Diskuze
Ojetiny nad 200 tisíc: Devět z deseti automechaniků doporučuje Octavii
Děkujeme za pochopení.
J37a65n 30V80a90š22á51t54k90o
Devět z deseti má furt servisu nějakou oktávii, takže už umí opravit poslepu. Hyundai se mechanikovi jen tak nedostane, protože se u něj jenom mění olej a filtry.
R65o68m50a47n 12H88o47k52y20n20á61ř
Skvělý článek, konečně, díky za něj. A co třeba porovnání s focusem, aurisem, civicem, meganem a dalšími francouzy? Nebo o třídu výš a dva roky starší konkurence?
M73a37r80e55k 29J37a48n33e33č33k74a
Poslední spolehlivá Škodovka byla Felicie, protože, co ve Škodovce není, to se nemůže pokazit To je důvod, proč je mechoši mají rádi, opravují je totiž často a díky tomu už ví, kam u nich šáhnout a co za další díl rovnou zase objednat
D49a56v50i31d 11H27o47l86m35a17n
To jsou stále Ti samí automechanici, co tvrdí, že u Renaultů Thalie je problém koroze karoserie a výfuk? Tak to pak jo. To jsou Ti praví odborníci...
D32u51š73a57n 20N67o72v76á27k
9 z 10 nejsou automechanici, ale ovce opravující koncern, spíše výměňáři. Taky to v servisech vypadá. Kvalitu aby pohledal.
M75a72r90e36k 63J38a48n35e70č83k13a
Kdo něco uměl, šel dělat raději na sebe, tak se není čemu divit.
J30i66ř60í 90H29a93v95á80č86e30k
I30 prohrává, protože ji trápí TPMS senzory, který si v dílně opravis sám za tisícovku, zatímco vyhrává Octavia s vadnymi EGR ventily :-))))
S14t32a84n54i51s85l16a96v 19K69r74e55j16c56a11r
Osobně by mne zajímalo něco jiného. Jak se liší poruchovost vozidel vyrobených v ČR Jak se liší poruchovost automobilů z TPCA -Hyundai - Škoda Jsou lepšími řemeslníky kolínáci, boleslaváci nebo nošovičáci Srovnejte si nabídky ojetin v autobazarech s poukazem prvního majitele. Zatím v ČR nejde srovnávat Dacii s Ladou Žiguli dvacátého prvního století. Nejsme v době husákovského socialismu, kdy nic jiného nebylo k mání. Za většinu problému ale si může vlastník a majitel řidič vozidla. Otázkou také může být kvalita subdodavatelů jež díly automobilkám dodávají.
O29n86d91ř62e91j 75B13u31r85e64š
Nevíte někdo jaké jsou zkušenosti s 1.8tsi? Spolehlivost, výkon, spotřeba ...
Š89i82m38o26n 70M91a88r95t71y49n16e80k
Z motorů 1,2 TSI, 1,4 TSI a 1,8 TSI je jen 1,8 TSI asi největší průšvih. Nejen, že má problémy s rozvody také , k tomu praskání skříní turba a především má problém s nevhodnou konstrukcí pístů a pístních kroužků (tato konstrukční vada způsobuje zvýšenou spotřebu oleje a je odstranitelná pouze kompletní rozborkou motoru s výměnou pístů a ojnic).
Výkonově je na tom dobře, na rozdíl od 1,4 TSI je na něm znát zátah turba až do vyšších otáček.
A se spotřebou počítat tak kolem 7 – 8 litrů při normálním používání, pod 6 litrů se reálně nedostaneš (pokud nepojedeš eko-soutěž).
F21i51l41i37p 61Z23á37v73o60d14n88ý
Mě by zajímalo, proč s Hyundai i30 z roku 2016 někdo jezdí k nezávislému mechanikovi, když je to auto ještě do roku 2021 v záruce.
Š70i73m19o87n 34M38a37r29t62y68n85e95k
A proč ne? Když výměna oleje v autorizáku stojí 6500,- a jinde jí udělají za 2500,-. Navíc v mém případě mám autorizák 70 km daleko a servis, který je minimálně stejně kvalitní mám 5 km daleko.
P33e67t92r 98P82o66s19p84í60š50i47l
Jasně, že se automechanikům oktávky líbí. Taky ji nejlíp znají. A jejich přání by bylo, aby všichni měli stejnou, aby měli jednodušší práci. Věřím, že je jim oktávka sympatická, jezdí jich hodně a už vědí kam sáhnout.
P30e63t24r 88P93a21u14l84u92s
Mechanik doporucuje leda auto, ktery bude mit casto na dilne :-)
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!