Diskuze
Designér musí stále popichovat inženýry, říká tvůrce interiérů škodovek
Děkujeme za pochopení.
M50i63c26h50a65l 28F26r94ý42d89a
Každý designér by měl v prvé řadě u všech svých výtvorů určených pro seriovou produkci dbát na funkčnost. Estetické vnímání je záležitost ryze subjektivní, ale funkčnost je proti tomu zcela zásadní záležitost. K čemu je krásnej čudlík, když se nedá uchopit? K čemu je pěkně tvarovaný a líbivě umístěný display, když se blbě leskne? K čemu je u auta pro mladou rodinu klika zadních dveří vysoko umístěná (schovaná) mezi oknem a c sloupkem, když na ní nedosáhne 4 leté dítě?
M19a45r55e28k 91H60r50u60b38y
Je mi jasne, ze interier delal designer a ne inzenyr.
Kohokoli s technickym myslenim by okamzite napadlo, ze leskle plochy budou za slunecnych dni oslnovat.
V94l35a74s37t15i54m86i35l 21P32ř95í46k82a24z27s49k94ý
Moderní interiéry typu spacák = nohy stísněné obřím středovým tunelem, jsou příšerné. Kdo kdy přišel na to, že řidič chce být obestavěný ze všech stran jak ve stíhačce, ten by zasloužil nakopat
D93a67n44i55e43l 69K75r98o73c
To se při navrhování palubní desky v nové oktávii fakt inspiroval u Hjondé ?
P50e93t72r 91A47g20u75l45á78r
Já osobně mám ovládání volantem/dotykáčem ve Škodovce daleko radši, než ovládání v Mercedesu. Ve škodovce jsem schopen na volantu po pár pohybech zvolit skoro všechno co potřebuji, především volat a adresu do navigace si zadám na dotykáči. V Mercedesu se musím při zadávání adresy ukroutit kolečkem a na panel musím koukat daleko déle než je potřeba. I zoomování bez dotykáče je otrava a návrah do 20. století.
P24e87t87r 44A21g41u89l83á20r
Jestli dělal sedačky do Octavie RS III 2017/2018 tak dík. Jsou super. Mám už neřešitelný problém se zády a v mnoha i mnohem dražších autech mne záda bolí. V těchto sedačkách můžu ujet najednou 1000km, vystoupím jsem úplně v pohodě a o zádech nevím.
V92á19c35l31a37v 77S96v65o82b25o82d61a
Hele designére interiérů, uvědomte si pane, že dotykáč na všechno je totálně špatně, zkuste si to auto pak používat, ne ho jenom nakreslit, díky.
V44á13c61l16a58v 56P13a64v58e58l81e88k
Zajímalo by mne na jakých drogách designeři interiérů jedou, když si myslí, že je pro řidiče nejlepší co největší dotykový panel, že ovládací prvky na volantu nahradí dotykové plochy, že používají lesklé plochy kde je vidět každý dotyk a smítko prachu... Auto, kde se praktičnost a užitná hodnota vytrácí a je nahrazena jakousi pseudovizí o sci-fi budoucnosti. Ono to auto skvěle vypadá ve vitríně, ale to je tak vše.
J48a29n 66Š93m93u81c36r
vždy ho řešil v technických souvislostech a jeho funkčnost pro něj byla stejně důležitá jako vzhled samotný
Tak proč všude ty dotykové panely?
J59a62n 26K58a87v59a13n
No, to je hezké tvrzení, ale je to blbost. Většinou inženýři musí vysvětlovat základní fyziku designerům. Jinak jsem seděl v nové octavii a tedy ergonomicky je ta starší lepší, tolik k designu.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Financial Controller (A12540)
AURES Holdings a.s.
Praha