Diskuze

Nová Škoda Fabia dorazí příští rok. Nechali jsme si ji namalovat

„Už se těším, až v příštím roce uvedeme na trh nový model Fabia. Bude to skvělé auto, má očekávání jsou tedy velká,“ oznámil od léta nový šéf Škody Thomas Schäfer novou generaci jednoho ze stěžejních modelů značky. Nechali jsme si ji představit profesionálním designérem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J14a88n 93E48n39t23e97r

29. 10. 2020 18:48

No doufejme, že realita bude lepší, než ta malůvka od profesionálního matlala ... ;-)

0 0
možnosti
MK

Fabia s atmosférickým motorem s nepřímým vstřikem mě smysl dává. Pokud bych to auto používal jen na dojíždění do práce a na nákupy, a chtěl bych ho používat nejméně 10 let, s co možná nejmenšími náklady na provoz údržbu, tak určitě ano R^

0 0
možnosti
MK

No jako jo, ale ty 1,0 mpi jsou uz extrem....

1 0
možnosti
PB

P92e13t91r 44B91á38č32a

28. 10. 2020 19:09

Kdyz je to tak skvely auto jak rika pan sef, proc v nich zadni papalasi nejezdi?

Ze by to bylo tim, ze jsou to jen hloupy kecy a auto je pro klasicky vesnicky prumeraky, kteri jsou vkolone vzdy ti prvni?

1 0
možnosti
Foto

Proč tím nejezdí papaláši? Protože třeba žádní papaláší nejezdí auty z tohoto segmentu?

Jinak Fábie je skvělé auto pro jednotlivce, případně pár, v kombíku navíc vyloženě praktické. A s TSI motory (70 - 81 kW) při své hmotnosti rozhodně brzdou provozu není. Aspoň ne vinou auta.

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
Foto

Ano, motor s výdrží půl milionu km v autě, které za život najede tak 200 tis. km a se spotřebou o třetinu větší než moderní motory - fakt super.

1 0
možnosti
AS

"Za auto, které vypadá jako SUV"

:-D

Jo než užitečný kombi, tak raději připaltí 80 tisíc a budou mít auto s menším kufrem, které jen vypadá jak SUV a podvozek bude mít stále z Pola. Tak to na čechy sedí :-D

2 0
možnosti
PB

P72e94t57r 77B77á42č76a

28. 10. 2020 19:10

tak ono o te uzitecnosti kombi, kdy 3/4 lidi vozi 90% casu vzduch by se taky dalo polemizovat.

0 0
možnosti
MH

Abyste si nemysleli, že jen tak plácám, tak s autem jsem najezdil +/- 40 000km. Kombíková Fábie byla koupena primárně pro provoz ve městě, ale jednou za čas se s ní muselo vyjet dál (nebylo zbytí)... Po těchto zkušenostech pro rodinu v žádném případě nedoporučuji. Nejenom, že jsem se mačkal pod volantem a roh středového tunelu mi tlačil do holeně, zároveň jsme s "kolegou" spolujezdcem do sebe neustále naráželi lokty a rameny - pěkně protivné, pořád jsme nevěděli, kam si dát ruce. Dozadu se šoupnout člověk nemohl, protože cestující vzadu by přišel o nohy... Abych jen nehanil, za dobu 7let nebyla na autě jediná závada...

Osobně preferuji větší auta i pro provoz ve městě (rodinka). Za tuto cenovku se nechá pořídit 2roky stará Octávie a určitě bude sloužit lépe...

Resumé: Auto do města pro 1-2lidi úplně v pohodě. Za cenu 280 000Kč v základu bych se přikláněl k zánovní ojetině nebo předváděčce... Kdo plánuje tu a tam výlety s rodinkou, doporučil bych ještě 2. větší auto nebo rovnou velké auto... Z pohledu důchodce bych tolik peněz za takové auto také nevyhodil.

1 1
možnosti
Foto

Ano a je to opět o tom, že někdo chce využívat fabii kombi jako plnohodnotné rodinné auto (a to skutečně není a ani si na to nehraje) a pak nadává, že to je malé auto.....

A jen dotaz za těch 280 tis. koupíte jaké auto vhodné auto pro rodinu jako předváděčku?

3 1
možnosti
PH

Je to mimo téma, ale chtěl bych si pořídit Hondu Jazz. Máte někdo zkušenosti?

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
AF

Vi nekdo kde v CZ se vyrabi baterky anebo kde se budou vyrabet baterky vhodne do el. aut?

0 0
možnosti
HT

H13o13n10z31a 49T39a85r

28. 10. 2020 2:12

Hyundai kompletace akuboxu pro Kona EV (Ostrava Mošnov)

Škoda Auto kompletace akuboxu pro plug in hybrid SUPERB iV

LG Chem, Polsko

SK Innovation, Madarsko

Samsung SDI, Madarsko

Northvolt Ett, Švédsko

Contemporary Amperex Technology Limited, Nemecko

He3da ČR (manipulační technika ,stacionární energeticka uložiště )

InoBat Slovensko (ve výstavbě )

https://www.auto.cz/tohle-jsou-nejvetsi-evropske-tovarny-na-baterie-kde-vsude-vznika-potrebna-technika-do-vyhlizenych-elektroaut-134533

https://www.obnovitelne.cz/clanek/1284/v-evrope-se-rozbihaji-nove-tovarny-pro-vyrobu-baterii-cesko-stoji-zatim-stranou/

0 0
možnosti
PM

Všechna česká auta jejichž název začíná na "f" jsou fuj!!!

0 4
možnosti
MJ

Tak třeba Felicia je jediná Škodovka, na kterou vzpomínám v dobrém. Tohle byla poslední nezmar Škodovka, kterou zastavila pouze rez :-)

0 0
možnosti
MH

Základní cena Fábie činí 280 000Kč - motor 1.0MPI 44 KW. S motorem 1.0 TSI 70KW už je cenovka 350 000Kč (za nějaké skladové vozy zaplatíte možná o trochu méně). Osobně jsem několikrát řídil Fábii s TSI motorem, to auto absolutně nepobírá rozjezdy z nížších otáček, zpomalíte (odhadem) na 20km/h a musíte tam dát 1. rychlostní stupeň, jinak se to auto zadusí, to jsem ještě neviděl... Nevěřili byste, kde všude po městě budete muset dávat za 1... Je to dost protivné, takže auto musíte pořád držet v otáčkách a řadit... Jízdní vlastnosti se od 1. generace nezměnili, auto se na drobných nerovnostech chová jako koza - poskakuje, hopsá, přijde mi to trochu nebezpečné. Za ty peníze si pořizujete auto, ve kterém se budete vpředu ve dvou lidech mačkat, když za vámi sedí ještě 2 lidé, budete se muset uskromnit a šoupnout se dopředu - vím z vlastní zkušenosti - mimochodem, nejsem žádný cvalík. Pro mě je auto na delší cesty nepoužitelné i ve verzi kombi, zavazadelník možná stačí, ale komfort pro cestující 0. Cestovat 300km kombíkovou Fábií ve 4 lidech pro mě byl nejhorší jízdní zážitek vůbec (zlatá octávie - jakákoli). O výkonu nemá cenu mluvit - 60k, Váš největší "soupeř" na silnici bude kamion, s naloženým autem se nebudete ani pokoušet ho předjet. Co je ale hlavní pointa? Opravdu si někdo chce koupit nákupní tašku za 280 000Kč? Za taková auta mi přijde minimálně neúsporné platit takové částky, jsou jiné a lepší varianty...

10 5
možnosti
Foto

A konkurence je za kolik? Kromě lowcostu od dacie?

4 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...