Diskuze
Vyjedeš, nabouráš. Nejvíc nehod se stane do tří minut po vyjetí
Děkujeme za pochopení.
P43a21v22e35l 19K46u11d70r22n84a
Mam to jinak. Prvnich 8 a pul hodiny byva vetsinou bez problemu, hodne ale zalezi na zraku, odpocatosti, pocasi, viditelnosti, atd. Okolo desate hodiny jizdy se uz projevuje velka unava a pres 12 hodin uz mi regenerace trva +/- 3 dny. Nejhorsi je navrat z Rotterdamu pri nocnim snezeni, nebo mrznoucim desti. V NL a D to jeste jde, to je jen unava pro oci. Ovsem pred Ustim nad Labem clovek musi zbystrit vsechny smysly, protoze na opravovanych usecich v CR v noci muze ocekavat cokoliv a co tam je nekdy k videni, je spise obecne ohrozeni.
J19i10n76d92ř70i93c50h 92K24o25h37o51u89t
A proto se začínají prodávat elektroauta s krátkým dojezdem
J57i13ř94í 43S58c45h64w84a25c72h
Jakože jejich doba dojezdu je výrazně kratší než tři minuty?
J32a97r72o94s97l77a28v 81T22o51m12a84n
No nwm jezdím denně a naposledy boural v roce 1996...
I36g24o61r 43G62o15t95t22w89a28l91d
To je stejné jako s pitím alkoholu. Jsem 20 let abstinent a stejně denně vypiji průměrně jeden půllitr. Za mě si někdo dává vydatně do nosu, za Vás zase někdo vydatně bourá :-)
J32a68n 31D33l20o10u97h29ý
no zejména teď ráno s rouškou na hubě a zamlženými brýlemi...
L29a61d23i88s22l57a32v 18K73a57l62o90u18s
M.j. celosvětové laboratoře zjistili, že nejhorší je srážka s blbcem.
J58i42r56i 73T10o12m35a50s
Tak u mne to sedí na 100%. Jednou jsem nabral kolečko s pískem, které mi postavili za zadek a jednou parkovací zábranu na sousedním parkovacím místě. Vše do 10 vteřin od nastoupení do auta. Jinak jsem nehodu neměl.
I19g10o60r 57G92o85t85t27w57a27l35d
Mám to podobně. Až na jednu výjimku před dávnými lety ještě s "mokrým" řidičákem do mě akorát nacouval jeden borec na parkovišti, ještě jsem ani nestihl otočit klíčkem v zapalování.
J80a72k36u15b 45F41e30i81f10a89r
Tak to je v pohodě, já než se po nastartování se svoji novou oktávkou rozjedu, tak ty tři krizové minuty jsou pryč
J92a93n 70S61v13a28t58e49k
Ty prví 3 minuty absolvované v zastavěné oblasti zní jako celkem logický možný důvod zvýšení rizika nehody. Podívali se vědci i na to, jak dlouho trvá statisticky nejčastější doby jízdy do práce? Jestli to náhodou není cca hodinu. Většinou totiž lidé jezdí za prací buď v rámci svého bydliště nebo z místa s menší hustotou osídlení do míst s větší hustotou osídlení (do měst). A tam (v blízkosti cíle cesty) je opět vyšší pravděpodobnost střetu s jiným účastníkem silničního provozu...
P10e88t15r 28K87n13ě12b65o78r42t
Tak je to logický. Třeba než se odmlží přední sklo.
P19e75t23r 84H97o62f79m91a17n95n
U mé ženy 'to' začíná už vycouváním z garáže. Když se jí to povede, s velkou pravděpodobností nenabourá dříve, než má zase zajet dovnitř.
P92e50t82r 22B51á52č23a
ano i tohle ma u nas ridicske opravneni, pak se porad vsichni divi...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...