Diskuze
Pan bourák: Challenger je macho, který řve a pije, proto ho milujeme
Děkujeme za pochopení.
D91a92v94i23d 33H89o38l92m79a42n
Je to naprostá fantazie. Být svobodný, už by to dávno stálo v garáži Mimochodem, hezky a procítěně napsaný článek
H89o43n54z49a 37T41a23r
Řve a Pije TATRA ve stylu RAT-ROD!
Petr je sochař zabývající se stavbou soch z moto/stroj dílů, miluje motor a smrad paliva. Stejně tak se mu líbí Amerika, tedy vlastně hlavně jejich tradice a možnosti, jak stavět a upravovat vozy do stylu hot/rat rod. Před čtyřmi roky začal téměř bez znalostí stavět první auto, kompletně včetně vlastního chasis přestavěný Jeep Grand Cherokee 5,2 v8. Ještě ani neskončil a už mu vrtala hlavou myšlenka na použití motoru Tatra, ale ty z osobáků mu přišly nedostatečné, přeci jen V8 má kde kdo a tak padla volba právě na motor V10. Asi není třeba vysvětlovat, čím si Petr během práce prošel. Aniž by věděl, co vlastně dělá, objednal u pana Rudolfa motor a začal psát na fóra, jakou použít převodovku, na Youtube okoukl stavby těžkých chasis pro velké hotrody a podobně. Vlastně metodou pokus/omyl došel až tam, kde je je teď.
Video
TATRA ve stylu RAT-ROD!
J60a26r44o62s14l54a87v 22P92r53o47c52h91á26z40k20a
J39a53r68o14s28l81a62v 29B36á98r71t37a
Konečně pěkný článek, není tam ani slovo o kovidu:-))) Ne, opravdu pěkně napsané, kdybych neměl Mustanga, měl bych tohle. Když jsem poprvé sedl do US auta, byl jsem trochu v šoku, ale je to parádní pocit. Pěkně okénka dole, klidná jízda a studený loket. A ta auta jsou jednoduchá a díly dostupné, dokonce není nutné každou blbost objednávat v USA, i u nás už jsou obchody, kde mají spoustu dílů skladem. Prostě, tahle auta se musí zažít.
J47i57r40i 90F67i44n76k
Citace z článku: Šestnáctilitrová spotřeba je na to, co předvádí, skvělá – a třeba si můžete říkat, že spotřební daní 12,84 korun z každého litru benzinu podporujete covidovým sajrajtem zdecimovanou ekonomiku.
Takže Covid tam máte, nebojte
K42a88r42e73l 12N44o39v58á40k
Kdo nezkusil V8, nepochopí. Taky jsem si udělal radost s Corvette 77. Je neuvěřitelné jakou výbavu už v té době auta měla: klima, el. okna, automat, 4x kotoučové brzdy, stavitelný volant... A veškeré náhradní díly stále koupíte nové za hubičku.
J46a91r21o25s79l51a34v 61B23á30r25t98a
Tu já vyhraju na příštích Hollywood Cars v Holýšově. :-))
J94a60n 34H72á74l42a
Můj sen je Corvette C1, ale tahle obluda by též nevadila:-)
V42á60c84l78a95v 79M65e68d88e33k
Nutno dodat, že s tímto autem jste v USA za exota jen o nepatrný kousíček méně, než v Evropě.
Amerika se dnes dělí na 2 části : venkov jezdící v pickupech, a města v japonských hybridech. Na "macho cars" se tam dívají prakticky stejně, jako u nás.
M32a34r75t85i34n 45B35e41r59a49n
No, jejich pickupy jsou taky často nesmyslně robustně "macho"...
R42o82m63a24n 33Š42e92s81t48á39k
Auto, které se na nic nehraje. Můj sen. Na seznamu se pomalu posunuje nahoru.
Kamarád má Ford Thunderbird 1972, jednou jsme si sedli ven, koukali se na něj, poslouchali bublající osmiválec a popíjeli u toho pivo. Lepší než orgasmus.
J25a78n 20D80l26o66u35h52ý
V clanku by se slusilo pripomenout ze "zakladni holobyt" SXT stoji min nez Skoda Superb a ma pod kapotou 3.6L V6 Pentastar a automat prevodovku Z priplatkove ybave muzeme zminit ze za 100 USD lze dokoupit predehrev motoru a prevodovky do zimniho pocasi
I56v28o 10O84t36c95o79v72s63k10ý
Zaprvé je hřích nevzít verzi widebody, se širokými blatníky vypadá mnohem lépe. Zadruhé kit 50th anniversary je parádní. Zatřetí, Hellcat se 700, nebo Redeye s 790 koňmi jsou super monstra, bohužel pro normální provoz ve střední Evropě už nepoužitelná (trakce na mokru, spotřeba). Do arizonské pouště, nebo texaských pláni OK, ale do našich podmínek a cen benzínu, mi přijde právě verze 6.4 RT lepší. Když Ameriku, tak tuhle. Nádherne auto.
M39a90r77e27k 36M51a85z24u40c36h
Nejsou nepoužitelná. Když je mokro tak buď si prostě dáš bacha anebo si přes infotaiment naladíš auto podle potřeby.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...