Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Ve Wolfsburgu vědí, že Škoda vyřeší to, s čím si jiní neporadí, říká nový šéf

Thomas Schäfer je od srpna novým šéfem značky Škoda. Do Mladé Boleslavi nastoupil v roce koronavirové paralýzy a největších změn automobilismu v dějinách. Směr elektromobilita je podle Schäfera jasně daný. Novým tématem, které si německý manažer přinesl ze svého působiště v jižní Africe, je globální působení značky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠT

Rád bych viděl jeho představu nabíjení aut přes noc na sídlišti, kde bude zaparkovaných 10.000 aut. Kdo a za co vybuduje nabíječe?? Kdo k nim přivede kabel?? To všechno musí někdo zaplatit. Nevěřím, že to ČEZ, EOn, MND daj ze svýho... Elektromobilitu ještě hodně zacvakáme.

0 0
možnosti
JC

Bohužel vše spěje k tomu, co tu bylo před mnoha roky... každá (standartní) domácnost bude mít maximálně jeden automobil, protože jeho provoz bude velmi finančně náročný. To, aby lidé nejezdili ve "starých kouřících plečkách" bude ošetřeno nějakým zákonem, nebo neúnosně velkou daní... Nechápejte to špatně, sám z toho také nejsem nadšený...

0 0
možnosti
Foto

S vývojem akumulátorů a delší zkušeností se i elektroauta stanou částí autoparku. Jenom to asi nebude tak hned. Místo nějakých 70 kg, které váží běžný spalovací motor vozí elektroauto 150 kilo navíc, to jsou skoro dva cestující.

Převovka atd tam musí stejně zůstat, jenom bude to železo dost jinak, hodně mědi, také vzácná surovina. Ale zde je vývoj teprve v začátcích. Ropu budeme dále pálit v ústředním topení, v lodních kotlích a v továrnách.

0 0
možnosti
JN

J50i45ř78í 35N93o34v49á49k

6. 12. 2020 10:32

O elektromotorech toho asi moc nevíte, že?

0 0
možnosti
PS

P54e39t95r 87S65i26m43a

1. 12. 2020 8:13

Zceleho rozhovoru -coz bylo jen nadnarodni placani o skvele firme a uzasnych lidech ..To by rikal i kdyby ho WW presunul do Burundi a tam placali 50 aut rocne :-(Zaujala jedna jedina veta -svoji zrudnosti a poselstvim co vysila pristim generacim motoristu a nam vsem ..Vtom novem lepsim svete auto -elektroauto bude jen pro nekoho ..ten zbytek? si muze pujcit nebo jezdit sockou ..Vsi pratele z Nemec .;-€

0 0
možnosti
MB

VW také vyhrožuje s eautama :-) už jim to vůbec jezdí?

0 0
možnosti
JV

Němci rozhodli, že se nám elektroauta budou líbit a tak to bude, něco mi to připomíná z historie.

0 0
možnosti
LJ

"Bude problem uspokojit veropske trhy." :-) Prodeje eAut jsou na 1% o proti klasickym. Asi je chteji vyrabet rucne. :-)

1 0
možnosti
MM

Vyrábíme ve firmě díly do elektroaut a na nedostatek zakázek se úplně nedá stěžovat.

1 0
možnosti
Foto

Z článku přímo čiší, že nový ředitel Škody říká jen to co musí - resp. jen to ,co od něj chtějí v Bruselu slyšet.

Osobně se domnívám, že si při svém vzdělání naprosto jasně uvědomuje, že "tudy cesta nevede", ale říci nahlas se to ještě nesmí.

4 4
možnosti

R69o89b25e14r52t 23Č54e72c68h

30. 11. 2020 11:41

Na tu bruselskou patanoju beres nejake leky?

2 1
možnosti
JN

J37i83ř80í 12N27o13v87á27k

30. 11. 2020 6:57

Jen hloupý politik nebo aktivista si může myslet, že plugin elektromobilita má budoucnost. A argument, že elektroauta jsou díky okrádání daňových poplatníků 'levná' mě nadzvedá ze židle.

16 5
možnosti
JD

A tomje cela ta srackoidni politika EU, Nikdo, vazne nikdo ma svete se nemrska vic nez evropa.. nas to bude stat biliony, a zbytel sveta na to kasle.. V Evrope auta neprodame, odvezem je do Afriky

7 2
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!