Diskuze
Šéf koncernu VW vyzradil uvedení Fabie Combi. Je symbolem nové role Škody
Děkujeme za pochopení.
F88r11a66n17t51i72š82e53k 97K21o90p18e81c50k70ý
Jo jo, a proto do Vás nacpeme tříválce a elektriku, které nikdo nechce.....
P81e67t90r 97B92á81č90a
Takze nova role nemecke dacie je auto pro prumerny az podprumerny vesnicany CR? No konecne ma Schade roli jakou si zaslouzi, rikam to o ni uz kolik let.
J45o67s38e91f 65H39o47r23n24ý
Petře, jevíte se jako zhrzenec, kterému nějaký majitel Škodovky přefikl ženskou. Nehájím Škodu, ale vy už jste opravdu svou nenávistí k této značce směšný... To neberte jako výpad proti Vám, ale jako zpětnou vazbu...
T88o53m86á84š 67K98v57ě89t81o40ň
skutečně mluvil pan šéf o "elektronické mobilitě" nebyla řeč spíše o "elektrické mobilitě"?
jinak na elektronickou mobilitu bych si dával bacha, hlavně tedy v souvislosti s podnokó katóda Olomóc a jejich elektronkó E13
A92n64t54o19n39í24n 81S50e38b33e26r82a
Kdybych bral dalsi skodu tak asi jedine kamiq 1,5 tsi. Cena jeste ok a da se tomu rikat auto. A ono to i jede :-D
M56a88r11t71i21n 85K68a28r28á69s87e47k
Tak ona scala jede stejne, je stejne velka, jen nizsi podvozek a odlisny diazjn - ten zpusobi ze to uz neni auto?
M52a87r80t85i88n 82V20a11v26r62u88š35a
Když pročítám tuhle diskuzi, tak sem evidentně chodí zveřejňovat obchodní čísla minimálně pár desítek nejvyšších ekonomů ze ŠA možná i pár ekonomických ředitelů a většina vedení celého koncernu . Jen nerozumím tomu, proč sem na iDnes do diskuze dávají pod falešnými jmény tak podrobná data o ziskovostí jednotlivých modelů
V82l88a19d89i96m15í95r 96Š83í95p
Hm, Škoda je zisková a ostaní vyrábí se ztrátou? To je ale blábol, pokud se neuvedou konkrétní čísla. Myslím, že Škoda-Auto bude mít po nástupu Tesly a Sionu kolem roku 2022-23 docela vážné problémy.
F30i62l22i32p 76K17r65i50v42i95n60k55a
FC je best car ever! Pro přestavbu na vobytňák je jak dělaný.
J22a24n 66B93a10r75t80a
Mam soukromou krátkou 1,0 tsi 81KW,6kvalt, style, comfot sedaky,17tky, Apple car play, radar atd a s tim jezdi manzelka... Ja ted mam momentalne KAROQ 2,0TDI DSG 4x4 ... A jsem spokojeny s obojim. ALE problem je, ze ten motor z fabie je pry zakladni motor pro KAROQ... Takze mozna jsem spokojeny jenom proto, ze mam v obou modelech ten nejsilnejsi pohon atd. A prijde mi to akorat a fajn. Nicmene cena uz neni od... Takze ty modely Skodovky fungujou, ale pak jsou za ceny zdaleka NElidove... Ale nez Hnujdaj z Nosovic pres kopec.... tak to vsemi deseti skodovku. Me skodovka vyhovuje vic nez styl seatu a designove se mi vic libi treba KAROQ nez kulatoucky Tiguan. A pohon je ke vsemu totozny u vsech krabic koncernu. A jeste jsem zvykly na Autosalon a servis, kde uz jezdim moc let a jsem spokojeny s pristupem.. Prodat kram jde i pres eshop, sluzby a jejich ceny jsou meritko
L62u86k90á45š 39H60o97f49m46a91n
a co je špatnýho na Hnujdaji? Jezdím s 10 let starou i30kou a v zásadě až do teďka nepotřebovala nic jinýho než výměnu provozních kapalin a spotřebního materiálu.
J82o12s92e93f 48V79a63l49a
omylem je verit tomu, co rika vedeni. Skutecnost je uplne jina. Prodejni vlajkovou lodi Skody Auto je dneska octavia, absolutne ctvrte nejprodavanejsi auto na nemeckem trhu - lepsi je jenom golf, passat a corsa. Fabia je az 44. s propadem prodeje o 15 %.
Pokud Diess oznami, ze vlajkovou lodi je od ted fabia, tak je treba obavat se nejhorsiho. RIP
J58o82s91e57f 44K86a37r62f76í81k
Strategie VW tedy ve škodovce dělat jen malá "levná" auta je více méné známá...
J48o12s96e17f 25K35a83r39f26í82k
I přes vyšší cenu oproti konkurentům sem si nového kombíka koupil a naprostá spokojenost ;-)
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Koordinátor/ka klinických hodnocení
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha