Diskuze
Nákup ojetiny s malým turbomotorem od VW: čtyřválce 1,2 TSI se nebojte
Děkujeme za pochopení.
T79o92m60á48š 85H67l57a37v56á76č
Nechápu, jak můžu namáhat rozvodový řetěz jakéhokoliv auta tím, že ho nechám z mírného kopce zaparkovaný jen na zařazené rychlosti. (když pominu, proč bych to dělal) Taky mně není jasné, že silná stránky přímovstřikovaného motoru je to, že se v potrubí neusazuje karbon. Jak by se tam dostal?
J41i65ř86í 59S14c13h95m48i24d57t
Poplivat Japonce a vychválit TSI, tak to chce hodně arogance.
Pokud jsme u těch menších s menšími kubaturami, tak třeba Toyota má stále skvělou atmosférickou jednotku a to jak starší 4 válce s nepřímým vstřikem, tak nyní nový tříválec, které jezdí za málo a netrpí veškerými neduhy TSIček, dnes by se mohla Evropa od Japonců učit a nikoli naopak. Málem bych zapomněl, těch atmosférických japonců se při koupi ojetiny opravdu nemusíte bát.
P13e31t15r 58Č59e93r50m46á34k
Poplivat japonce? Kde? Jen uvedli že tím že v EU toho moc neprodají tak neměli potřebu vyvíjet downsizingy, protože jinde na světe to potřeba není. A že v klidu čekají a implementují jen ověřené nebo vhodné části té technologie je pravda a naopak bych to bral jako pochvalu že nejsou zbrklí. Evropa se od nich bohužel učit nemůže, s tím by tu dnes nepochodili, ale pomohla jim projít část slepých uliček a japonec tak může dělat rovnou o pár chyb méně
R55a46d20o96m29í19r 20H89n65í15z64d70o
To jsem si také pomyslel, ale ten modul zubu - to není kolo na řetěz.
P40e17t58r 85Č59e22r31m93á78k
Je, ono se to nezdá, ale je to na širší řetěz.
R28a35d49o67m28í57r 87H11n88í90z27d20o
Nemohu si pomoci, ale hned na té první fotografii je to podle mě špatně- nedokážu si představit, jak by mohl fungovat ten rozvodový řetěz s tím modulem zubů na těch rozvodových kolech. A dole na klice je ten řetěz taky prazvláštně vedený. A nebo jinak - jestli by tohle mělo odpovídat skutečnosti, tak se nedivím, že se to potkávalo jak na běžícím pásu.
P12e10t39r 30Č68e66r49m92á23k
Možná to není vidět ale ty řetězy jsou tam dva za sebou.
P39e42t58r 86Č72e24r55m72á98k
Úvod je trochu kostrbatý - downsizingové motory jsou postavené na principu kombinace přímého vstřikování (případně hybridního) a přeplňování. To je to co dělá downsizingový motor, to že někdo aplikoval přeplňovaný menší motor jako alternativu větší atmosféry tu bylo jinak dávno předtím, důležitá je právě ta kombinace přímého vstřiku a přeplnění, která umožnila i z menších objemů v tom nízkém a částečně středním pásmu (tedy to nejpoužívanější) vydolovat solidní parametry. Samozřejmě za cenu určitých negativ - mj. zvýšení citlivosti spotřeby, takže sice v nějakém režimu vykazovala 1.2tsi o 2l méně než 1,6, v jiném naopak klidně o 3 více (typicky dálnice - nechlazené svody). Každopádně na papíře to bylo méně a v praxi zhruba na stejno - záleželo opravdu jak kdo jezdil.
EA211 každopádně na českém venkově bude jezdit a dosluhovat ještě dlouho
L81u29k52á55š 37K21ř69í38ž
mám TSI 1,2 se 6 stupňovou převodovkou a při 130 jedu na dálnici tak za 6,4. Při 150 cca 7,2-7,5
V11á61c31l87a76v 24H47e59l38l17e29b64r90a54n80d
Já myslím, že poslední opravdu dobrý motor VW byl 1,9 SDI.
V65l87a91d90i79s54l43a41v 37B88u18r96y67š55e71k
66kW, tím měl vývoj motorů skončit a dělat je až do konce světa
V44l16a36d17i18s37l48a51v 88B48u29r78y58š55e28k
favorit 135 L a jeho předchůdce Škoda 105 S, opravdová lahůdka byla Škoda 100, všechno jsem to měl a dnes musím jezdit turbem 112 kW s pohonem všech kol se spotřebou 6 litrů, to jsme dopadli, když jsem měl moskviče 408, tak jel stovkou a žral 14 litrů
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Piruety i slalom. Machři na policejních motorkách předvedli své umění
Jako ladné akvabely se proplétali mezi sebou a kuželkami. Policisté z motocyklové jednotky na svých...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
Služebák hipíků se teď ovládá displejem. California dostala dvoje šoupačky
Příběh kompaktního obytňáku se značkou Volkswagen rozhodně nekončí. Německý výrobce představil...
Prodej byty 2+kk, 57 m2 - Rosice
Na Vyhlídce, Rosice, okres Brno-venkov
4 860 000 Kč