Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

KOMENTÁŘ: Emisní šílenství udělalo z malého suzuki investiční bombu

V Bruselu o fyzikálních zákonech hlasují, teď zas ověřují ekonomická pravidla pokusem. V nejnovější lekci zjišťovali v praxi funkčnost zákona nabídky a poptávky. Když je něčeho málo, cena tomu stoupá. Prďácký teréňáček Jimny ovšem trh doslova pobláznil. Kdo ho náhodou sehnal, má poklad, který prodá skoro za dvojnásobek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JU

normální lada niva

0 0
možnosti
SN

Potkal jsem v životě uz dva majitele tohoto vozu a oba to byli mega idiøti.

0 0
možnosti
MP

Lidi mají spoustu volných peněz, tak koukají kam investovat. Vyrábět malý teréňák ale zatežuje i samu automobilku. Moc to nehodí, zatěžuje to dealery, co z toho mají malou provizi a starost o servis, který taky moc nenese...

0 0
možnosti
JS

Tak ještě na výrobní lince natočí 200 kilometrů a prodají to do bazaru za dvojnásobek. A to se hned vyplatí! ;-D

0 0
možnosti
RS

Já myslím, že by všichni, co hlasují za podobné nesmysli, by neměli mít právo užívat dané výrobky. Třeba člen komise EU by mohl mít pouze e auto nebo max 1l benzín. Jak soukromé tak služební auto.

6 0
možnosti
JS

Hmm, Porsche Taycan bych (být hlasujícím) bral bez váhání.

0 0
možnosti

Investiční bombu z toho dělá leda nedostatečná kapacita výroby, jinak si nikdo nebude kupovat ojetý kus za více než kolik se dá objednat nový. A že je jen dvoumístný je ten nejmenší problém - to byl reálně i ten normální, víc lidí by v tom vezl leda blázen.

3 0
možnosti
JS

Navíc, když za 700-800 je k dispozici nový Renegade s dvoulitrovým Multijetem.

1 0
možnosti
JZ

Ať do toho fouknou elektromotor a dají exkluzivně do evropy. Sníží si tím emise a prodeje určitě budou. Minimálně jako stylovečka do města (offroadovani by se zvýšenou vahou z baterek byl asi problem), alternativa k Hondě e. No a tím, že si zlepší CO2 karmu, budou moct prodávat i pár těch atmosfér.

1 0
možnosti
VR

Jeden z posledních pravých tereňáčků. Dnes i Defender má samonosnou karoserii, ne rám. Krátký rozvor - nezůstane viset za břicho atd.

5 0
možnosti

Nevím no, když by se to auto používalo pro co je určený, proč ne. Ale většina lidí si to kupuje jako stylovku, což je pěkná pitomost. Nejede to, žere to, je to hlučný, má to nic moc jízdní vlastnosti a mizernou pasivní bezpečnost. A tohle nám ta zlá EU zakázala, katastrofa. Já teda po tomhle autě brečet nebudu.

2 4
možnosti
Foto

Ano, ta zlá EU, protože té do toho, co kdo vyrábí a prodává vůbec nic nemá být, je to čistě volba každého z nás, co si koupí a bude užívat.

3 1
možnosti
PM

Tak tohle se mi naposled stalo před 30 lety s Favoritem. Koupil jsem ho nový za 92 tis., a po roce a 20 tis. km jsem ho prodal za 130 tis. Kčs :-)

2 0
možnosti
PK

Neni to náhodou reklamní článek na AAA auto praha / Mototechna??? Protože, jinak nechápu peoč někdo píše takovouhle blbost o cenách.:-P

5 0
možnosti
Foto

To není blbost, to je fakt, který způsobila EU svou imbecilní emisní politikou. A Jimny nebude jediný, v současné době se už takřka nedá koupit auto s pořádným motorem. Nejspíš začneme tahat z kopřiv auťáky, které jsme tam před léty strčili.

2 3
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...