Diskuze
KOMENTÁŘ: Emisní šílenství udělalo z malého suzuki investiční bombu
Děkujeme za pochopení.
S60t25a57n46i10s13l83a56v 17N92ý91v66l94t
Potkal jsem v životě uz dva majitele tohoto vozu a oba to byli mega idiøti.
M17a25r43t43i50n 53P43r79a42v24d20a
Lidi mají spoustu volných peněz, tak koukají kam investovat. Vyrábět malý teréňák ale zatežuje i samu automobilku. Moc to nehodí, zatěžuje to dealery, co z toho mají malou provizi a starost o servis, který taky moc nenese...
J16i16ř26í 33S44c95h35w83a41c52h
Tak ještě na výrobní lince natočí 200 kilometrů a prodají to do bazaru za dvojnásobek. A to se hned vyplatí!
R29a44d20i45m 62S32v33o43b96o31d11a
Já myslím, že by všichni, co hlasují za podobné nesmysli, by neměli mít právo užívat dané výrobky. Třeba člen komise EU by mohl mít pouze e auto nebo max 1l benzín. Jak soukromé tak služební auto.
J93i66ř91í 52S69c45h87w87a61c17h
Hmm, Porsche Taycan bych (být hlasujícím) bral bez váhání.
P28e10t46r 39Č93e86r60m21á20k
Investiční bombu z toho dělá leda nedostatečná kapacita výroby, jinak si nikdo nebude kupovat ojetý kus za více než kolik se dá objednat nový. A že je jen dvoumístný je ten nejmenší problém - to byl reálně i ten normální, víc lidí by v tom vezl leda blázen.
J66i18ř34í 51S86c79h32w97a86c30h
Navíc, když za 700-800 je k dispozici nový Renegade s dvoulitrovým Multijetem.
J20o46s45e91f 19Z22d48r34a79h74a60l
Ať do toho fouknou elektromotor a dají exkluzivně do evropy. Sníží si tím emise a prodeje určitě budou. Minimálně jako stylovečka do města (offroadovani by se zvýšenou vahou z baterek byl asi problem), alternativa k Hondě e. No a tím, že si zlepší CO2 karmu, budou moct prodávat i pár těch atmosfér.
V46l94a79d45i11m44í73r 15R67o45z71e31h85n64a91l
Jeden z posledních pravých tereňáčků. Dnes i Defender má samonosnou karoserii, ne rám. Krátký rozvor - nezůstane viset za břicho atd.
M68a24r14t72i46n 46Š10ť66a50s69t81n17ý
Nevím no, když by se to auto používalo pro co je určený, proč ne. Ale většina lidí si to kupuje jako stylovku, což je pěkná pitomost. Nejede to, žere to, je to hlučný, má to nic moc jízdní vlastnosti a mizernou pasivní bezpečnost. A tohle nám ta zlá EU zakázala, katastrofa. Já teda po tomhle autě brečet nebudu.
V37l27a55d62i79m46í59r 29Š22ť53a16s85t45n58ý
Ano, ta zlá EU, protože té do toho, co kdo vyrábí a prodává vůbec nic nemá být, je to čistě volba každého z nás, co si koupí a bude užívat.
P29a84v47e25l 59M37e26n52č33í29k
Tak tohle se mi naposled stalo před 30 lety s Favoritem. Koupil jsem ho nový za 92 tis., a po roce a 20 tis. km jsem ho prodal za 130 tis. Kčs
P17e38t23r 45K38u39č75e28r36a
Neni to náhodou reklamní článek na AAA auto praha / Mototechna??? Protože, jinak nechápu peoč někdo píše takovouhle blbost o cenách.
V46l86a22d82i91m84í36r 44Š78ť25a18s27t36n86ý
To není blbost, to je fakt, který způsobila EU svou imbecilní emisní politikou. A Jimny nebude jediný, v současné době se už takřka nedá koupit auto s pořádným motorem. Nejspíš začneme tahat z kopřiv auťáky, které jsme tam před léty strčili.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...