Diskuze
Potvrzeno. Fabia combi schválena i pro příští generaci, která dorazí za rok
Děkujeme za pochopení.
P56e31t11r 36Č49e39r91m51á36k
Pro Frýdu: Očekávám omluvu, doufám že po přečtení článku už konečně vidíte že je to přesně jak jsem uváděl - fabia combi nebyla v plánu, není vyvinutá, nebude uvedena současně s hatbackem.
M86i50r41o44s98l54a12v 30S91t44e97i21n56e63r
Tendence je jasná, jenom kombi má budoucnost. Případně o něco zvýšené, jako Scout. Oktávia kombi nám už trochu odrostla, takže je místo právě pro lehce zvětšenou Fabii.
Mám tady v Bavorsku dvougaráž, ale jenom jedno auto, Yeti 4x4. Takže druhé stání pronajímám a ejhle, přihlásily se mi jako podnájemnice dvě dívky ze sousedství- mají zánovní Fabii. Zjišťuji, že Yeti je možná o fous kratší, než ta Fabie. Yeti je ovšem z r. 2013 a Fabie 2019.
Auta nezadržitelně rostou!
R43a17d14o41s16l31a35v 41J23a46n60ý84r
existenci zkrácenýho rapidu combi, místo kterýho je teď teda scala a prodloužený fabie vedle sebe, to jsem nikdy moc nechápal
M94i64r42o34s90l17a79v 25S63t81e15i55n18e22r
Určitě zde hrají roli normy VW, takže všechny vozy Škody (můj Yeti ještě ne) stojí na některé platformě, shodné s jinými modely koncernu.
Už by bylo na čase, koupit si nějaký nový model, ale když vidím tu elektroniku a močovinu, dostávám nával deprese.
Čím víc cerepatiček na tom autě mám, tím víc poruch a oprav mě čeká. Už moje Euro5 je zdroj problémů, kolerm AGR nebo i EGR se stále musí něco opravovat.
M39i57c82h44a74l 47F40r22ý95d84a
Tak a pan Čermák je ohrožený na životě, teď mu praskne žilka. Před dvěma týdny se tu se mnou přel, že to není pravda a řadil mne mezi individua, která nemají o automotive ani páru. Pane Čermáku, jen pro vysvětlení, mne automotive profesně provází již 38 let. Obávám se, že ten, komu automotive nic neříká, jste vy.
M38a64r24t98i30n 62K92a27r34á37s12e72k
Njn, Petr "Scala je malé auto" Čermák, samozvaný expert na automotive, a možná příbuzný nejlepšího řidiče všech dob v celém vesmíru Petra Báči, ti dva nikdy nezklamou....
P30e49t82r 79B72á60č11a
No tak to mi spadl kamen ze srdce, auto pro nejvetsi nemehla ceskych silnic bude a bude combi
L58a32d92i90s76l57a78v 71B23u53č81e68k
Třeba jednou budeme vyrábět i dodávky a přijdete si na “své” :)
L56u87k95á78š 25H10o63f61m52a62n
já bych pro velký úspěch udělal i Fabii sedan, v minulosti to šlo na dračku.
P55e19t24r 35B64á60č48a
to jo, takovy nadherny auto skoda ho neudelat v nove generaci
Z44d82e87n71ě44k 72G47l51a50s
Pro méně majetné....to máte špatné představy a tom, kdo je majetný a kdo holý zadek.
P90a79v72e51l 67M55a84t33o70u66š78e19k
Dobře udělali, tohle je relativně levná varianta, jak získat další model a nenechat si utéct průměrně situované konzervativní chalupáře k Dacii a spol.
Š98i58m94o41n 15M87a31r48t63y45n58e92k
Dacie ale už také nenabízí kombík....
J42a33n 72V10a34š43á51t62k21o
Problém vidím hlavně v konkurenceschopnosti vůči Scale. Výbrobní náklady budou podobné, velikost kufru podobná, ale bude tam méně místa v interiéru. Buď to budou prodávat s menší marží anebo to bude prodejní propadák. Osobně si myslím, že to význam moc nemá.
P20a61v82e27l 45M44a98t34o89u64š96e80k
Ty vozy si budou navzájem kanibalizovat jen u velmi malého procenta zákazníků a Scala bude vždycky dražší. Ano, čím menší auto, tím menší marže, tak to zkrátka je, ale zase lepší, než v tom segmentu nemít marži žádnou.
F39i45l34i91p 39N38a83v26r13á86t54i30l
To je takový problém tu kastli natáhnout o ca 25 cm, a jinak nechat všechno stejný?
Mám jedničkovou v kombiku a to je zlatý auto. Jasně, kdo by nechtěl oktávku kombi, ale tahle fabie je přesně jak píšou: rodinný auto pro méně majetné skupiny. Těch věcí, co se vejde do kufru.... OK, zadní sedačka je skutečně jen pro děti, ani omylem to nelze považovat za auto pro 4 dospělý, ale jinak je to kára k nezaplacení.
Na druhou stranu chápu, že když můžou skládat auta s vyšší marží, proč by vyčerpali kapacitu zrovna tímto autem.
M78a18r44t81i84n 98K36a25r26á96s87e96k
Problem to neni, ale taky to neni cviceni na tyden, ono nejde jen o to protazeni kastle, ale cely podvozek se musi "preladit" na jine rozlozeni hmotnosti, musi se nadizajnovat mirne odlisny vyrobni proces apod.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Automechanik/Autoelektrikář, dopravné, super benefity #tOXpz
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Karlovarský kraj
nabízený plat:
32 000 - 48 000 Kč