora... Turbo je součástí nikoliv většiny ale všech downsizingových motorů - právě to a přímé nebo hybridní vstřikování z nich dělají downsizingový motor, neexistuje downsizingový motor bez přeplňování.
Dále jiný než syntetický motorový olej dnes v běžné nabídce prakticky neexistuje, takže to je vcelku zbytečná poznámka značící že někdo žije v době kdy hospodští rádci rozlišovali viskozitu termíny plná/polo/minerál...
No a poslední poznámka - výrobci nestanovují žádné prodloužené intervaly výměny oleje ale variabilní, prodloužené jsou leda intervaly servisních prohlídek...
O67n16d97r93a 80K38ř53i18v48s72k17ý
No nevím, ale ještě loni byly v nabídce motory 1.0 55kw (fabia bez turba), nebo Peugeot 1.2 61kw, Dacia 1.0 50kw.... Takže u všech to turbo jistě není
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...