Diskuze
Nová Škoda Fabia dorazí příští rok. Nechali jsme si ji namalovat
Děkujeme za pochopení.
J14a88n 93E48n39t23e97r
No doufejme, že realita bude lepší, než ta malůvka od profesionálního matlala ...
M17a56r39t45i58n 93K18o87n56e61č46n69ý
Fabia s atmosférickým motorem s nepřímým vstřikem mě smysl dává. Pokud bych to auto používal jen na dojíždění do práce a na nákupy, a chtěl bych ho používat nejméně 10 let, s co možná nejmenšími náklady na provoz údržbu, tak určitě ano
M48a25r44t48i54n 78K63a27r41á10s34e35k
No jako jo, ale ty 1,0 mpi jsou uz extrem....
P92e13t91r 44B91á38č32a
Kdyz je to tak skvely auto jak rika pan sef, proc v nich zadni papalasi nejezdi?
Ze by to bylo tim, ze jsou to jen hloupy kecy a auto je pro klasicky vesnicky prumeraky, kteri jsou vkolone vzdy ti prvni?
J58i94n89d41ř83i13c57h 81L72n54ě46n24i12č85k50a
Proč tím nejezdí papaláši? Protože třeba žádní papaláší nejezdí auty z tohoto segmentu?
Jinak Fábie je skvělé auto pro jednotlivce, případně pár, v kombíku navíc vyloženě praktické. A s TSI motory (70 - 81 kW) při své hmotnosti rozhodně brzdou provozu není. Aspoň ne vinou auta.
O78d14s89t67r28a14n85ě74n55ý 15U20ž17i10v14a94t22e69l
Š69i52m34o12n 64M50a31r80t54y86n62e19k
Ano, motor s výdrží půl milionu km v autě, které za život najede tak 200 tis. km a se spotřebou o třetinu větší než moderní motory - fakt super.
A32n64t52o34n87í53n 33S19e27b71e29r43a
"Za auto, které vypadá jako SUV"
:-D
Jo než užitečný kombi, tak raději připaltí 80 tisíc a budou mít auto s menším kufrem, které jen vypadá jak SUV a podvozek bude mít stále z Pola. Tak to na čechy sedí :-D
P72e94t57r 77B77á42č76a
tak ono o te uzitecnosti kombi, kdy 3/4 lidi vozi 90% casu vzduch by se taky dalo polemizovat.
M12i35r27o96s32l41a87v 91H94r86a51d57e79c17k68ý
Abyste si nemysleli, že jen tak plácám, tak s autem jsem najezdil +/- 40 000km. Kombíková Fábie byla koupena primárně pro provoz ve městě, ale jednou za čas se s ní muselo vyjet dál (nebylo zbytí)... Po těchto zkušenostech pro rodinu v žádném případě nedoporučuji. Nejenom, že jsem se mačkal pod volantem a roh středového tunelu mi tlačil do holeně, zároveň jsme s "kolegou" spolujezdcem do sebe neustále naráželi lokty a rameny - pěkně protivné, pořád jsme nevěděli, kam si dát ruce. Dozadu se šoupnout člověk nemohl, protože cestující vzadu by přišel o nohy... Abych jen nehanil, za dobu 7let nebyla na autě jediná závada...
Osobně preferuji větší auta i pro provoz ve městě (rodinka). Za tuto cenovku se nechá pořídit 2roky stará Octávie a určitě bude sloužit lépe...
Resumé: Auto do města pro 1-2lidi úplně v pohodě. Za cenu 280 000Kč v základu bych se přikláněl k zánovní ojetině nebo předváděčce... Kdo plánuje tu a tam výlety s rodinkou, doporučil bych ještě 2. větší auto nebo rovnou velké auto... Z pohledu důchodce bych tolik peněz za takové auto také nevyhodil.
Š45i97m29o96n 33M89a74r90t54y72n13e75k
Ano a je to opět o tom, že někdo chce využívat fabii kombi jako plnohodnotné rodinné auto (a to skutečně není a ani si na to nehraje) a pak nadává, že to je malé auto.....
A jen dotaz za těch 280 tis. koupíte jaké auto vhodné auto pro rodinu jako předváděčku?
P53e85t13r 67H48a54v79l84í28č16e22k
Je to mimo téma, ale chtěl bych si pořídit Hondu Jazz. Máte někdo zkušenosti?
O94d40s40t51r40a85n52ě98n96ý 69U73ž40i17v44a28t73e62l
A36d43a71m 33F29a64r43i16n90i29c
Vi nekdo kde v CZ se vyrabi baterky anebo kde se budou vyrabet baterky vhodne do el. aut?
H13o13n10z31a 49T39a85r
Hyundai kompletace akuboxu pro Kona EV (Ostrava Mošnov)
Škoda Auto kompletace akuboxu pro plug in hybrid SUPERB iV
LG Chem, Polsko
SK Innovation, Madarsko
Samsung SDI, Madarsko
Northvolt Ett, Švédsko
Contemporary Amperex Technology Limited, Nemecko
He3da ČR (manipulační technika ,stacionární energeticka uložiště )
InoBat Slovensko (ve výstavbě )
P66e91t48r 43M15i11c73h15a15l79č54á94k
Všechna česká auta jejichž název začíná na "f" jsou fuj
M32a30r80e26k 58J83a43n87e75č74k95a
Tak třeba Felicia je jediná Škodovka, na kterou vzpomínám v dobrém. Tohle byla poslední nezmar Škodovka, kterou zastavila pouze rez
M44i48r65o49s95l96a48v 33H10r31a21d61e80c24k91ý
Základní cena Fábie činí 280 000Kč - motor 1.0MPI 44 KW. S motorem 1.0 TSI 70KW už je cenovka 350 000Kč (za nějaké skladové vozy zaplatíte možná o trochu méně). Osobně jsem několikrát řídil Fábii s TSI motorem, to auto absolutně nepobírá rozjezdy z nížších otáček, zpomalíte (odhadem) na 20km/h a musíte tam dát 1. rychlostní stupeň, jinak se to auto zadusí, to jsem ještě neviděl... Nevěřili byste, kde všude po městě budete muset dávat za 1... Je to dost protivné, takže auto musíte pořád držet v otáčkách a řadit... Jízdní vlastnosti se od 1. generace nezměnili, auto se na drobných nerovnostech chová jako koza - poskakuje, hopsá, přijde mi to trochu nebezpečné. Za ty peníze si pořizujete auto, ve kterém se budete vpředu ve dvou lidech mačkat, když za vámi sedí ještě 2 lidé, budete se muset uskromnit a šoupnout se dopředu - vím z vlastní zkušenosti - mimochodem, nejsem žádný cvalík. Pro mě je auto na delší cesty nepoužitelné i ve verzi kombi, zavazadelník možná stačí, ale komfort pro cestující 0. Cestovat 300km kombíkovou Fábií ve 4 lidech pro mě byl nejhorší jízdní zážitek vůbec (zlatá octávie - jakákoli). O výkonu nemá cenu mluvit - 60k, Váš největší "soupeř" na silnici bude kamion, s naloženým autem se nebudete ani pokoušet ho předjet. Co je ale hlavní pointa? Opravdu si někdo chce koupit nákupní tašku za 280 000Kč? Za taková auta mi přijde minimálně neúsporné platit takové částky, jsou jiné a lepší varianty...
Š37i69m59o23n 58M63a60r95t96y82n31e82k
A konkurence je za kolik? Kromě lowcostu od dacie?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...